Klopt idd niet helemaal die 3 stellingen, maar valt wel te verklaren.
Titan is op dit moment gewoon het meest geavanceerd qua squatpakken en bankdrukshirts. Deadliftpakken zijn ze ook wel hoofdvertegenwoordiger in, maar Metal is wat dat betreft ook erg goed.
Een van de feiten waarom Titan zo populair is, is ook omdat zij het meeste doen voor de lifters. Ze staan bij elke internationale wedstrijd, geven cadeau's aan toplifters als sponsoring, hebben een vast gesponsord team en een marketing team wat gewoon goed gebruik maakt van de social media.
Daarbij komt ook nog dat de meeste prijzen scherper zijn dan bij andere merken.
Inzer wat dat betreft lijkt er geen **** aan te doen om ook maar iets te willen verkopen. De website is (totaal) niet up to date, niet actief op social media etc etc. Ze hebben nu wel een nieuw shirt en volgens mij waren er 2 lifters die erin drukten (Charlie Conner en Joe Cappellino), maar die staat niet eens op de site.
Dat je voornamelijk sumo ziet is ook logisch. De meeste lifters die je ziet, op uitzondering van de zwaargewichten na, zijn niet echt lang. Als je dan en het biomechanische voordeel meeneemt, en het feit dat je sumo (veel) meer uit een pak kan halen dan conventional is het een makkelijke verklaring denk ik.
Van duim onder de bar bedoel je "duimloos", denk dat dat beetje 50/50 is met een kleine meerderheid voor volledige grip.