AndroidHealthClinic

Eiwitten bij ontbijt ??

Freebee

Novice
Waardering
0
Ik lees wat af op dit forum en lees :rolleyes: hier en :rolleyes: daar wat over eiwitten maar kan niet alles vinden wat ik zoek. maar zijn eiwitten vet verbranden zonder dat je erbij sport ? en als dat wel is kan ik dan bijvoorbeeld smorgens bij mijn ontbijt een eiwitten shake nemen ? ??? ??? ???

Al je spieren bestaan uit eiwit. Begrijpelijk dat het erg belangrijk is ja :eek:
En als je echt goede massa wilt bouwen dan zorg je dat je lichaam de hele dag door een voorraad heeft (om de 3 a 4 uur een maaltijd met proteine)

• Topic Starter Topic Starter
dus elke ochtend een shake is aan te raden ?:)

eiwit met elke maaltijd, ja. 1-1.5 gram per pond droge massa is goed als je aan krachttraining doet.
als je niet fysiek actief bent is 70-80 gram dagelijks prima.
zelf eet ik havermout met whey voor ontbijt, voor de rest tonijn, eieren, kwark, tofu e.d.

een shake nog voor je ontbijt is aan te raden ja, het liefste met wat sneller opneembare wei, na de nachtrust zijn er waarschijnlijk totaal geen amino's meer in je bloed en wil je dit zo snel mogelijk weer aanvullen.

Met eiwitten verbrand je geen vet. Je kunt wel vetter worden als je teveel eiwitten eet en niet sport.
Of bedoel je dat niet.............

• Topic Starter Topic Starter
ik fitness 4 dagen in de week waarvan 3 kracht en 1 cardio als ik dan elke ochtend eiwit gebruik word ik toch niet vetter van ?

ik fitness 4 dagen in de week waarvan 3 kracht en 1 cardio als ik dan elke ochtend eiwit gebruik word ik toch niet vetter van ?

Nee zeker niet wel worden je spieren goed gevoed. Je spieren maken kleine scheurtjes en de eiwitten zijn mini stucadoors. Resultaat is dat je spieren in omvang toe nemen.
Dan zijn er stucadoors die zwart werken en die wonen bij jou om de hoek(lekker snel) whey
en de stucadoors die uit een dorpje verderop komen en eerst in de file staan voordat ze bij jou aankomen. caseine.

verder gewoon de discussies lezen. Alleen al over eiwit kun je 1000 pagina's met meningen vullen.

Nee zeker niet wel worden je spieren goed gevoed. Je spieren maken kleine scheurtjes en de eiwitten zijn mini stucadoors. Resultaat is dat je spieren in omvang toe nemen.
Dan zijn er stucadoors die zwart werken en die wonen bij jou om de hoek(lekker snel) whey
en de stucadoors die uit een dorpje verderop komen en eerst in de file staan voordat ze bij jou aankomen. caseine.

verder gewoon de discussies lezen. Alleen al over eiwit kun je 1000 pagina's met meningen vullen.

leuke 'Jip en Janneke' uitleg :D

Terug
Naar boven