AndroidHealthClinic

eiwitshake en kholidratenshake reactie graag

latino

Cool Novice
Waardering
0
ik neem mijn eiwitshake als ik wakker word na het tarinen en voor het slapen .
en mijn kholidratenshake elke keer dat ik een maltijd neem. Is dat goed of niet??
reactie graag. :rolleyes:

moeilijk he spellen...

Je zou evt. een Whey eiwit s'morgens als je van bed af komt nemen net voor je gaat trainen en na de training. Dit hoeft niet perse he.
En wat voor "KH shake" dan?

niet lullig bedoeld, maar warom zoveel shakes?
je kan tog de koolhydraten ook uit voeding halen, en een heel groot deel van je eiwit ook. zou alleen wel, zo i zo de shake na training erin houden he.
kijk je kan wel zoveel shakes nemen, maar het kan veel goekoper

• Topic Starter Topic Starter
maar ik eet ook veel hoor ik eet ong 5 a 6 keer per dag warm, en ik neem mijn eiwitten en mijn kh, ik eet kip, rijst, vis, aardappelen groente, noten enz.
en mijn shakes.

latino zei:
maar ik eet ook veel hoor ik eet ong 5 a 6 keer per dag warm, en ik neem mijn eiwitten en mijn kh, ik eet kip, rijst, vis, aardappelen groente, noten enz.
en mijn shakes.

jongen neem een keer uitgebreid de voeding stickies door en stel een schema samen, want uit je posts op te maken begrijp je er nog niet veel van

• Topic Starter Topic Starter
hey man ik ben hier net hoe moet ik weten hoe alles hier werkt, denk je dat ik heldersien ben of zo, ik moet kijken hoe alles hier gaat en zo.
p

Rustig gozer..chill
Veel mensen hier zijn gewoon moe van de mensen die even wat klakkeloos in een post gooien en denken met de "vaagste" voedingsschema's & voedingcombinatie's even lekker te gaan groeien, vaak gaan deze posts hand in hand met vaag gelul en korte slecht te begrijpen zinnen....en jouwn post lijkt daar veel op.
Kijk gewoon een beetje rond hier op het forum en leer wat dingen over voeding, maak een voedingsschema voor je zelf en de rest komt van zelf.
Maar probeer voortaan aub wel je posts een beetje redelijk te typen, er zitten vast wel komma's en punten op je toetsenbord als je begrijpt wat ik bedoel :)

Succes.

Rob

latino zei:
hey man ik ben hier net hoe moet ik weten hoe alles hier werkt, denk je dat ik heldersien ben of zo, ik moet kijken hoe alles hier gaat en zo.
p

kh shakes nemen voor elke warme maaltijd??? beejte vaag. Als je nu is een mooi voedingsschema maakt met alle kh,ei,vet erbij. Dan kan men er goeie tips over geven.
Zal jouw waarschijnlijk vooruitgang geven en geld schelen ;)

good luck!

edit : je was me voor Rob12345 ;)

Terug
Naar boven