AndroidHealthClinic

Eiwitpoeder in balkon bewaren?

I will correct GetXXL this time for free :D
Gooi je ouders IN het balkon dan.

Zet anders een balkon op je emmer eiwitten, dan zien ze het ook nooit.

In het balkon is toch geen correct Nederlands? Of bedoelt ie daadwerkelijk in het balkon? Anders gewoon doen, als je ouders daarin passen. :)

Hahaha niet twijfelen aan je nederlands opeens GetXXL :P
Maar dit hele topic gaat juist hier om ;)

Je moet gwn zeggen dat je het gaat en zal gebruiken en wat woude zze dan nog doen

In een tuinkabouter stoppen!

Serieus, als je het serieus wil verstoppen zou ik het in sealbags doen en die her en der in je kamer verstoppen. ;)

Hahahah, ja straks denken z'n ouders dat er zakken met coke liggen, leg dat maar eens uit :roflol:

Damn jo! Maar is het niet veel werk om het helemaal in je Balkon te doen? Damn jij bent handige jongen jo:O En je hebt er veel voor over:P

---------- Post toegevoegd Sat 10 Nov 2012 om 22:03 ----------

BTW ik heb een tip, loop gewoon het straat op. en vraag een n*ger op het hoek van het straat. Die weten alles van de verstoppen van alle soorten poedertjes:$

YEAAH THE ****ING GOLDEN HINT!

Ik zou wel eens foto's van je willen zien. zo hard als beton denk ik!

Of je haalt het etiket van de emmer/pot? En anders een kluis kopen :)

Ik wil mijn eiwitpoeder in emmer in mijn balkon zetten is dat verstandig of niet? aangezien mijn vriend zegt; 'Waarom zet je jou eiwitpoeder in je balkon straks nakken die vogels worden ze gespierd'.

Nee maar serieus die kraaien en duiven jatten voedsel wat in mijn balkon ligt vorige keer was er een appel helemaal verrot gesnaveld allemaal gaten.

Goed idee, ik gebruik deze manier al jaren bij me thuis om m'n supplementen te verstoppen. Moet wel steeds dezelfde grootte potten kopen zodat ze in het balkon passen. De deksels komen net boven zodat ik deze eraf kan draaien. Wel deksels steeds erop zetten terug, anders gaat het idd nogal opvallen dat alle vogels uit de buurt buff worden.

3325nxk.jpg

Goed idee, ik gebruik deze manier al jaren bij me thuis om m'n supplementen te verstoppen. Moet wel steeds dezelfde grootte potten kopen zodat ze in het balkon passen. De deksels komen net boven zodat ik deze eraf kan draaien. Wel deksels steeds erop zetten terug, anders gaat het idd nogal opvallen dat alle vogels uit de buurt buff worden.

3325nxk.jpg

Ja dat wil wel met die Celltech!

Hahahah...

Wel triest topic eigenlijk. Je whey verstoppen

Wat triest is, is de hoeveelheid mensen die in zo'n trolltopic trappen, zelfs met de postcount van de topic starter.

Yeaaaah ik heb een flat met een ****ing balkon!

3325nxk.jpg
seems legit hahaha

Ik wil mijn eiwitpoeder in emmer in mijn balkon zetten is dat verstandig of niet? aangezien mijn vriend zegt; 'Waarom zet je jou eiwitpoeder in je balkon straks nakken die vogels worden ze gespierd'.

Nee maar serieus die kraaien en duiven jatten voedsel wat in mijn balkon ligt vorige keer was er een appel helemaal verrot gesnaveld allemaal gaten.

1319116407654.jpg

Terug
Naar boven