AndroidHealthClinic

Peiling EK 2024

Peiling Peiling Zeg het maar, jongens!

• Totaal stemmers
    28
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.481
Genoeg jongens die vooraan in het centrum kunnen spelen in ieder geval.

• Like
Waarderingen: GruX
Waarom zouden we mee moeten doen om de prijzen? Onze beste middenvelder is geblesseerd. Onze voorhoede bestaat uit een redelijk talentvolle speler van een subtopper in de bundesliga, een bankzitter van Liverpool en een over de hill spits die ook nog constant geblesseerd is. Ons middenveld bestaat uit waterdragers van middelmatig niveau. Alleen onze verdedigers zijn top.
Sorry maar genoeg andere goede voetballers. Maar Koeman houdt dom vast. Op midden had die ook andere keuzes kunnen maken en aanvallend echt wel paar talenten die verschil hadden kunnen maken. Alles met lef te maken en de juiste keuzes.

Van de Ven niet op Saka zetten, Frimpong met snelheid voorin brengen. Bal vaste spits dat je onder druk uitkomt. Zo veel beroerde keuzes…. Ipv 442 gaan spelen had die ook 343 kunnen gaan spelen en die Engelse onder druk te zetten. Speel om te winnen in een halve finale en niet te verliezen. Zeker met de verdedigers die we hebben…

Ake stond heel goed op Saka?

Ik hoop dat je met balvaste spits niet Brobbey bedoeld? Ik ben voor Ajax dus heb hem veel zien spelen, die hoort niet in oranje thuis. Weghorst is een goede pinchitter, zirkzee hooguit een talent. Ik had ook aan Depay vast gehouden. Mooi dat iedereen het beter weet dan één van de meest succesvolle Nederlandse voetballers die ook als coach een behoorlijke palmares heeft al.

Ake stond heel goed op Saka?

Ik hoop dat je met balvaste spits niet Brobbey bedoeld? Ik ben voor Ajax dus heb hem veel zien spelen, die hoort niet in oranje thuis. Weghorst is een goede pinchitter, zirkzee hooguit een talent. Ik had ook aan Depay vast gehouden. Mooi dat iedereen het beter weet dan één van de meest succesvolle Nederlandse voetballers die ook als coach een behoorlijke palmares heeft al.
Brobbey was goede optie geweest doel ik zeker op. Kan bal vasthouden en is snel. Iets wat duidelijk ontbrak om goed druk te zetten.

Xavi kwam wel 10 keer onder weghorst, maar die heeft 3 aannames nodig. Met snelle buitenspelers kan je bal laten vallen en had Xavi meerdere ballen kunnen geven.

Ake is beste verdediger die we hebben, maar 1e helft was die niet snel genoeg om van centraal de back dicht te lopen. Had hem centraal gezet op Kane en VdVen op links. Die had ook nog op snelheid doorgezet en aanvallen wat kunnen brengen.

Depay heb ik niks over gezegd, maar is geen spits. Zet hem erachter of op links, dan had die iedereen verrast. Heeft 10 keer meer actie dan gakpo en techniek…

Maar goed als als als….

• #1.486
Beetje bijzonder allemaal. Veerman wisselen na een halfuur, maar niet het lef hebben om eens met drie andere spelers te beginnen. Hij had op z'n minst spelers die uit vorm zijn eens op de bank kunnen zetten.

Achteraf heel makkelijk praten. Weghorst kan sleuren en brengt gevaar maar verneukt verder je hele spel. Brobbey is gewoon niet goed genoeg. Houd een bal vast ja, maar krijgt daarbij minimaal 50% van de tijd het fluitje tegen, zeker bij deze scheids. Daarnaast is ie veel te wild; als je iemand alleen op de keeper af krijgt op de laatste minuut, is brobbey de laatste die je daarbij wil hebben.

Vd Ven is een enorm talent maar had je van Dijk of de Vrij eraf gehaald? Speelden allebei een goed toernooi, zeker de Vrij. Van Dijk is een goede leider.

