Fitness Seller

Nieuws Els clottemans schuldig!

Onterrecht en een schande voor het Vlaams gerecht!
Onbekwame luie jury die Vermassen gewoon gecopy & paste hebben! Hoe lame is dat nu.
Kunnen ze geen eigen motiveringen maken? lol

Dit gaat zeker en vast een staartje krijgen.
Cassatie, lol. Daar begon ik nog niet eens. Is toch allemaal ene pot nat!
Onmiddellijk Europees gaan!

Zij is gewoon schuldig en compleet gestoord.

Ze was gewoon jaloers.

Ze is wel degelijk schuldig. Het gerecht trof een zeer juiste beslissing in verband met haar vrijspraak en er waren genoeg tekens aan de wand richting SCHULDIG. Vermassen is gewoon een zeer goede advocaat, de beste in wat hij doet. De man doet gewoon z'n job. En slaagt er steeds in een succes af te leveren.

Plus toen Vermassen in detail trad over de moord en zij meteen begon over het doorknippen van de koorden terwijl dat nog niet kan geweten zijn indien ze onschuldig was, ontkende ze nadien meteen die verklaring, terwijl de 200u durende ondervragingstapes het tegendeel wel degelijk bewijzen. Ook gevoelsmatig kwam dat mens maar vreemd en koud uit de hoek. Men zegt dat ze onmogelijk nog emotie kan tonen na al die ondervragingen maar zo'n extreem kille en doodgewone look ?? terwijl andere mensen nota bene de zaal verlieten omwille van de extremiteit van het beeldmateriaal ?? give me a break. En het feit dat ze schizo is en niet goed in d'r kop. Kennis van me heeft een familielid die naar het schijnt ook familie is van die Clottemans en ze zeggen zelf ook schuldig en niet juist in haar hoofd. Dit laatste doet er echter niet toe. Ook al is ze het niet, alle voorgaande feiten zijn genoeg bewijs om dat wijf de bak in te gooien

Kijk eh, iedereen roept nu van de daken dat ze onschuldig is tot tegendeel bewezen maar in dit geval mogen we blij zijn dat ze meteen de juiste beslissing getroffen hebben en geen vergissing zoals in de zaak ronald janssen. Er schort wat me het beleid van ons land, ja dat weten we allemaal, maar hoe kan het ooit verbeteren als meer dan de helft van ons land steeds roept dat het weer niet goed is. En die achterlijke groepen op facebook van:

Clottemans is onschuldig
en anti-vermassen, hij is mediageil (kan misschien dan wel zijn, maar hij is verdomd goed in z'n job. En die handtekeningen,,,das gewoon een k*targument, the man's good)

She is guilty, case closed

Er is geen enkel technisch bewijs dus niemand kan een oordeel geven hier. Als je psychiatrische stoornissen een motief noemt of jaloezie kan je 70% van de wereld populatie wel opsluiten.

Laatst bewerkt:
Er is genoeg om haar de bak in te zwieren, en dat is enkel wat telt. Dat het niet als harde bewijzen kan aanzien worden heeft er hier maar bitter weinig mee te zien. Bijna alles inclusief haar gedrag wijst tegen haar. En dan nog weigeren voor leugentest, emoties tonen, woord te nemen...Ach **** r. Ze komt toch snel genoeg weer vrij, laat haar maar eens wat in de bak sudderen. Eindelijk een goed oordeel, gaat iedereen weer zeiken over het verloop....PFFf

Maar idd, als land stellen we weinig voor :)

Onterrecht en een schande voor het Vlaams gerecht!
Onbekwame luie jury die Vermassen gewoon gecopy & paste hebben! Hoe lame is dat nu.
Kunnen ze geen eigen motiveringen maken? lol

Dit gaat zeker en vast een staartje krijgen.
Cassatie, lol. Daar begon ik nog niet eens. Is toch allemaal ene pot nat!
Onmiddellijk Europees gaan!

