Lamine Yamal is de jongste doelpuntenmaker ooit op EK dankzij schot van 102 km/u
Lamine Yamal is de jongste doelpuntenmaker ooit op EK dankzij schot van 102 km/u
Bam!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Behalve naaktfoto's begrijp jij heel veel niet volgens mij.Maar wordt België nou alsnog kampioen @Arminius? Of kan Turkije nog een herkansing krijgen?
Ik snap het niet helemaal.
Jij staat volledig binnenspel, jongeman!Behalve naaktfoto's begrijp jij heel veel niet volgens mij.
Jouw vader was beter in jouw moeders kont klaargekomen. In jouw moeders kont, vriend!
Ow shiiiiiiiiiit.Former Manchester United captain Roy Keane has backed England to beat the Netherlands and reach a second consecutive Euros final.
Jouw vader was beter in jouw moeders kont klaargekomen. In jouw moeders kont, vriend!
@Gremlin Heb je naar mij geluisterd ?
Was goed te doen
Nee, dat doe ik toch nooit 😘
Ik denk dat het vooral zal afhangen aan wie de meeste goals maakt vanavond.

lekker cruijfIk denk dat het vooral zal afhangen aan wie de meeste goals maakt vanavond.![]()
Laat niet op haar. Ze wil alleen maar mensen kwetsen. @Gremlin haat zelfs kittens.