- Waardering
- 15.482
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Telkens ik hem zie moet ik denken aan die keer dat je hem "rattenkop" noemde.

Jeroen Stekelenburg is een apart figuur. Hij neemt zichzelf ser. doordat zijn papa Jan/Johan Stekelenburg bekend was van Studio Sport. Meestal zijn dit soort ventjes binnengekomen door paps, en denken heel wat te zijn als zoontje van.
Je denkt wel vaker aan mij, geef maar toe ouwe viezerikTelkens ik hem zie moet ik denken aan die keer dat je hem "rattenkop" noemde.![]()
0-0Hoorde via via dat Engeland nu speelt. Verliezen ze?
Daarover gesproken, Martinez was weer de redder des vaderlands. De man heeft nog geen penaltyreeks verloren in het shirt van Argentinië. Messi weet donders goed dat hij geen drie prijzen op een rij had gepakt zonder Emiliano.P.S. Ze kan nog juichen voor Messi in de Copa América 🙊
Ook niet allemaal k*nes schuld imo. Als je met Kane speelt moet je vleugelspelers hebben die ook nog eens een goede voorzet kunnen geven. Hoeveel hoge ballen heeft Kane nou van de zijkant gehad? Bij dit Engelse team is alles juist gericht op door het midden voetballen. Foden, Bellingham, Saka, Rice willen allemaal naar binnen komen of door het midden spelen. Kane staat dan alleen maar in de weg eigenlijk.Jude weer niet op zijn positie. Wat verwacht Southgate dan eigenlijk van hem? Hij durft Kane gewoon niet op de bank te zetten, terwijl hij een mindere periode heeft bij Engeland. Het doet me denken aan Oranje in de periode dat alle toppers per se op het veld moesten staan.