AndroidHealthClinic

Elektrische bench press.

mustiboy

Dutch Bodybuilder
Waardering
24
Lengte
1m74
Massa
81kg
Vetpercentage
10%
Ik zat net ff Cribs te kijken op mtv. En een of andere rapper uit Amerika had zo'n elektrische bench press apparaat. In feite is het dus zo'n olympische stang die aan een touw hangt met een bank.Als je de stang dus met 2 handen vastpakt laat de touw de stang los. En als je de stang loslaat dan hangt de stang weer aan de touw. Heel raar, ik heb het mechanisch niet kunnen ontleden zo op tv, maar ik vond het een topding en bizar, dat zou betekenen dat je tot fail kan gaan zonder een spotter.

Iemand enig idee waar zo'n ding verkrijgbaar is en hoeveel het zou kosten?
Niet dat ik het wil kopen maar puur uit interesse en mischien ooit in de toekomst als ik geen student meer ben, zou ik het wel willen thuis :D .

moet je hem dan bovenin of onderin loslaten? als je onderin loslaat kan he er toch niet meer ondervandaan komen.

Heb je geen filmpje haah lijkt me wel geinig:D

Bij welke celeb was het? Filmpje is misschien ergens te vinden dan...

Een n*ger iig ik heb dat filmpje ook gezien zag wel geinig uit.

ok, we weten dus dat het een rapper was en een n*ger... dat kunnen er nooit veel zijn.

Misschien Regilio Tuur?

• Topic Starter Topic Starter
moet je hem dan bovenin of onderin loslaten? als je onderin loslaat kan he er toch niet meer ondervandaan komen.

Gewoon onderin kan ook als je dat wilt duuh, en dan spant de kabel zich aan en wordt de stang opgetild. Als je het met 2 handen vastpakt is de kabel helemaal los ;) .

Ik weet dus niet hoe die rapneger heet. Hij is in US waarschijnlijk bekend maar in Europa niet echt. Naam kwam ook niet langs omdat ik toevallig aan het zappen was en ineens dat zag :eek: .

K weet wat je bedoeld. Dat is geen goedkoop toestel, vergis je niet, maar het kan tot 300 kg op de halterstang houden. Ik ken iemand die er zo een in zijn home gym heeft staan, k zal eens vragen welk merkt etc dat het is.

• Topic Starter Topic Starter
K weet wat je bedoeld. Dat is geen goedkoop toestel, vergis je niet, maar het kan tot 300 kg op de halterstang houden. Ik ken iemand die er zo een in zijn home gym heeft staan, k zal eens vragen welk merkt etc dat het is.

Yep dat geloof ik best dat het duur is.Als ik het maar op het oog heb voor later. Volgens mij was het zo'n premium multistation met zo'n bench press eraangeplakt zeg maar. Ik kan er ook naast zitten.

Yep dat geloof ik best dat het duur is.Als ik het maar op het oog heb voor later. Volgens mij was het zo'n premium multistation met zo'n bench press eraangeplakt zeg maar. Ik kan er ook naast zitten.

Ik heb mn maat ng niet gezien, (k ben niet thuis maar in leuven ivm exames). Die bench van hem kan je qua afmetingen vergelijken met een smith rek, ik dacht dat het bankje ook los verplaatsbaar is. Palantium of iets dergelijks is de merknaam ben niet zeker.

Een echt stoere rapper heeft dat niet nodig.

dude,
bedoel je deze?

[Link niet meer beschikbaar]

Zijn ook filmpjes van Lee Priest hiermee!

Lijkt wel chill om thuis te hebben

Ik vind de bewegingen op de filmpjes er wel wat 'machinerig' uit zien, of ligt dat aan mij?

Terug
Naar boven