Jij kent er duidelijk niks van. Cassatie is enkel als er procedurefouten gebeurd zouden zijn (misschien het make-up tasje, maar die kans is klein). Wat zou je Europees gaan doen? :)

Er is geen enkel technisch bewijs dus niemand kan een oordeel geven hier. Als je psychiatrische stoornissen een motief noemt of jaloezie kan je 70% van de wereld populatie wel opsluiten.

En jij hebt er duidelijk NIETS van gevolgd.

media_xl_3915621.jpg

mib_008VincentDOnofrio.jpg

• Like
Waarderingen: fhoc
Kunnen we het grove taalgebruik wel achterwege laten? Posts aangepast.

• Topic Starter Topic Starter
Ben ik dan de enigste die daar een gewone vrouw (die beschaamd is om wat ze gedaan heeft) in ziet en totaal geen psychopate? Denk btw nu wel dat ze schuldig is en dat het vonnis terecht is. Het beetje mensenkennis dat ik heb zegt me toch wel dat haar blik, de manier hoe ze kijkt en zo toch duidelijk verraad dat ze het gedaan heeft.

Ben ik dan de enigste die daar een gewone vrouw (die beschaamd is om wat ze gedaan heeft) in ziet en totaal geen psychopate? Denk btw nu wel dat ze schuldig is en dat het vonnis terecht is. Het beetje mensenkennis dat ik heb zegt me toch wel dat haar blik, de manier hoe ze kijkt en zo toch duidelijk verraad dat ze het gedaan heeft.

Maar is dat genoeg om 30 jaar (ookal worden het er maar 10(denk je eens in wat 10 jaar van je leven is) jaar) iemand achter de tralies te stoppen, of is dan sluiten bewijs niet wat handiger?
Of is een groot vermoeden en een psycholoog die iets zegt (en nog een andere die dat weer tegenspreekt) genoeg om iemand haar leven(!) af te pakken?

Ik zeg showproces.

Plus toen Vermassen in detail trad over de moord en zij meteen begon over het doorknippen van de koorden terwijl dat nog niet kan geweten zijn indien ze onschuldig was, ontkende ze nadien meteen die verklaring, terwijl de 200u durende ondervragingstapes het tegendeel wel degelijk bewijzen.
zegt bitter weinig, als je ondervraagd wordt door de fl**ker op een manier waar het duidelijk is dat ze je verdenken van kwaad spel, dan is het niet moeilijk om de afleiding te maken van "parachuteongeval" naar koorden doorknippen.
en ik ken de context nu niet van die ontkenning van de eerdere verklaring, maar daar kunnen wellicht ook wel gaten in geprikt worden.

Ook gevoelsmatig kwam dat mens maar vreemd en koud uit de hoek. Men zegt dat ze onmogelijk nog emotie kan tonen na al die ondervragingen maar zo'n extreem kille en doodgewone look ?? terwijl andere mensen nota bene de zaal verlieten omwille van de extremiteit van het beeldmateriaal ?? give me a break.
niet iedereen is hetzelfde, mij zouden zo'n beelden ook geen **** doen, ook al ken ik de persoon in kwestie (goed).
En het feit dat ze schizo is en niet goed in d'r kop. Kennis van me heeft een familielid die naar het schijnt ook familie is van die Clottemans en ze zeggen zelf ook schuldig en niet juist in haar hoofd. Dit laatste doet er echter niet toe. Ook al is ze het niet, alle voorgaande feiten zijn genoeg bewijs om dat wijf de bak in te gooien
als ik moet geloven wat 90% van mijn omgeving over mij zegt, ben ik homofiel, dus dat is ook al een argument van niks.

