MuscleMeat

Peiling EK 2024

Peiling Peiling Zeg het maar, jongens!

• Totaal stemmers
    28
  • Peiling gesloten .
Ik vind die presentator ook monsterlijk irritant. Ongemakkelijk, niet grappig, af en toe wat steken onder water en verder inderdaad alleen maar die cliché vragen. Heeft ook gewoon te weinig voetbal knowhow. Verplichte quizje en de niet-voetbal gerelateerde gast voor de filmpjes op social media.

• Topic Starter Topic Starter

Wat vinden jullie? Ik stoor me hier totaal niet aan. Ronaldo doet dat sowieso niet zonder reden. Er moet iets gezegd zijn in de Tsjechische pers vooraf of tijdens de wedstrijd zelf.

Keepertje heeft 'm vast gewoon wat uitgedaagd tijdens de match. Dan mag je iets terug verwachten.

Keepertje heeft 'm vast gewoon wat uitgedaagd
Stijn Stijnen…

Michael Jordan Lol GIF by ESPN

Quaresma ging helemaal los die wedstrijd.

Snapte trouwens weinig van de opstelling van België. Ook weinig gevolgd, maar waarom niet in deze tijd beginnen met iets meer ervaring in de ploeg?
Veel ervaring blijft er niet meer over of je moet een 37 jarige verdediger van Anderlecht willen opstellen. 18 spelers hebben minder dan 50 caps. Waarvan 16 spelers minder dan 25 caps.

Onze vriend KdB heeft ook niet meteen een succesvol seizoen achter de rug. Lang geblesseerd en daarna an sich wel nog vrij aardige statistieken gezien zijn speeltijd. Toch zie ik hem vertrekken deze zomer.

Laatst bewerkt:
Kroatië is ook niet meer wat t geweest is

Dat komt omdat hun kern al aardig op zijn retour is

Perisic is 35
Modric is 38
Kramaric is 33
Brozovic is 31

Dat, en er zijn er ook nog maar een paar die echt bij topclubs spelen. Als je Sutalo in de basis zet na dat rampjaar bij Ajax dan weet je wel een beetje hoe de vlag erbij hangt denk ik.

Kai 3 - goulash 1

Schmetterling!!!!!

f**k Frankrijk!

• Angry
Waarderingen: mat
Engeland ook echt niet best zeg

Dan zal Spanje - Italië ook wel 1 -1 worden.

Waarom kiezen voor Scamacca als je Raspadori hebt? In de Argentijnse pers is er toch een klein relletje omdat hij voor Italië koos.

Die hoge druk van Spanje is wel echt indrukwekkend. Tien man die gewoon in linies naar voren stormen

Goeie analyse van Dean Gorré. 'Als ie er in gaat, dan is het gewoon een goal.' Oke bedankt weer

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven