XXL Nutrition

Eiwit + creatine

chrisse

Novice
Waardering
1
Lengte
1m68
Massa
63kg
Yoyoo,

ik ben van plan vandaag nog, of toch zeker morgen, nog een pot Whey delicious en de Crea-Force caps van XXL nutrition te bestellen?

Nu, heeft iemand hier ervaringen mee of weten jullie misschien of deze doeltreffend zijn?

grtzzz

Gebruik de zoekfunctie maar eens

:slotje:

Yoyoo,

ik ben van plan vandaag nog, of toch zeker morgen, nog een pot Whey delicious en de Crea-Force caps van XXL nutrition te bestellen?

Nu, heeft iemand hier ervaringen mee of weten jullie misschien of deze doeltreffend zijn?

grtzzz

Of eiwit en creatine doeltreffend zijn ....

Wat bedoel je met doeltreffend ?

idd wat bedoel je ermee? creatine heeft al bij veel mensne effect gehad dus het zal wel werken. en whey heeft ook zo zijn effecten

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb ze ondertussen besteld dus maakt niet uit :d maar kheb al een pot eiwitten op dus weet wel wat et "effect" is..
Maar vroeg me gwn af of Whey delicious ook doeltreffend was, maw als ge der ook breder van werd, ale grotere spiermassa.. Als iemand er misschien ervaring had met whey delicious.. Men vorige pot was Lean gainer, die was 50g eiwitten per 115g.. Aangezien deze 80g eiwitten bevat per 100g, zal het zeker wel wat beter zijn..
En van de creatine, heb et nog nooit gebruikt, dus wou weten of het ook zo zijn effecten had zoals, meer spierkracht, en ook wat meer spiervolume.. En als iemand misschien ervaring had met de crea-force caps..

Terug
Naar boven