- Waardering
- 27.575
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch bedankt.
Er stond wat anders, maar daarvan had degene erg overstuur kunnen raken, dus maar edit gedaan. zo lief ben ik nog wel. Ik had jou na leg work-out en goede cardio training wel in je auto getild hoorToch bedankt.
Heb t*ring zere kuiten en daarom een rolstoel opgezocht. Maar dikke pomp in de arms maakte dat ik niet meer boven kwam![]()

Staat die komma wel goed bij de eiwitten?

Het is me onduidelijk of je het punt mist of bewust loopt te stoken.Lijkt me wel, cornstarch en rice protein bevat niet zoveel lijkt me.
Het is me onduidelijk of je het punt mist of bewust loopt te stoken.

Wat een rommel
Krijgt ie nog ergo of fysiotherapie ?Gips is er af bij onze stuntman. Mag eindelijk weer met de andere buiten spelen. Buitenspelen is iets waar we hem in hebben moeten beperken. Door zijn autisme gaat hij ineens van rustig spelen naar full r*tard door de struiken en over de stenen sprinten.
![]()
We denken niet dat het gras nog gaat groeien op deze plek dit jaar. Volgend jaar weer proberen en het stukje aan het einde is gereserveerd voor een groente tuin of een kas voor de vrouw
Mijn vrouw was gisteren mee geweest. Die heeft er naar gevragen maar in principe niet. Mocht hij er wel problemen van ondervinden gaan we hier natuurlijk zelf achteraan.
Dacht er aan qua ontwikkeling oa fijne motoriek. Maar goed dat je er zelf goed op letMijn vrouw was gisteren mee geweest. Die heeft er naar gevragen maar in principe niet. Mocht hij er wel problemen van ondervinden gaan we hier natuurlijk zelf achteraan.

combinatie van beidenHet is me onduidelijk of je het punt mist of bewust loopt te stoken.
Precies dit inderdaad, dankjewel.