• #1.488
Ja, Dijk speelde echt een wereldtoernooi...

No Way Reaction GIF by Bounce

Iedereen, en de moeder van @mat, kan zien dat Dumfries van nature een leider is. Gezien zijn rivaliteit met Theo zit er ook genoeg gif in die jongen.

Achteraf heel makkelijk praten. Weghorst kan sleuren en brengt gevaar maar verneukt verder je hele spel. Brobbey is gewoon niet goed genoeg. Houd een bal vast ja, maar krijgt daarbij minimaal 50% van de tijd het fluitje tegen, zeker bij deze scheids. Daarnaast is ie veel te wild; als je iemand alleen op de keeper af krijgt op de laatste minuut, is brobbey de laatste die je daarbij wil hebben.

Vd Ven is een enorm talent maar had je van Dijk of de Vrij eraf gehaald? Speelden allebei een goed toernooi, zeker de Vrij. Van Dijk is een goede leider.
Brobbey is wel een buffel waar ze meer voor oppassen dan Xavi oa. Ik had ook liever gezien dat Brobbey in de 2e helft direct kwam ipv met Zirkzee in de laatste 2 minuten

• Like
Ik vind Xavi ook verschrikkelijk, hij staat voor alles wat mis is met de jeugd van nu, samen met Noa Lang. Maar eerlijk is eerlijk, Xavi speelde erg goed gister.

Kijk je ooit wel eens naar Ajax? Brobbey is idd een buffel maar die kan er geen klote van. Ik kijk het wekelijks tijdens het seizoen, geloof me.

Ik vind Xavi ook verschrikkelijk, hij staat voor alles wat mis is met de jeugd van nu, samen met Noa Lang. Maar eerlijk is eerlijk, Xavi speelde erg goed gister.

Kijk je ooit wel eens naar Ajax? Brobbey is idd een buffel maar die kan er geen klote van. Ik kijk het wekelijks tijdens het seizoen, geloof me.
Kijk elke wedstrijd en die jongen is gewoon een onwijs goede spits. In het team van vorig jaar je zo onderscheiden. Daarnaast is zijn kwaliteit een bal vasthouden en dan kom je onder druk uit. Kan je gaan voetballen. Je argument dat hij veel tegen krijgt klopt gedeeltelijk, maar hij krijgt ook onwijs veel mee. Met Weghorst moet je met voorzetten spelen wanneer je de tegenstander onder druk hebt. Nu is er daadwerkelijk 1 bal voortgezet en de rest vrije trappen.

Andy zei ook al dat ie er eerder in had gemoeten. ikzelf wist niet eens dat ie al klaar was om te spelen, en was verbaasd dat ie in de laatste minuten werd gebracht

• Like
  • #1.494
"There ain't a bigger c**ksucker than Ronald Koeman." –Peter Paul Gualtieri

• Like
Ik kijk elke europese, competitie en beker wedstrijd van Ajax. Brobbey is een verschrikkelijk lompe clown met te weinig techniek en geen werklust. Tuurlijk heeft ie ook kwaliteiten, maar niet oranje waardig.

• #1.496
Waar je zin in hebt, joh!

Ik kijk elke europese, competitie en beker wedstrijd van Ajax. Brobbey is een verschrikkelijk lompe clown met te weinig techniek en geen werklust. Tuurlijk heeft ie ook kwaliteiten, maar niet oranje waardig.
Wederom bevestiging dat je geen zak verstand ervan hebt. Voor mijn roid rage het verder overneemt ga ik je maar negeren….

• #1.498

Bijlagen

• 368e626f-e5c5-4ec3-88b1-371f15e06080.jpeg
    368e626f-e5c5-4ec3-88b1-371f15e06080.jpeg
    135,5 KB · Weergaven: 28
  • Wow
Waarderingen: mat
Krijgt meteen een buffelstoot moest m'n tegenstander zo'n schoenen hebben :roflol:

• #1.500
Je weet genoeg als ik zeg dat ze tegenwoordig Neymar onder contract hebben.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven