MuscleMeat

eiwit shake of weight gainer

Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
53kg
Ik zit met een vraag, ik wil aankomen, spiermassa maar ik bem heel mager (ectomorph) nu wil ik ook naast het trainen eiwitpoeder of weightgainer gaan gebruiken, maar welke zou beter zijn (qua prijs is wg erg hoog) naast deze shakes ga ik ofc ook mijn eetpatroon aanpassen bvd!:D

Zorg dat je ongeveer 3000kcal per dag binnen krijgt waarvan 175 gram koolhydraten, 58g vet, en 117g eiwit.
Een weightgainer is handig als je ffe geen tijd hebt om een volledige maaltijd naar binnen te werken, maar als je een weight gainer te duur vindt dan kun je ook Eiwitten met Ultra Fine Oats o.i.d pakken. Maar 80% is voeding, dus zorg dat je dat als eerste op orde krijgt.

Zorg dat je ongeveer 3000kcal per dag binnen krijgt waarvan 175 gram koolhydraten, 58g vet, en 117g eiwit.
Een weightgainer is handig als je ffe geen tijd hebt om een volledige maaltijd naar binnen te werken, maar als je een weight gainer te duur vindt dan kun je ook Eiwitten met Ultra Fine Oats o.i.d pakken. Maar 80% is voeding, dus zorg dat je dat als eerste op orde krijgt.

Waar baseer je die energie inname op?
Je hebt geen idee wat hij in zn dagelijks leven doet.

OT: Ectomorph zijn is grotendeels een smoes die gebruikt wordt door mensen die miepen dat ze "alles eten wat ze willen maar niet aankomen". Hoeveel kcal eet je per dag? En wat is je behoefte?

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor jullie tips! Ik weet nog niet veel over mijn energie behoefte e.d, hebben jullie een handige manier omdat te berekenen? Bvd @jwdoetookmee @guidodovbrakel !

Waar baseer je die energie inname op?
Je hebt geen idee wat hij in zn dagelijks leven doet.

OT: Ectomorph zijn is grotendeels een smoes die gebruikt wordt door mensen die miepen dat ze "alles eten wat ze willen maar niet aankomen". Hoeveel kcal eet je per dag? En wat is je behoefte?
1393802708360.jpg

Terug
Naar boven