Fitness Seller

Peiling EK 2024

Peiling Peiling Zeg het maar, jongens!

• Totaal stemmers
    28
  • Peiling gesloten .
Turkije is geeneens een Europees land.

happy freddie mercury GIF
Georgië wel dan?

Ik ben alweer aan het tuuteren :trollface:
Almelo Centrum helemaal dol hier 🤣🤣🤣mooi om te zien dat er ook oranjewagens meerijden, allemaal één. Als NL wint rijden Turken mee en andersom ook.

Lekker sfeertje. Wordt vrijdag nog druk als we stokbrood gaan bakken.

• Like
Waarderingen: GruX
Maar even zonder gekheid.

Turkije - Georgië was echt een beestachtige mooie wedstrijd met zo ongelooflijk veel sfeer, daar kon tot nu toe nog geen wedstrijd van dit, pas begonnen, EK tegenop.

Turkije - Georgië was echt een beestachtige mooie wedstrijd met zo ongelooflijk veel sfeer, daar kon tot nu toe nog geen wedstrijd van dit, pas begonnen, EK tegenop.
Zonder gekheid, voetbal was niet om aan te zien ;-)

Ik zag een stukje en een samenvatting, zaten ook mooie goals in.

Zonder gekheid, voetbal was niet om aan te zien ;-)
Ik ben niet zo van de voetbal, EK en WK vind ik hartstikke mooi maar voor de rest boeit het me niet echt als er een club tegen een andere club speelt.

Maar toch vond ik deze wedstrijd echt prachtig.

• Like
Waarderingen: GruX

Dat zal best, maar toch horen dat soort wedstrijden / teams niet thuis op een EK.

• Topic Starter Topic Starter
Toen NL het EK won mochten er maar 8 teams deelnemen. :thinking:

MvB was een bizar mannetje als trainer en nu al helemaal als analist.

Hij zat daar om de wedstrijd van Italië te analyseren toen hij doodleuk zei de Italiaanse competitie niet te volgen.

Gert Verheyen is de enige Nederlandstalige analist waarvan ik bijleerde door zijn uitstekende tactische analyses.

Ik kan hem bij Rondo wel echt waarderen omdat dat wat meer algemene cafépraat over voetbal is maar dit begint wel een beetje gênant te worden. Ook dat 'ie zei zich niet voorbereid te hebben op een analyse van het Nederlands elftal. Gast kom op, waarom denk je dat je daar zit? Kan je toch niet maken. Dan heb ik nog liever Pi-Air en Van der Fart

S. de Jong en Afellay waren echt dramatisch!

De "analyses" bij NOS lijken vaak een vast patroon te hebben:

– Maakte land X indruk?
Ja, land X maakte indruk + enkele dooddoeners

– Kan land X ver geraken in dit toernooi?
Ja, land X kan zeker ver geraken in dit toernooi + enkele dooddoeners

– Vond jullie ook dat speler X indruk maakte?
Ja, speler X maakte zeker indruk + enkele dooddoeners

Daarvoor kunnen ze mij ook inhuren in plaats ex-voetballers die blijkbaar omhoog falen. :roflol:

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven