MuscleMeat

Peiling EK 2024

Peiling Peiling Zeg het maar, jongens!

• Totaal stemmers
    28
  • Peiling gesloten .
Ja ik zou zeggen. Spanje zou vele malen te groot zijn. Maar dit is eigenlijk gewoon zonde. Ze waren niet erg goed.

• Like
Waarderingen: GruX
Ja ik zou zeggen. Spanje zou vele malen te groot zijn. Maar dit is eigenlijk gewoon zonde. Ze waren niet erg goed.
Dat klopt, maar finale is altijd wedstrijd op zich en kan raar lopen. Vanavond was gewoon voetballen om niet te verliezen, dan verlies je.

Twee keer zette ze goed druk en Engelse wisten het niet. Dan moet je ze toch bij de strot pakken en met lef voetballen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.464
Wat maakt het uit? De eindoverwinnaar ligt al vast.

DXDsgj.gif

Laatst bewerkt:
  • #1.465
't Moet natuurlijk wel weer lukken dat één van mijn favoriete spitsen, net zoals Agüero destijds, doorgaans op de bank start.

:fuux:

Laatst bewerkt:
Probleem met de VAR is dat ze als geile honden in hun hokjes zitten te wachten op alles wat ook maar enigszins discutabel is / kan zijn en daar dan gelijk hun momentje op pakken.

Voetbal is een contactsport en als je maar vaak genoeg in slow motion vanuit allerlei hoeken en standen beelden terug gaat kijken zal je er in zien wat je wil zien.

Het gaat imo volledig voorbij aan het initiële doel van de VAR, namelijk de sport eerlijker maken dmv de discutabele momenten eruit te halen. Nu creëeren ze juist nog 10x meer discutabele momenten, lol.

In een sport waar zo veel geld is en belangen zo groot zijn mogen ze dit wat mij betreft wel eventjes gaan herzien allemaal. Dit EK is het wel extreem en neemt het gewoon weg van het kijkplezier.

er ging uiteindelijk zelfs hands van Sake vooraf die onterechte strafschop

Das war richtig Scheiße !

zullen we iedereen die nu constant haat op oranje, collectief het land uit trappen. Het is oranje. Haten op spelers, trainer etc. is clubvoetbal en politiek voor. Dit was verdomme oranje en zo fucking zonde.

• Haha
zullen we iedereen die nu constant haat op oranje, collectief het land uit trappen. Het is oranje. Haten op spelers, trainer etc. is clubvoetbal en politiek voor. Dit was verdomme oranje en zo fucking zonde.
Kritiek hebben is toch niet verboden?

Met het vertoonde spel had je ook nooit verdiend de finale te halen. De halve finale is slechts bereikt door een uitermate gunstige loting.

• Like
Zodra dit verwende, over het paard getilde stelletje wanna-be rappers zichzelf gaat gedragen alsof ze trots zijn het oranje shirt te mogen dragen zullen zij misschien wat minder haat ontvangen. Helaas is ( een groot deel van ) deze lichting meer bezig met zich gediscrimineerd voelen en dergelijke dan met voetbal.

• Like
Gaat dit over Nederland of over België? :lol:

Ik ben zeker geen hater maar ze moeten bij Oranje wel ophouden met zeggen hoe trots ze wel niet zijn.

Op papier is halve finale knap en had niemand het verwacht, maar in de groep zijn ze 3e geworden en hebben ze vervolgens gewonnen van Roemenie en Turkije. De eerste tegenstander van topniveau waar het erop of eronder was vliegen ze eruit…

Als NL elftal dat in principe altijd elk toernooi mee moet doen om winst vind ik dan niet dat je moet roepen over hoe trots je bent.

Waarom zouden we mee moeten doen om de prijzen? Onze beste middenvelder is geblesseerd. Onze voorhoede bestaat uit een redelijk talentvolle speler van een subtopper in de bundesliga, een bankzitter van Liverpool en een over de hill spits die ook nog constant geblesseerd is. Ons middenveld bestaat uit waterdragers van middelmatig niveau. Alleen onze verdedigers zijn top.

• #1.478
Depay had geeneens bij de selectie moeten zitten. Koeman is totaal niet serieus te nemen.

Ben benieuwd welke club Depay nu nog wil hebben.

Zie hem wel naar de MLS gaan.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven