XXL Nutrition

Peiling EK 2024

Peiling Peiling Zeg het maar, jongens!

• Totaal stemmers
    28
  • Peiling gesloten .
Ik vind Driessen wel een grappig ventje eigenlijk. Podcast met Mike Verweij is ook best leuk.
Hij neemt zichzelf niet zo belachelijk serieus als die Stekelenburg in elk geval. Dat vind ik toch een pedant figuur.

Jeroen Stekelenburg is een apart figuur. Hij neemt zichzelf ser. doordat zijn papa Jan/Johan Stekelenburg bekend was van Studio Sport. Meestal zijn dit soort ventjes binnengekomen door paps, en denken heel wat te zijn als zoontje van.

Jeroen Stekelenburg is een apart figuur. Hij neemt zichzelf ser. doordat zijn papa Jan/Johan Stekelenburg bekend was van Studio Sport. Meestal zijn dit soort ventjes binnengekomen door paps, en denken heel wat te zijn als zoontje van.

Jeroen Stekelenburg is inderdaad een mongooltje

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.185
Zou je dit paar dragen, @mat?

Jordan.png

Bijlagen

• Copa Retardo.jpg
    Copa Retardo.jpg
    37,8 KB · Weergaven: 17
  • Angry
Waarderingen: mat
Kane ouwe zeikdoos, gewoon verder spelen

• #1.188
Sowieso :eyebrow:

In het jargon noemen we jou een bear. Toch, @mat?

Embolo lijkt eindelijk door te hebben dat hij diepe spits is en dat hij niet 10 meter voor eigen baklijn moet lopen jagen. Nu kan het beginnen.

• #1.190

Weer zo'n kutwedstrijd. Het is wel lastig om t nog leuk te vinden allemaal. Groepsfase was veel leuker. Even los van de spanning enzo.

Best wel saai ook dit

• #1.193
Jude weer niet op zijn positie. Wat verwacht Southgate dan eigenlijk van hem? Hij durft Kane gewoon niet op de bank te zetten, terwijl hij een mindere periode heeft bij Engeland. Het doet me denken aan Oranje in de periode dat alle toppers per se op het veld moesten staan.

Hoorde via via dat Engeland nu speelt. Verliezen ze?

En Nederland - Turkije vanavond? Dat wordt 5-0.

• #1.196
Guus "Ik werd 4e op het WK met ZK (dankzij corrupte scheidsrechters)" Hiddink

Wat een kneus.

• #1.197
P.S. Ze kan nog juichen voor Messi in de Copa América 🙊
Daarover gesproken, Martinez was weer de redder des vaderlands. De man heeft nog geen penaltyreeks verloren in het shirt van Argentinië. Messi weet donders goed dat hij geen drie prijzen op een rij had gepakt zonder Emiliano.

Laatst bewerkt:
Jude weer niet op zijn positie. Wat verwacht Southgate dan eigenlijk van hem? Hij durft Kane gewoon niet op de bank te zetten, terwijl hij een mindere periode heeft bij Engeland. Het doet me denken aan Oranje in de periode dat alle toppers per se op het veld moesten staan.
Ook niet allemaal k*nes schuld imo. Als je met Kane speelt moet je vleugelspelers hebben die ook nog eens een goede voorzet kunnen geven. Hoeveel hoge ballen heeft Kane nou van de zijkant gehad? Bij dit Engelse team is alles juist gericht op door het midden voetballen. Foden, Bellingham, Saka, Rice willen allemaal naar binnen komen of door het midden spelen. Kane staat dan alleen maar in de weg eigenlijk.

Southgate wil gewoon inderdaad al die sterren per se in het elftal hebben maar het kan eigenlijk niet in hetzelfde systeem.

Nou, we kunnen weer verder gaan schaken

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven