MuscleMeat

Eindstand tot zo ver

Dat heb ik dus ook.. Zoals nu in de nacht ziet het gewoon niet uit

Ik betwijfel of de resultaat van de operatie je zal bevallen. ik heb het ook en miss 3x zo erg? echt puffy vooral in de zomer (wanneer het warm is steekt het als een k*tje zo tegen de shirt ****ing lelijk). IIG ziekenhuis doctoren halen de pijn weg, wann cosmetisch wordt gaan ze niet werken want dat valt niet onder verzekering. dus ik hoop voor je dat de resulataat je bevalt.

• Topic Starter Topic Starter
Ik betwijfel of de resultaat van de operatie je zal bevallen. ik heb het ook en miss 3x zo erg? echt puffy vooral in de zomer (wanneer het warm is steekt het als een k*tje zo tegen de shirt ****ing lelijk). IIG ziekenhuis doctoren halen de pijn weg, wann cosmetisch wordt gaan ze niet werken want dat valt niet onder verzekering. dus ik hoop voor je dat de resulataat je bevalt.

De chirurg vond het idd ook aan de kleine kant maar hij vertelde dat die niet de diep in mn borst gaat zitten snijden. Hij gaat ook niet heel de klier weg halen maar snijdt hem vlak af zodat er geen deuk ontstaat, wel blijft er altijd kans op besvhadiging aan de tepel.. maar hopen op het beste dus!

Heb jij er geen pijn aan dan? Alleen het aanzicht vooral in zomer? Ik kan namelijk niet meer boksen vanwegen de klappen of en kleinere dingen die gewoon k*t zijn!

---------- Toegevoegd om 10:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:59 ----------

Dat heb ik dus ook.. Zoals nu in de nacht ziet het gewoon niet uit

Met of zonder pijn?

Volkomen zonder pijn. Ik voel ook geen echte klier? zou niet weten hoe het balletje aan moet voelen. het voelt aan als een vetrolletje zo op je buik.. Bij mij zouden ze dus geen klier kunnen ontdekken iig niet een klier dat pijn zou doen ook al zou ik liegen.. Wat ik wel weet is dat er een topic was van iemand die via verzekering liet betalen. hij moest zelf vooruit betalen en achteraf na 1 jaar rechtzaken en papier werk heeft verzekering het niet betaald en was hij overigens niet tevreden met t resultaat (srs niet om je bang te maken). Was een post op dbb kan t even niet vinden.

Pff dat je dit gyno durft te noemen.

hoe krijg je het vergoed???

Alles moet op fysieke klachten neerkomen en niet mentale klachten. Dus zeggen dat je niet op je buik kunt liggen / tshirt aandoen doet pijn .. zulke dingen.

Waarom ben je dan niet eerder gekomen ? het is door de jaren heen meer en meer pijn beginnen doen.
Blabla

Ik voel er helemaal niks van maar vind het gewoon niet uitzien.. Ik wil wel eerst het resultaat zien van zo'n operatie voordat ik het ga doen na die verhalen van jullie :p

• Topic Starter Topic Starter
Pff dat je dit gyno durft te noemen.

Ja het is wel zeker gyno, lijkt mij eigenlijk wrl beter om het nu in nog een stabiel statdium te laten weghalen dan weer een jaar te wavhten en maar te kijken hoe het er tegen die tijd uitziet!

---------- Toegevoegd om 15:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:41 ----------

Ik heb een kuur gedaam vorig jaar, ik kreeg na de eerste paar injecties al gelijk gyno dat niet weg ging met nolva. Het is alleen erg vreemd dat de gyno een jaar later nog terug komt aangezien mn test/oestr waarden gewoon goed liggen. Mn LH waarden liggen wel een stuk hoger, dit kan duiden op iets ernstigers dan alleen de gyno. Maandag hoor ik tweede uitslag van bloedtest. Mochten deze weer hoge LH waarden aangeven dan word ik naar de endocrynoloog gestuurd, top man dat kuren!!!! Lekker op de blaren zitten

---------- Toegevoegd om 15:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:45 ----------

Vertellen over mn fysieke klachten die ik ook daadwerkelijk heb, daarbij word het onderhand ook mentaal.

Terug
Naar boven