Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zie je Zizou al dansen op Freed From Desire omdat ze doorheen een kwartfinale geraakten op een schandelijke wijze?En nog vieren alsof ze het EK hebben gewonnen. Wat een stelletje debielen.
Spanje was niet veel beter. elke 20m lag er 1 op de grond te kramperen, en stond zo weer op. Taylor was ook aparte scheids. denk dat dit nog wel staartje krijgt, zeker die handsbalWk 2018 all over again. Frankrijk kampioen met brolvoetbal![]()
Spanje was niet veel beter. elke 20m lag er 1 op de grond te kramperen, en stond zo weer op. Taylor was ook aparte scheids. denk dat dit nog wel staartje krijgt, zeker die handsbal
Tuurlijk heb je er wel wat aan. Vroeger had je zowat elke wedstrijd drie, vier foutieve beslissingen, buitenspelgoals die goed werden gekeurd, ballen die duidelijk over de lijn waren etc. Er valt altijd wat te zeiken en deze keer terecht imo maar vóór de introductie van de VAR was dit echt veel erger.
Overigens stond er ook nog een Duitser buitenspel, in de lijn van dat schot, bij die handsbal. Zag ik later bij studio fussball.
Ik dacht het niet!Wk 2018 all over again. Frankrijk kampioen met brolvoetbal![]()
Tayler was bizar slecht. Alleen al die gele keer die niet werd gegeven aan Kroos had invloed op het verdere verloop van de wedstrijd. Om nog maar te zwijgen over de rest.Spanje was niet veel beter. elke 20m lag er 1 op de grond te kramperen, en stond zo weer op. Taylor was ook aparte scheids. denk dat dit nog wel staartje krijgt, zeker die handsbal
'k Heb nog altijd te doen met die jongen. Het kwam hier al voorbij, maar als ex-spitsen zoals Shearer (en Lineker) zeggen dat het complete poo-poo is dan weten we toch genoeg.Die Duitsers moeten hun bek houden over die handsbal na de penalty die ze tegen Denemarken kregen.
Ah ja, op toernooien krijgen we doorgaans weinig CL-achtig voetbal te zijn.Vind nog geen enkel team echt goed spelen, of ik stel te hoge eisen, dat kan ook natuurlijk.
Dit is zo gemakkelijk op te lossen, maar ik vrees dat de heren die het voetbal nu al jaren kapot maken met hun uitbreidingen (etc.) overduidelijk stront in hun ogen hebben.Iemand die net met 2cm schoen buitenspel staat wordt een doelpunt afgekeurd.
Ik ben ook pro-VAR. Sjonge, jonge, wat een gedoe was het om dat er doorheen te krijgen. Zelfs de doellijntechnologie is pas ingevoerd in 2012.Tuurlijk heb je er wel wat aan. Vroeger had je zowat elke wedstrijd drie, vier foutieve beslissingen, buitenspelgoals die goed werden gekeurd, ballen die duidelijk over de lijn waren etc. Er valt altijd wat te zeiken en deze keer terecht imo maar vóór de introductie van de VAR was dit echt veel erger.
Moet toch wel dat schot van Lampard zijn geweest? Die 20cm over de lijn ging
Inderdaad!Moet toch wel dat schot van Lampard zijn geweest? Die 20cm over de lijn ging

Neuer heeft in ieder geval niet de fair play van Klose.![]()