- Waardering
- 1.032
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan er mij iemand eens uitleggen waarom er geen sprake kan zijn van zelfmoord?
95% van het onderzoek is uitgegaan in de richting van Els. Andere daders zijn niet goed onderzocht.
Een enquette op een krant website gaf aan dat 66% van de mensen het niet eens waren met het vonnis. Als men het zelf het niet zeker weet is onschuldig. Ik weet ook wel dat dit niet echt iets zegt. Niemand kent alle feiten. Maar het is toch een indicatie tot. Ze is veroordeeld op geen materieel bewijs. Puur op veronderstellingen, psychiaters, ... . Als ze al de psychiaters (nutetloos beroep) moesten verantwoordelijk zouden stellen op blunders zoals. het vrijlaten van een gezond verklaarde crimineel dan zouden er nog maar weinig psychiaters zijn
Maar goed dat een echte verklaring van Els acherwege blijft. (Zou ik gedaan hebben moest ik toch schuldig zijn geweest). Nu blijft de familie/jury met twijfels zitten. Stel als je zoon Wilders zijt dan kan die ook nog denken van is het mijn vader misschien niet geweest.
Misschien als Els, Vermassen had als advocaat was ze nu al vrij. Leuk toch om een goede advocaat te zijn. Hebben ze juiste dader daarmee?
Europees gaan wegens onterechte beschuldiging/behandeling. Te weinig onderzoek naar andere daders. Een goede advocaat zal nog veel redenen vinden.

ze komt er anders ook wel laat mee, waarom niet meteen de dag erna in cassatie, als ze dan toch zo zeker weet dat ze 'onschuldig' is. ze heeft blijkbaar al een fanpagina op fecesbook ook, moet niet gekker worden...
Dus elke moordernaar, verkrachter of andere crimineel die zijn DNA en andere sporen kan uitwissen moet onschuldig verklaard worden? Het zal er lief uitzien binnen enkele jaren dan![]()
Natuurlijk niet. Maar ze moeten wel zeker zijn dat ze de juiste hebben.
Het is iets dat leeft bij de bevolking omdat men schrik heeft dat men op basis van geen materiële bewijzen iemand kan veroordelen. Dat is een heel gevaarlijke situatie. Niet voor niks komen er steunbetuigingen.

Natuurlijk niet. Maar ze moeten wel zeker zijn dat ze de juiste hebben.
Het is iets dat leeft bij de bevolking omdat men schrik heeft dat men op basis van geen materiële bewijzen iemand kan veroordelen. Dat is een heel gevaarlijke situatie. Niet voor niks komen er steunbetuigingen.