MuscleMeat

Eiwit proteine

Tommyyke

Novice
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
67kg
Hallo,

Ik ben net begonnen met fitnes. En zou graag wat meer spieren krijgen.
Ik weeg zelf maar 67-69 kg en ben 1.77 m groot
Wie kan mij wat aanraden om snel spieren te kweken?

Welke shake is het beste?

Groetjes Tommyy

• Topic Starter Topic Starter
Rond 11-11.30 3 sneetjes brood en savonds gwn avondetqen:) spaghetti, croque monsieur biefstuk

Rond 11-11.30 3 sneetjes brood en savonds gwn avondetqen:) spaghetti, croque monsieur biefstuk

Hoeveel kcal?

Als ik naar je stats kijk is je onderhoud minimaal/ongeveer 2500 (ik heb niks uitgerekend ik gok) dus moet je ongeveer 2800/3000 kcal eten.
Wat jij eet is minder dan dat ik eet (obv wat je net zegt) en ik eet 1900 kcal per dag.
Geen wonder dat je niet aankomt.

Don't feed the trollz ...

Lees de sticky's door (bovenaan de voedingscategorie) en maak een voedingsschema. Reken sowieso je onderhoud uit (google ff 'onderhoud berekenen' en je kunt t zo berekenen). Ga daar ongeveer 300 tot 500 kcal boven zitten.
Maak daar een eetschema voor. Want wat je nu noemt is veelste weinig.

---------- Post toegevoegd 31 July 2013 om 01:25 ----------

Is dit een troll ja? Gvd elke dag zijn er wel 5 troll topics en een kloon :') ik trap er altijd in.

En dat blijf ik doen zolang ik denk dat t serieus is :p

• Topic Starter Topic Starter
Ze zeiden me nogtans met een shake van xxl whey isolaat of egg protein etc goed zouden zijn voor te nemen als shake...

Ze zeiden me nogtans met een shake van xxl whey isolaat of egg protein etc goed zouden zijn voor te nemen als shake...

Ja je kan shake nemen, alleen is het eerst belangrijk dat je voeding goed is. Doe maar eerst wat ik adviseerde anders kunnen we je niet echt verder helpen.

Is dit een troll ja? Gvd elke dag zijn er wel 5 troll topics en een kloon :') ik trap er altijd in.

En dat blijf ik doen zolang ik denk dat t serieus is :p

Je kan ook nooit zeker zijn, maar iemand van 23 die 2x per dag blijkt te eten (+ de schrijfwijze 250gr pieren? the fck :p) in de 60kg weegt en spiertjes wil kweken van de shakies ... lijkt me vrij duidelijk xD

Prikkelbare darm is niet leuk, heb periode gehad dat ik wilde dat ze me opname in het ziekenhuis en aan een infuus zouden leggen vanwege de helse pijn en moeheid.
Gelukkig is die periode voorbij.
Maar niet kunnen aankomen door prikkelbare darm is onzin, want ik kwam gewoon 15 kg aan door teveel vreten.

Lukt t nu met onderhoud en kcal enzo?

Troll detected!!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Prikkelbare darm betekent meestal dat de dokter geen raad meer weet. Ik zou eerst proberen de prikkelbare darm onder controle te brengen door je levensstijl te veranderen. Het lijkt me niet verstandig om je onder deze omstandigheden jezelf vol te vreten.

Prikkelbare darm betekent meestal dat de dokter geen raad meer weet. Ik zou eerst proberen de prikkelbare darm onder controle te brengen door je levensstijl te veranderen. Het lijkt me niet verstandig om je onder deze omstandigheden jezelf vol te vreten.

Waarom niet? Wat voor de een werkt, werkt voor de ander niet.

Ik zou eerst bepaalde dingen veranderen in je levensstijl die de prikkelbare darm veroorzaken. Regelmatiger eten, niet roken, geen alcohol drinken, stress verminderen, gezonder eten, probiotica gebruiken.

Tenzij hij anorexia heeft, denk ik niet dat direct veel gaan eten zijn problemen zal verhelpen. Hij zegt ook dat hij moeite heeft met veel eten vanwege zijn prikkelbare darm.

Prikkelbare darm gaat ook vaak samen met stress en dat is ook niet ideaal om spiermassa aan te komen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven