Fitness Seller

Eiwitpoeder in balkon bewaren?

Ano_94_73

Advanced Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
4
Lengte
1m89
Massa
80kg
Vetpercentage
16%
Ik wil mijn eiwitpoeder in emmer in mijn balkon zetten is dat verstandig of niet? aangezien mijn vriend zegt; 'Waarom zet je jou eiwitpoeder in je balkon straks nakken die vogels worden ze gespierd'.

Nee maar serieus die kraaien en duiven jatten voedsel wat in mijn balkon ligt vorige keer was er een appel helemaal verrot gesnaveld allemaal gaten.

waarom zet je het niet gewoon binnen?

goed topic

in

je balkon

Ja, in je balkon....met beton, zien ze nooit ;)

Er moeten toch zeker wel beter plekken dan je balkon zijn...
Denk verder dat kou+vocht niet echt iets is wat je in je whey wilt hebben..!

Ik wil mijn eiwitpoeder in emmer in mijn balkon zetten is dat verstandig of niet? aangezien mijn vriend zegt; 'Waarom zet je jou eiwitpoeder in je balkon straks nakken die vogels worden ze gespierd'.

Nee maar serieus die kraaien en duiven jatten voedsel wat in mijn balkon ligt vorige keer was er een appel helemaal verrot gesnaveld allemaal gaten.

je bent 18 jaar!!! maar zet het dan in je kast of onder je bed.

Sinds ik mijn eiwitpoeder IN mijn balkon bewaar maak ik de gains van mijn leven!

IN je balkon is veel beter al OP je balkon, zo krijgt je balkon ook nog zijn eiwitjes binnen.

:roflol:

Dat ik daar nooit aan gedacht heb

Dit is BULLSHIT!! Is niet eerlijk!! :( Ik heb geen balkon!!! :mad:

Had ik vroeger ook niet. Ik ben er speciaal voor verhuisd.

Voor mensen die geen balkon hebben zou ik adviseren het achter de tv te bewaren in een hoek van 33 graden ten opzichte van het oosten van de evenaar met een voetbal op het deksel en bretels op de pot getekend.

Wou dat ik een balkon had :(

Goeie 1000ste post :)

11100pc.jpg

Terug
Naar boven