AndroidHealthClinic

Eiwitshake met melkbestanddelen = puisten?

Falcor

Competitive Bodybuilder
Waardering
129
Lengte
1m86
Mijn broetje loopt bij de dermatoloog ivm zijn puisten.
Dat vrouwtje zei dat hij wel shakes mocht maar dan met water..
Kan hij dan wel gewone shakes kopen of moet hij aan de soja-shakes blijven?

Thanks

Soja shakes uitproberen, ik heb namelijk hetzelfde, drink water met isolaat whey en heb er nog steeds last van.

• Topic Starter Topic Starter
Hij zit aan de soja eiwitten nu (heb het geproefd en is echt ranzig)
maar hij zit ook aan de Roaccutane. Dus zijn puistjes zijn wel minder.

Maar mijn vraag is dus. Als je geen melk mag drinken ivm puisten. Kan je dat wel aan de eiwitten waar melkbestanden inzitten?? Zijn dermatoloog heeft het namelijk niet over soja eiwitten gehad.. Hij mag wel eiwitten maar met water, en geen melk drinken..

Nee anders had ik er ook geen last van, kan je me pmen als soja heeft geholpen maja hij zit ook aan de roa..

Hij zit aan de soja eiwitten nu (heb het geproefd en is echt ranzig)
maar hij zit ook aan de Roaccutane. Dus zijn puistjes zijn wel minder.

Maar mijn vraag is dus. Als je geen melk mag drinken ivm puisten. Kan je dat wel aan de eiwitten waar melkbestanden inzitten?? Zijn dermatoloog heeft het namelijk niet over soja eiwitten gehad.. Hij mag wel eiwitten maar met water, en geen melk drinken..

wtf??

Hij mag gewoon helemaal geen zuivel what so ever.

geen kaas chocola melk whey. Je mag alles behalve iets met een aanzienlijke hoeveelheid melk erin.

mijn broertje:
'Ze heeft gezegd: Het is voor jezelf beter om aan de adh te houden, en dat is in glas melk'.

Vind het echt vaag want dat jong zit echt onder de puisten op zijn rug en borst.
Ik dacht eerst dat hij aan de roids zat en dat het een beetje verkeerd uitpakte.

mijn broertje:
'Ze heeft gezegd: Het is voor jezelf beter om aan de adh te houden, en dat is in glas melk'.

Vind het echt vaag want dat jong zit echt onder de puisten op zijn rug en borst.
Ik dacht eerst dat hij aan de roids zat en dat het een beetje verkeerd uitpakte.
Heb het ook bro (alleen rug) komt 100% door de whey, laat hem daarmee kappen. Vaag dat die roa gelijk heeft gekregen

ok... Waar haal jij je soja vandaan?

lekker dan soja eiwit noemen en er zit koemelk in :roflol:

Terug
Naar boven