Hopelijk lijkt het net als gisteren op voetbal.
Zij gaan zeker kijken:
Grappig, wel AI.
maar ze bestaan wel zulke gekken 

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hopelijk lijkt het net als gisteren op voetbal.
Zij gaan zeker kijken:

Zondag Paella!
Denk zure haring. Ik zie nl eigenlijk niet winnen van Spanje
Vrouw harst nu haar benen, ik lig met de kat op de bank, wachten tot fluitsignaal. In mijn hoofd roept mijn kwark met scoop whey me, die is om 2130uur aan de beurtKleine in bed, vrouw werk voorbereiden, en ik met me dikke reet voor de tv.
⚽️
Goed voor elkaar!Kleine in bed, vrouw werk voorbereiden, en ik met me dikke reet voor de tv.
⚽️
Is meer hoop dan verwachting.Denk zure haring. Ik zie nl eigenlijk niet winnen van Spanje
Pas maar op dat ze zo niet op de bank komt zitten met die gladde benen. Ik ben ook niet zeker of ik het eindsignaal haal hier in huis.Vrouw harst nu haar benen, ik lig met de kat op de bank, wachten tot fluitsignaal. In mijn hoofd roept mijn kwark met scoop whey me, die is om 2130uur aan de beurt
Dat was de vraag helemaal niet, neem het dan ook letterlijk...Ik kijk Baldwin zaak en volg voetbal mee via Google (en familie WhatsApp groep) terwijl ik nog wat laatste afwasjes doe
#multitasken
Dat was de vraag helemaal niet, neem het dan ook letterlijk...

Die Engelse scheidsrechter van Duitsland -Spanje was niet eens gaan kijken....
Zou wel opluchten...