AndroidHealthClinic

Eiwit/Koolhydraten

s'ochtends nergens voor nodig, omdat je je energiepeil niet hoeft te hervullen.
Dus trage KH bronnen volstaan hier het best...

Voor 's ochtends neem ik altijd een shake van: 400 ml magere melk
1 banaan
100 gram Quaker
30 gram Whey

Lekker in de blender,soms zelfs een paar ijsblokjes erbij zodat ie goed koud is en hup, naar binnengieten die handel! :p

Da Stack zei:
Voor 's ochtends neem ik altijd een shake van: 400 ml magere melk
1 banaan
100 gram Quaker
30 gram Whey

Lekker in de blender,soms zelfs een paar ijsblokjes erbij zodat ie goed koud is en hup, naar binnengieten die handel! :p
met 400 ml melk? en 100gr Quaker? is het dan niet veels te dik? of verdun je het nog met water?

Mugje zei:
met 400 ml melk? en 100gr Quaker? is het dan niet veels te dik? of verdun je het nog met water?

Nou als je het te lang laat staan wordt het wel beton ja dat wel.

Na ik mijn eerste glas heb opgedronken, mix ik het resterende nog een keertje, en dan met het laatste glas nog een derde keer. Zo blijft ie lekker luchtig en gaat ie goed naar binnen.

Doe er wel een paar ijsblokjes in zodat ie echt lekker koud is: heerlijk! :)

En het gaat nog snel ook zo een vloeibaar ontbijt. ik weet wel dat het beter is om je voedsel zo naar binnen te werken maar dit is mijn enige maaltijdshake, voor de rest haal ik alles uit "gewone" voeding.

in den ochtend als ik heb geplast neem ik een 50 gr whey shake daarna eet ik lekker fruitsuikers: aardbeien, appel en een maaltijd vervanger met kwark.
Na de training eerst twee bananen en een paar rijstewafels, dan rij ik naar huis voor een wheyshake (met water melk is, helemaal k*t voor je darmen) en dan na een uur eet ik me restje van me pre workout meal!

Jar"animal" zei:
in den ochtend als ik heb geplast neem ik een 50 gr whey shake daarna eet ik lekker fruitsuikers: aardbeien, appel en een maaltijd vervanger met kwark.
Na de training eerst twee bananen en een paar rijstewafels, dan rij ik naar huis voor een wheyshake (met water melk is, helemaal k*t voor je darmen) en dan na een uur eet ik me restje van me pre workout meal!

- je lichaam met fruitsuikers vullen heeft niet zoveel zin, vooral niet tijdens cutten.

- idem na je training

- je bedoelt na een uur je POST workout meal ;)

Terug
Naar boven