- Waardering
- 27.799
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tegen een zwakke tegenstander kunnen ze hem wel missen...
Daarmee geef je aan dat NL zwakker is dan PolenTegen een zwakke tegenstander kunnen ze hem wel missen...
Afgaand op het formaat van veel scheenbeschermers tegenwoordig betwijfel ik dat.Spelen profs eigenlijk met van die enkel beschermende pads?
Je bent een ziek ventje.
Het zesde EK van Ronaldo. 20 jaar aan toernooien. Ik weet al wat hem drijft. De oudste doelpuntenmaker op een EK worden. Los van het feit dat hij nu ook recordhouder is met zes deelnames.

Ben benieuwd wat de volgende echte toppers zoals Ronaldo en Messi gaan worden.
Doe mij maar de klassiekers:Scheenbeschermers zijn zulke ondingen. Je ziet de meeste ook met zo klein mogelijke bescherming spelen… Voetbal eigenlijk altijd zonder.
Vroeger droeg men net geen hockeybeschermers, nu een zakdoekje van 10×5. Denk het nietSpelen profs eigenlijk met van die enkel beschermende pads?

Die gaan gewoon lekker rentenieren?Ben benieuwd wat de volgende echte toppers zoals Ronaldo en Messi gaan worden. Waren wel twee onwijs goede voetballers..
Adidas, met volledige enkelbescherming. Dingen wogen vast 5kgIk had er van Nike die quasi mijn volledige scheen inpakten.

Messi wil een niet-coachende functie bij Barcelona. Ronaldo zal gewoon Beckham achterna gaan.