XXL Nutrition

Nieuws Els clottemans schuldig!

Als die Els VD (slachtoffer) zo'n nymfomane was had ze misschien nog andere minnaars. Of haar minnaar in Eindhoven nog andere vrouwen. M.a.w. er kunnen nog meerdere daders zijn.

Op basis van wat sluiten ze zelfmoord uit??

• Topic Starter Topic Starter
Maar is dat genoeg om 30 jaar (ookal worden het er maar 10(denk je eens in wat 10 jaar van je leven is) jaar) iemand achter de tralies te stoppen, of is dan sluiten bewijs niet wat handiger?
Of is een groot vermoeden en een psycholoog die iets zegt (en nog een andere die dat weer tegenspreekt) genoeg om iemand haar leven(!) af te pakken?

Ik zeg showproces.

Mss niet, maar volgens mij waren er toch wel voldoende redenen om aan te nemen dat ze wel degelijk de dader en drm vrij gestoord is. Als je bv al belangrijke documenten uit je dossier steelt, wil laten verdwijnen en de verantwoordelijke met een smoesje weglokt (heb ik ergens gelezen).. zoiets doe je imo niet als je onschuldig bent.

Vermassen zijn palmares:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Naja als advocaat heeft hij een indrukwekkend CV. Als ik een advocaat in België nodig zou hebben wist ik het wel.

:roflol::roflol: Vraag mij toch soms af hoe die advocaten nog kunnen leven met zichzelf.
Die zijn even erg dan de criminelen. En het is ook allemaal ene pot nat onder mekaar. Die moet je als je eigen advocaat ook niet snel geloven. Soms willen ze snel af zijn van een zaak als er te weinig aan te verdienen valt. En het spelletje smerig spelen als de tegen partij of rechtbank zich zelf niet aan de regels houdt dan doen ze er niet aan mee. Het blijven tenslotte allemaal vriendjes van mekaar. Ik spreek uit ervaring trouwens (erfenis kwestie).

De krantenkoppen lezen morgen al "Clottemans krijgt steun van België"....pfff naïeve zakken allemaal. Nu gaan ze wrs binnenkort heel die circus herzien en gaat mevr. nog vrijuit mogen gaan ook zeker...achter volk dat er in ons land woont zeg. Ipv gewoon tevreden te zijn met de uitspraak en Hun jeff Vermassen haat op een andere manier te luchten ipv dit mens uit de bak te halen....Schandalig

:roflol:

Wie is hier nu naïef?

Ze gaat in hoger beroep dames en heren.

Dat vindt ik niet meer als normaal, iedereen heeft recht op een eerlijk proces, ongeacht schuldig of onschuldig.

Als je in hoger beroep gaat moet je wel overtuigd zijn van je onschuld, maarja, dat is voor de rechter gelukkig niet van invloed.

Als je in hoger beroep gaat moet je wel overtuigd zijn van je onschuld, maarja, dat is voor de rechter gelukkig niet van invloed.

ze gaat in cassatie, dit dient enkel en alleen maar om een proces nietig te doen verklaren omdat er procedurefouten zouden gemaakt zijn

.............

Laatst bewerkt:
ze komt er anders ook wel laat mee, waarom niet meteen de dag erna in cassatie, als ze dan toch zo zeker weet dat ze 'onschuldig' is. ze heeft blijkbaar al een fanpagina op fecesbook ook, moet niet gekker worden...

Ach, wie heeft er nou geen fanpagina these days

jup een moord plegen :p

ze komt er anders ook wel laat mee, waarom niet meteen de dag erna in cassatie, als ze dan toch zo zeker weet dat ze 'onschuldig' is. ze heeft blijkbaar al een fanpagina op fecesbook ook, moet niet gekker worden...
Ik vind dat ze er vroeg mee komt.
Ze had 15 dagen de tijd na uitspraak.
Ik had lekker iedereen in spanning laten zitten tot de 14de dag ofzo :D

Terug
Naar boven