MuscleMeat

Peiling EK 2024

Peiling Peiling Zeg het maar, jongens!

• Totaal stemmers
    28
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
Robin LeNormand is toch geen naam voor een speler van Spanje. Hij saboteert de boel in dienst van Frankrijk.
Ze hebben twee genaturaliseerde Fransozen centraal achterin. De Spanjaarden zijn er blijkbaar wel goed in. Want Diego Costa en Thiago kwamen zeker in aanmerking voor het Braziliaanse elftal. Bij Italië hebben ze dan weer Jorginho ingepikt van Brazilië.

Aparte trend :thinking:

Laatst bewerkt:
Ze hebben twee genaturaliseerde Fransozen centraal achterin. De Spanjaarden zijn er blijkbaar wel goed in. Want Diego Costa en Thiago kwamen zeker in aanmerking voor het Braziliaanse elftal. Bij Italië hebben ze dan weer Jorginho ingepikt van Brazilië.

Aparte trend :thinking:

In Nederland wilden ze er niet mee beginnen met Kalou, helaas. Zou wat zijn geweest.

Je had ook nog Douglas van Twente. Die kreeg uiteindelijk wel een NL paspoort en werd ook een keertje opgeroepen, maar maakte nooit zijn debuut. Uiteindelijk is die carriere ook een beetje als een nachtkaars uitgegaan, terwijl hij bij Twente toen echt wel een beetje de next big thing was als CV.

Onze vriend Mancini, die er eerst compleet tegen was, zei zelfs publiekelijk dat Italië achter spelers moet aangaan die misschien voor Italië willen uitkomen. :emo:

Het begint echt leuk te worden dat internationaal voetbal. Afrikaanse selecties met een kern waarvan meer dan de helft in Europa is geboren en getogen was nog niet genoeg.

In Nederland wilden ze er niet mee beginnen met Kalou, helaas. Zou wat zijn geweest.
Ja, maar hij wou een versnelde procedure of zoiets. Later ging hij alsnog voor zijn geboorteland spelen. :emo:

De Guzmán was voorlopig de laatste bij Oranje, denk ik.

Als de Spanjaarden de beker pakken ga ik m’n broek schijten. ‘k Had overwogen om op hen te stemmen. Het ging tussen Duitsland en Spanje.

euro 2016 ronaldo GIF by Sporza

Komaan Duitsland 🤞🏻
Weep Cristiano Ronaldo GIF

Heerlijk hoe ze blijven doorgaan met een 4-1 voorsprong.

Zie niet in wie dit spanje gaat stoppen. Absolute topfavoriet nu imo.

Ik geloof niet dat Deschamps er tactisch sterk genoeg voor is. Dan blijft alleen nog Duitsland over, maar die zullen het, denk ik zomaar, niet gemakkelijk krijgen.

…of Zwitserland? 👀

De VAR maakt echt geen goede beurt tijdens dit toernooi. Wie zou er die regeltjes verzinnen? Ze raadplegen in ieder geval geen comité van ex- en actieve spelers om even te polsen of het wel ergens op slaat. Als twee voormalige wereldspitsen zeggen dat het geen penalty was voor Duitsland dan moet je dat misschien toch eens gaan overwegen.

Neem nu dat gedoe met buitenspel. Als de voet niet volledig over de VAR lijn is dan is het geen buitenspel. Simpel!

Laatst bewerkt:

Het kwartet vooraan werkt niet. Je haalt het beste uit Jude door geen centrumspits voor hem te plaatsen. Ik weet niet welk etiket ze op zijn positie plakken bij Madrid, maar hij staat in ieder geval centraal vooraan. Phoden zou dan weer op links gezet moeten worden. Nu hebben ze niets aan hem.

giphy (4).gif

Laatst bewerkt:

Het kwartet vooraan werkt niet. Je haalt het beste uit Jude door geen centrumspits voor hem te plaatsen. Ik weet niet welk etiket ze op zijn positie plakken bij Madrid, maar hij staat in ieder geval centraal vooraan. Phoden zou dan weer op links gezet moeten worden. Nu hebben ze niets aan hem.

giphy (4).gif
Southgate is veel te conservatief om hier überhaupt over na te denken.

Kutlaatdienst, kan maar in flarden zien hoe de Belgische verdediging opgerold wordt.

3-0, twee no goals Lukaku.

"It was desperate. It was so bad. It was untrue."

Straks maar eens de Engelse persberichten bekijken. 🙊

"We're not exactly playing against great opposition. I mean, Slovakia today for goodness sake. And our first shot on target was in the 95th minute. That's how bad it was!"

:hahaha:

Parks And Recreation Reaction GIF

Uit 2019:

The many secrets of Toni Kroos

"You never get nervous," Real Madrid physio Jaime Benito tells Kroos. "I've seen you speak to Jessy on the phone just before going out to play, put the phone in your bag and go out. "Then, at the break, you take out your phone, reply to a message like 'I'll buy tomatoes on the way home' and go back on the pitch. Not everyone can retain such composure."

The Iceman

Overigens heerlijk dat hij al tien jaar dezelfde schoenen draagt. Gewoon schijt aan elk seizoen een nieuw model. Adidas maakt dat model trouwens alleen nog maar voor hem. Dan heb je wel enige status als jouw sponsor dat doet. :emo:

Laatst bewerkt:

Ik mag het karaktertje van Jude wel.

JB5.png

Apart mannetje die Allen Iverson.

Het is een lange week geweest volgens Koeman

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven