- Waardering
- 4.785
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 12%
Georgië wel dan?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Georgië wel dan?
Almelo Centrum helemaal dol hier 🤣🤣🤣mooi om te zien dat er ook oranjewagens meerijden, allemaal één. Als NL wint rijden Turken mee en andersom ook.

Wat mij betreft wel. Alleen besliste één of andere lul van niet.
LulWat mij betreft wel. Alleen besliste één of andere lul van niet.
Zonder gekheid, voetbal was niet om aan te zien ;-)Maar even zonder gekheid.
Turkije - Georgië was echt een beestachtige mooie wedstrijd met zo ongelooflijk veel sfeer, daar kon tot nu toe nog geen wedstrijd van dit, pas begonnen, EK tegenop.
Ik zag een stukje en een samenvatting, zaten ook mooie goals in.Maar even zonder gekheid.
Turkije - Georgië was echt een beestachtige mooie wedstrijd met zo ongelooflijk veel sfeer, daar kon tot nu toe nog geen wedstrijd van dit, pas begonnen, EK tegenop.
Ik ben niet zo van de voetbal, EK en WK vind ik hartstikke mooi maar voor de rest boeit het me niet echt als er een club tegen een andere club speelt.Zonder gekheid, voetbal was niet om aan te zien ;-)
Maar even zonder gekheid.
Vanwege geen EU neem ik aan dat je dat bedoelt?Dat zal best, maar toch horen dat soort wedstrijden / teams niet thuis op een EK.
Nee, teveel landen van de twee garnituur door de continuerende uitbreiding van het toernooi.

Aha, helder.Nee, teveel landen van de twee garnituur door de continuerende uitbreiding van het toernooi.
Dat een land geen lid is van de huidige EU vind ik eerder een pluspunt.
![]()