MuscleMeat

eiwit 10 eieren per dag .

obikoe

Ripped Bodybuilder
Waardering
1
Vetpercentage
1%
hier in de haven werken een paar gasten die elke ochtend 10 eieren drinken zonder de dooiers uiteraard.
ze zien er ook wel erg breed uit moet ik zeggen .
zijn er meer BBers die zo aan hun eiwitten komen en is het bv beter dan whey ?????????

ik heb het ook heel lang gedaan 24 perdag maar je kan beter whey neemen daar zit meer in als je je eiwitten alleen uit eieren moet haalen dan zit je al snel op 50/60 eieren perdag

24 per dag??

Jezus... Was je niet bang dat je zelf eieren ging leggen?

ik heb het ook heel lang gedaan 24 perdag maar je kan beter whey neemen daar zit meer in als je je eiwitten alleen uit eieren moet haalen dan zit je al snel op 50/60 eieren perdag

wie zegt dat je al je eiwitten uit eieren moet halen.
Ik denk dat de TS alleen wil weten of er nog mensen zijn die s'morgens een berg eieren binnensteken.
Ik eet er wel enkele per dag, maar zeker niet rouw, is volgens mij niet te zuipen

Ik soms in de ochtend, 1 ei plus 4 eiwitten in de pan. Dat is 7 plus 4 maal 3 is 19 gram EI, dus das eig nog niet genoeg voor een van mijn 5 maaltijden per dag :rolleyes:

hier in de haven werken een paar gasten die elke ochtend 10 eieren drinken zonder de dooiers uiteraard.

Hoezo "zonder dooiers uiteraard" ? ?

Knap dom eerder. De hoge BW van ei geld namenlijk alleen voor compleet ei. Als je enkel het wit van ei neemt heb je eiwit met een veel lagere BW.

zijn er meer bodybuilders die zo aan hun eiwitten komen en is het bv beter dan whey ?????????

Ik gebruik zelf ook 10 eieren/dag In een bulk periode 5 met dooier in de cut 2 met dooier.

Beter ? ? Anders ! ! en eigenlijk niet te verglijken.
Maar vergeet niet dat in een ei nast eiwit ook ander nutrienten zitten die goed voor je zijn. Maarja, die zitten in de dooier en die gooien ze uiteraard weg :(

Is ook heel lekker met een tomaatje en tonijn er door heen gemixed!

dat eigeel een negatief effect heeft op de cholesterol is intussen wel achterhaalt, vraag me dus ook af waarom iedereen de dooiers weggooit, vind het zelf een goeie bron van eiwit (lekkerste vna het ei) en het bevat hoofdzakelijk goede vetten

Ik neem het risico niet om rauwe eieren te eten. Salmonella besmetting is geen pretje :( Tenzij je aan brute poepcoïtus wilt doen......

dat eigeel een negatief effect heeft op de cholesterol is intussen wel achterhaalt, vraag me dus ook af waarom iedereen de dooiers weggooit, vind het zelf een goeie bron van eiwit (lekkerste vna het ei) en het bevat hoofdzakelijk goede vetten

Inderdaad, ik heb laats eens ergens gehoord dat er een stof in zit die de opname van cholestrol belemmert(of iets in die richting) Maar je kan uiteraard ook ei-eiwit poeder kopen.

Lecithine

die heisa rond eieren en cholestrol :rolleyes:

wees iig niet zo stom om die dingen rauw te eten en laat gewoon de dooier er in...

• Topic Starter Topic Starter
Hoezo "zonder dooiers uiteraard" ? ?

Knap dom eerder. De hoge BW van ei geld namenlijk alleen voor compleet ei. Als je enkel het wit van ei neemt heb je eiwit met een veel lagere BW.

Ik gebruik zelf ook 10 eieren/dag In een bulk periode 5 met dooier in de cut 2 met dooier.

Beter ? ? Anders ! ! en eigenlijk niet te verglijken.
Maar vergeet niet dat in een ei nast eiwit ook ander nutrienten zitten die goed voor je zijn. Maarja, die zitten in de dooier en die gooien ze uiteraard weg :(

aha , de dooier wordt als iets slechts gezien .
1 of 2 is nog te doen zeggen ze maar 10 dooiers in 1 keer schijnt slecht voor het hart te zijn.
ik doe het zelf niet , heb genoeg aan whey na de training.

Hoeveel g eiwit zit er nou in een gekookt ei?

Ik pak ook geen hele eieren maar pleur van de 5 eieren toch 4 dooiers weg...

Hebben jullie bewijs dat te veel dooiers niet slecht voor je zijn? Je kan het wel hebben gehoord maar dat vind ik niet overtuigend genoeg natuurlijk.

Ik pak ook geen hele eieren maar pleur van de 5 eieren toch 4 dooiers weg...

Hebben jullie bewijs dat te veel dooiers niet slecht voor je zijn? Je kan het wel hebben gehoord maar dat vind ik niet overtuigend genoeg natuurlijk.
in de eigen artikels sectie staat er een artikel over met alle referenties

1 of 2 is nog te doen zeggen ze maar 10 dooiers in 1 keer schijnt slecht voor het hart te zijn.
ik doe het zelf niet , heb genoeg aan whey na de training.
dit is niet zo, was gebaseerd dat cholesterol in het ei onmiddelijk de slechte cholesterol zou verhogen, in de praktijd lijkt dit niet te kloppen

het enige waarom je ze niet zou opeten zijn de calorieen, maar lijkt me in de bulk geen probleem

ik eet iedere dag 6 hele eieren op en kan geen kwaad. think like a chicken pokkk pooookkkk !!!!

Terug
Naar boven