AndroidHealthClinic

Peiling EK 2024

Peiling Peiling Zeg het maar, jongens!

• Totaal stemmers
    28
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.161
85 South Praying GIF by BET Hip Hop Awards

• #1.162
Godver, de Fransozen blijven maar raak schieten.

• #1.163
't Was te denken dat Felix ging missen.

Frustrated Jason Segel GIF by NETFLIX

• #1.164
Fuu.gif

• Haha
Waarderingen: mat
  • #1.165
En nog vieren alsof ze het EK hebben gewonnen. Wat een stelletje debielen.

Verdrietige mini Chans hier @Arminius 🤪

Weep Cristiano Ronaldo GIF

• #1.167
Oooooh... :(

Achteraf gezien had hij beter kunnen afzwaaien in 2016. Hij ging echt geen wereldkampioen worden met Portugal. Maar goed, zo zit die man niet in elkaar. Hij was ook nog zo blij als een kind toen ze de Nations League wonnen. Alsof dat iemand interesseert. Hij heeft ook aangegeven dat hij het WK van 2026 niet uitsluit. En dan te bedenken dat hij ooit tegen Fergie heeft gezegd dat hij ging stoppen op z'n 36e. Dat zal zo stillaan een Totti-esque episode worden aldaar. :emo:

200 (7).gif

P.S. Ze kan nog juichen voor Messi in de Copa América 🙊

InB4: Oooooo, wat boeit mij dat!

Wk 2018 all over again. Frankrijk kampioen met brolvoetbal :cool:

Spanje was niet veel beter. elke 20m lag er 1 op de grond te kramperen, en stond zo weer op. Taylor was ook aparte scheids. denk dat dit nog wel staartje krijgt, zeker die handsbal

Spanje was niet veel beter. elke 20m lag er 1 op de grond te kramperen, en stond zo weer op. Taylor was ook aparte scheids. denk dat dit nog wel staartje krijgt, zeker die handsbal

Die Duitsers moeten hun bek houden over die handsbal na de penalty die ze tegen Denemarken kregen.

Vind nog geen enkel team echt goed spelen, of ik stel te hoge eisen, dat kan ook natuurlijk. Als, wie dan ook, iemand daadwerkelijk vasthoud en op de grond slingert, hoor je gewoon een kaart te krijgen.
Hands van gister was overduidelijk, hoe die blinde Taylor dit niet zag en de VAR niets deed. Dit geeft gewoon aan wat ik al vaker zeg, dat je geen fl**ker hebt aan de VAR !
Iemand die net met 2cm schoen buitenspel staat wordt een doelpunt afgekeurd.

Laatst bewerkt:
Tuurlijk heb je er wel wat aan. Vroeger had je zowat elke wedstrijd drie, vier foutieve beslissingen, buitenspelgoals die goed werden gekeurd, ballen die duidelijk over de lijn waren etc. Er valt altijd wat te zeiken en deze keer terecht imo maar vóór de introductie van de VAR was dit echt veel erger.
Overigens stond er ook nog een Duitser buitenspel, in de lijn van dat schot, bij die handsbal. Zag ik later bij studio fussball.

Tuurlijk heb je er wel wat aan. Vroeger had je zowat elke wedstrijd drie, vier foutieve beslissingen, buitenspelgoals die goed werden gekeurd, ballen die duidelijk over de lijn waren etc. Er valt altijd wat te zeiken en deze keer terecht imo maar vóór de introductie van de VAR was dit echt veel erger.
Overigens stond er ook nog een Duitser buitenspel, in de lijn van dat schot, bij die handsbal. Zag ik later bij studio fussball.

Persoonlijk zie ik liever een buitenspelgoal onterecht goedgekeurd worden dan 3mm buitenspel afgekeurd na 5 minuten VAR consultatie

• #1.175
Ik dacht het niet!
Tayler was bizar slecht. Alleen al die gele keer die niet werd gegeven aan Kroos had invloed op het verdere verloop van de wedstrijd. Om nog maar te zwijgen over de rest.
Die Duitsers moeten hun bek houden over die handsbal na de penalty die ze tegen Denemarken kregen.
'k Heb nog altijd te doen met die jongen. Het kwam hier al voorbij, maar als ex-spitsen zoals Shearer (en Lineker) zeggen dat het complete poo-poo is dan weten we toch genoeg.
Vind nog geen enkel team echt goed spelen, of ik stel te hoge eisen, dat kan ook natuurlijk.
Ah ja, op toernooien krijgen we doorgaans weinig CL-achtig voetbal te zijn.
Iemand die net met 2cm schoen buitenspel staat wordt een doelpunt afgekeurd.
Dit is zo gemakkelijk op te lossen, maar ik vrees dat de heren die het voetbal nu al jaren kapot maken met hun uitbreidingen (etc.) overduidelijk stront in hun ogen hebben.
Ik ben ook pro-VAR. Sjonge, jonge, wat een gedoe was het om dat er doorheen te krijgen. Zelfs de doellijntechnologie is pas ingevoerd in 2012.

Trivia Time: Wie weet nog door welk incident?

• #1.176

Geen idee, maar misschien had Taylor aan de pep gezeten.

• #1.179

Heeft Valentijn iets waarmee hij de eigenaar van De Telegraaf kan chanteren? Want ik vraag me al jaren af waarom die man nog werk heeft in de voetballerij. Leuke hoe Koetje hem twee keer trolled.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven