XXL Nutrition

Eis tegen awa: 1,5 jaar + tbs

Als het aan mij ligt dan krijgt het meisje zonder gezicht r een lotgenoot bij. Ik hoop dat een heldhaftige nederlander zijn hele kop in pulp trapt en hem dusdanig mishandeld dat hij voor de rest van zijn leven in een rolstoeltje met een kwijlbakkie kan zitten. Ik kan me zo ongelofelijk kwaad maken om deze shit... ik hou mijn mond maar dicht...

Het kost je dus anderhalf jaar als je je vriendinnetje mishandeld en voor de rest van haar leven verminkt?
TBS behandeling zie ik niet als een straf.
De rechters zullen heus wel alle weten, regeltjes en jurisprudentie juist hebben geïnterpreteerd. Maar gevoelsmatig klopt hier natuurlijk helemaal niets van. :(

Ik ben benieuwd wat de vader van dat meisje krijgt als hij deze etterbuil om zeep helpt…. :(

Mijn respect iig!

DBC01 zei:
Oh man ik KOTS ervan. Als ze mijn familie was dan had ik wel een oplossing die ik hier niet neerzet maar wat in mijn cultuur dus wel past.

Daar kan ik mij wel over uitlaten. Ik zou m met een flesje zwavelzuur dusdanig verminken dat ie een fijn leven tegemoet zou gaan. Verder zn ruggegraat op bepaalde plaatsen breken met een hamer en beitel, zodat ie als een soort Elephant Man in een rolstoel door het leven kan gaan, en dat het zeik al in zn broek loopt nog voor ie kan denken: Ik moet pissen

Afmaken is jammer genoeg een te milde oplossing.

Gewoon TBS totdat het zeker is dat hij geen gevaar meer is voor de samenleving, dus levenslang TBS, en na x jaar behandeling kom je op een minder luxe afdeling, wat eigelijk een soort gevangenis is voor gevaarlijke geestelijk gestoorden. Dus, ik hoop dat de TBS hier levenslang wordt, want zulke gekken mogen niet vrij rondlopen. Liever 1 gek levenslang opgesloten in een tehuis, dan een paar verkrachte en vermoorde meisjes, in naam van de vrijheid en privacy wetgeving. :mad:

Awa, heb m wel een paar keer zien lopen in een discotheek.. hij is echt een mietje.. heel dun.. :D en slaat meisjes..

heeft ook nog eens een nichtje van me zus dr vriend geslagen met een ketting.. daar hebben ze m voor inelkaar geslagen..

ik snap niet waarom ze zulks niet trug sturen naar hun eigen land.. meer als 80% in de gevangenis is allochtoon, en dat kost ook nog eens 600 euro per dag in de gevangenis :S

en de lengte van TBS ligt aan het gedrag, "genezen verklaard" :S

1.5 jaar is echt te laag. Zo´n iemand is een gevaar voor de samenleving en mag van mij betreft levenslang worden opgesloten. Als je directe familie bent met het slachtoffer zal ik hem na 1,5 ff opwachten en ff een lesje leren (gesponserd door shell :D ).

WTF kijk dit is dus het resultaat van jaren linkse politiek .imo. :mad:

deze gast heeft dus geen enkel recht meer en is voor mij vogelvrij verklaard welke imbeciel giet nu terpetine over ze vriendin heen en steekt haar in de brand 2x.

aaaaaaaaaaaaaarghh ik word hier echt niet goed van hoor. :barf:

wat verwacht je.. als je hem langer geeft,, gaan die moslim organisaties weer klachen dat het discriminatie is :p :D

• Topic Starter Topic Starter
bur zei:
WTF kijk dit is dus het resultaat van jaren linkse politiek .imo. :mad:

deze gast heeft dus geen enkel recht meer en is voor mij vogelvrij verklaard welke imbeciel giet nu terpetine over ze vriendin heen en steekt haar in de brand 2x.

aaaaaaaaaaaaaarghh ik word hier echt niet goed van hoor. :barf:

Een resultaat van de linkse oude garde die nu baas is van het OM ja :) Probleem is dus ook dat er uitsluitend linkse rechters te vinden zijn binnen het OM. Wat weer een verklaring is van de lage strafmaat. Wettelijk gezien kunnen ze hem makkelijk levenslang geven.

Leviathan zei:
Iemand die erg slim is en goed kan acteren, kan zichzelf na geruime tijd dusdanig 'genezen' voordoen dat de heren psychiaters geen reden meer zien om iemand nog langer te behandelen.

Dit gaat om een zieke geest, en zieke geesten zijn vaak niet onintelligent. En in mijn ervaring kunnen veel allochtoontjes prima acteren om hun (financiele) doel te behalen. :cool:

Ben ik niet met je eens.

Deze jongen heeft al het predikaat "Een psychopatische narcist die zeer behandelingsresistent is" dus ik denk dat hij persoolijk wel voor een zeer lange tijd (15+) in het PBC zal blijven zitten.

MrJ zei:
Ben ik niet met je eens.

Deze jongen heeft al het predikaat "Een psychopatische narcist die zeer behandelingsresistent is" dus ik denk dat hij persoolijk wel voor een zeer lange tijd (15+) in het PBC zal blijven zitten.

Dat hoop ik ook, maar hij heeft dat predikaat NU gekregen. Ik vraag me af wanneer meneer zich een aantal jaren netjes gedraagt tijdens zn behandeling, hoe lang het werkelijk gaat duren voor ie weer buiten staat.

Ik moet uit ervaring wel zeggen dat het doorgaans wel gauw bijna 10 jaar duurt voor zo'n gast weer helemaal op eigen benen terug in de maatschappij is. Ik heb in het verleden met een paar tbs'ers gewerkt die bezig waren met hun terugkeer in de maatschappij, en die waren op dat moment toch al n jaar of 8 onderweg.

• Topic Starter Topic Starter
De TBS kliniek medewerkers trekken zich niets tot weinig aan van de aanbevelingen. Er zijn de laatste tijd wel meer mensen vrijgelaten die een soortgelijk advies over zich heen hadden gekegen. En toch gingen ze weer in de fout na enkele jaartjes.

Hem moet je gewoon twee keer in brand steken zodat ze ze pik moeten afzetten ! :mad:

Terug
Naar boven