MuscleMeat

Peiling EK 2024

Peiling Peiling Zeg het maar, jongens!

• Totaal stemmers
    28
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
Wat? Dit is voetbal. Dit is erg belangrijk.

IRL had je een paar stompen te pakken!

Funny Cats Cat Fight GIF

Na de eerste partij zal ik sowieso een jonko nodig hebben om de tweede partij te overleven.

Sheet GIF

Hij is de grote man bij Oranje maar bakt er al drie seizoenen niets van op clubniveau. In 2024 speelde hij amper, maar toch zit hij bij de selectie. Ik begrijp het niet.

In België zou zo'n mannetje compleet afgemaakt worden. Zeker door onze Franse vrienden.

de laatste wedstrijd was ik tevreden en won ik m'n duels.

Gaat dit over die wedstrijd tegen Oostenrijk waar ze totaal van de mat werden gespeeld?
Ergens zou t wel mooi zijn als ze gewoon roemloos er af gaan dinsdag. Derde mislukte toernooi op rij en tijd om eens goed schoon schip te maken bij Oranje

Hij is de grote man bij Oranje maar bakt er al drie seizoenen niets van op clubniveau. In 2024 speelde hij amper, maar toch zit hij bij de selectie. Ik begrijp het niet.
Ligt aan de trainer en zijn tunnelvisie. Denk dat alleen een type Bosz durft het aan andere spelers op te stellen.

Vind dat gelul over zn zogenaamde toptijd bij oranje ook maar een beetje onzin. Hij heeft een redelijke periode gekend maar was toch niet een jarenlange vaste topper ofzo. 2014 was ie nog jong en frivool en weinig negatiefs over te zeggen. Vervolgens twee eindrondes gemist en ook al heel vaak uit vorm of geblesseerd. Toen nog twee aardige jaren in 2019/2020. Daarna weer ellende

Hij is op een paar goals na topscorer aller tijden van Oranje. Totaal niet vergelijkbaar natuurlijk die records van nu tov vroeger (Van Persie, Kluivert etc), maar toch… Het zegt natuurlijk wel wat over zijn staat van dienst in het NL elftal. Logisch dat ze hem meenemen, maar imo minder logisch dat hij altijd speelt.

:thinking:

Ik weet het niet. Persie vond ik, op zijn goal tegen Spanje na, altijd dramatisch tijdens toernooien. Zo'n Kluivert drukte toch zijn stempel in 1998 en 2000. Depay mag er honderd inschieten tijdens de kwalificaties en NL. Ik hecht er totaal geen waarde aan.
Gaat dit over die wedstrijd tegen Oostenrijk waar ze totaal van de mat werden gespeeld?
Ik zou me echt doodergeren aan die man als ik bij de selectie zat. Koeman is trouwens ook totaal geen fan van zijn haarband, alleen laat hij het deze keer gewoon gaan.

• Like
Waarderingen: GruX
Nog 60 minuten volhouden, jongens!

Major League Baseball Please GIF by Detroit Tigers

Verwacht nog wel dat het 2-1 wordt na 90 min.

Sowieso het toernooi teveel van Southgate.

They Speal Bagger

Brama 37j, ziet er uit als 57.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven