Fitness Seller

Peiling EK 2024

Peiling Peiling Zeg het maar, jongens!

• Totaal stemmers
    28
  • Peiling gesloten .
Ja, inderdaad.

Cant See Cheech Marin GIF
20240617_230735.jpg

Verlang al naar de 101 artikels over de neus van Mbappé komende dagen.

• Topic Starter Topic Starter
Oostenrijk is echt een serieuze tegenstander voor NL
Ik hecht er niet zoveel waarde aan. ‘k Denk dat we tegen NL een ander Frankrijk zullen zien.

Ze zaten echt ver onder hun niveau vandaag. Ondanks dat ze deze wedstrijd met minstens 2-0 hadden moeten winnen. Mbabbe mist zelden zo’n kans.
Verlang al naar de 101 artikels over de neus van Mbappé komende dagen.
Sinds zijn overstap naar Madrid doen er theorieën de ronde dat hij de ondergang van de Galácticos 2.0 zal zijn.

:aluhoedje:

Een Zwitser bij Oostenrijk, hoe zit dat?
Screenshot_20240617_231648_Teletekst.jpg

Op Google vind ik het niet.

• Haha
Waarderingen: mat
Ik hecht er niet zoveel waarde aan. ‘k Denk dat we tegen NL een ander Frankrijk zullen zien.

Ze zaten echt ver onder hun niveau vandaag. Ondanks dat ze deze wedstrijd met minstens 2-0 hadden moeten winnen. Mbabbe mist zelden zo’n kans.

Was ook wel de verdienste van die Oostenrijkers imo die er echt 90 minuten lang bovenop zaten. Die amateur die bij ajax had gespeeld moet m ook niet in eigen goal knikken natuurlijk. Wat stond die allemaal te doen joh 😂 traag als dikke stront ook.

Verder maakt t Frankrijk nu geen zak uit met hoeveel ze winnen trouwens, hun toernooi begint pas na de groepsfase.

Is dat verplicht? :(

Oof, cabana rum gehateboozed is toch ni de beste optie. Smartphone kwijtgeraakt onderweg naar huis terug, ik mag al blij zijn dat ik nog thuis ben geraakt.

Gewoon een kutmatch van de Belgen waar alles tegenzat. En dan de commentatoren maar lullen over niks. Ze snapten niet waarom je met 2 controlerende middenvelders speelde. Zou het kunnen liggen aan de false winger en dat je hoopte op de flanken? Hetgeen waardoor de 2 afgekeurde goals zijn gescoord?

Als je niet oprot... Gewoon met een masker spelen.

1718710154530.png

LAB.jpg

• Heart
Waarderingen: mat

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven