AndroidHealthClinic

EK junioren EPF 2012 - Denemarken

310 gesquat ziyed, echt nice!!

going strong as phuk

is hij nog bezig ??? die link komt nml uit op de 120+

ja is in 2 groepen, na +120 squat is het bankdrukken -120 etc

Squat van ziyed net gemist dus... brutal man, 310, top!
Livestream doet k*t bij mij, kan ook niet inloggen ???

er gaan nog meer PR's komen, let maar op!

deadlift van ziyed binnen minuutje of 5!

Ziyed 7e -120 geworden met een totaal van 780 (geloof dat dat 5kg erbij is op totaal Pr)
en Steve Ringoot 5e in +120 met 852.5kg totaal

+9 kilo op de squat dus? Wat heeft hij nog meer gedaan?

190 bank en 280 dl. Laatste zal ie zeker niet tevreden mee zijn, heeft de 292,5 twee keer gemist zie ik.
Ik heb t net allemaal gemist helaas.

Steve ook sterk natuurlijk, maar niet de meest ideale wedstrijd gedraaid volgens mij. Squat wat kilo's op gemist in elk geval.

310 squat in derde beurt, hele mooie serie gezet
190 bench in 2e afgekeurd wegens (naar mijn mening héél minimale) neergaande beweging, maar in 3e dan vrij vlot gepakt
deadlift ging helaas stukje minder als anders, opener van 280 gedaan maar 2e en 3e beurt helaas niet gehaald 292.5, derde was nog proberen raw conv. wel nice :p

Steve beetje teveel risico gepakt imo..
330 eerste beurt squat maar dan 2e meteen 350 vragen, 2x gemist, laatste was wel nipt
bench eerste 220 en dan meteen naar 250.. Veel te grote sprong dus, was ook weinig tijd tussen beurten in de +120 groep, dus maakt het dubbel moeilijk..
Deadlift 295-302.5 gehaald en 310 heel nipt niet.
Dus 852.5 totaal, mooi, maar wou 872.5 toch zeker halen om zich te plaatsen voor open WK en had hij volgens mij makkelijk kunnen halen met wat veiligere 2e beurten op sq en bp

Van 220 naar 250 is wel heel vreemd ja, das een enorme stap. Zijn eerste beurt squat (de enige die ik gezien heb) ging wel goed, maar was ook wel vrij zwaar al, ook omdat ie er een soort paused squat van maakte.
Desalniettemin mooie prestaties natuurlijk, zeker op zo'n niveau.

Zeker maar had hij bv van 330 naar 340 gegaan, en van 220 naar 230 had hij dat 872.5 totaal, dus dat is juist wat jammer.

• Topic Starter Topic Starter
Hij had een ander shirt aan in de 2e, volgens mij een gok aangezien die kilos terug wou pakken van de squat. En 350 heeft die al eens gesquat.

Kort verslag van mezelf;

Squat was goed, bank jammer van de 2e beurt wat echt een minimale fout was terwijl hele scheve beurten wel goed gekeurd worden.

Deadlift was puur klote, simpelweg omdat me pak te strak was. Kreeg me heupen niet laag genoeg waardoor ik met 292,5 rond de knie strandde. Volgende keer beter want qua kracht zit er wel 300 in.

Terug
Naar boven