Kijk eh, iedereen roept nu van de daken dat ze onschuldig is tot tegendeel bewezen maar in dit geval mogen we blij zijn dat ze meteen de juiste beslissing getroffen hebben en geen vergissing zoals in de zaak ronald janssen. Er schort wat me het beleid van ons land, ja dat weten we allemaal, maar hoe kan het ooit verbeteren als meer dan de helft van ons land steeds roept dat het weer niet goed is. En die achterlijke groepen op facebook van:

Clottemans is onschuldig
en anti-vermassen, hij is mediageil (kan misschien dan wel zijn, maar hij is verdomd goed in z'n job. En die handtekeningen,,,das gewoon een k*targument, the man's good)

She is guilty, case closed

eens, land is ****ed up, facebook is achterlijk en voor achterlijken, en ze is idd wss schuldig:D (niet vanwege de 'bewijzen' die jij aanhaalde, maar meestal is er wel vuur waar rook is)

Kan er mij iemand eens uitleggen waarom er geen sprake kan zijn van zelfmoord?
95% van het onderzoek is uitgegaan in de richting van Els. Andere daders zijn niet goed onderzocht.

Een enquette op een krant website gaf aan dat 66% van de mensen het niet eens waren met het vonnis. Als men het zelf het niet zeker weet is onschuldig. Ik weet ook wel dat dit niet echt iets zegt. Niemand kent alle feiten. Maar het is toch een indicatie tot. Ze is veroordeeld op geen materieel bewijs. Puur op veronderstellingen, psychiaters, ... . Als ze al de psychiaters (nutetloos beroep) moesten verantwoordelijk zouden stellen op blunders zoals. het vrijlaten van een gezond verklaarde crimineel dan zouden er nog maar weinig psychiaters zijn :)

Maar goed dat een echte verklaring van Els acherwege blijft. (Zou ik gedaan hebben moest ik toch schuldig zijn geweest). Nu blijft de familie/jury met twijfels zitten. Stel als je zoon Wilders zijt dan kan die ook nog denken van is het mijn vader misschien niet geweest.

Misschien als Els, Vermassen had als advocaat was ze nu al vrij. Leuk toch om een goede advocaat te zijn. Hebben ze juiste dader daarmee?

Europees gaan wegens onterechte beschuldiging/behandeling. Te weinig onderzoek naar andere daders. Een goede advocaat zal nog veel redenen vinden.

Ik betwijfel of Vermassen haar vrij had gekregen. Al wat ze gezegd heeft hangt aan elkaar van de leugens, geen enkel eerlijk persoon kan zo stom zijn. Ziet er gewoon naar uit dat ze een gestoord iemand is die heel lang op voorhand haar plan heeft uitgewerkt en zo harde bewijzen kon vermijden. Maar uiteindelijk val je toch door de mand, want consequent liegen is gewoon zeer moeilijk.

eens, land is ****ed up, facebook is achterlijk en voor achterlijken, en ze is idd wss schuldig:D (niet vanwege de 'bewijzen' die jij aanhaalde, maar meestal is er wel vuur waar rook is)

Ik gaf enkel maar argumenten, geen "bewijzen". Maar je laatste antwoordquote bevalt me wel :)

• Topic Starter Topic Starter
Enkele jaren terug was ze best nog neukbaar:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hier een meer tevreden Els:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik denk dat clottemans onschuldig is, MAAR er scheelt wel duidelijk iets met haar, en dit bedoel ik dan op psychologisch vlak.
Allerhande testen hebben bewezen dat ze signalen vertoont van borderline, depressie en noem maar op.

haar vertoning in de rechtszaal vond ik niet meer als normaal, stel dat jij daar zit, en je weet zelf dat je onschuldig bent, meer dan 200 uren onderworpen aan ondervragingen en noem maar op, waar je telkens te horen krijgt dat jij het bent geweest, na 4 jaar ga je er zelf ook zo bij zitten, daar ben ik vrijwel zeker van. Zoiets houdt geen mens uit.

Wat de rechtszaak en onderzoek betreft, is mijn mening dat hier héél veel geld mee gemoeid gaat, en het allemaal gewoon 1 pot nat is.
De moordenaar zou even goed Jan de Wilde (echtg Els VD) kunnen zijn.
Waarom?
Er gaat mij niemand wijs maken dat je een perfect huwelijk hebt, als je vrouw gedurende 5 jaar bijna ieder weekend van huis is, om te kunnen wippen met haar minnaar?
hij zou er achter gekomen kunnen zijn, en de parachute gesaboteerd hebben in de hangar van het vliegveld, waar de rugzakken lagen.
Het is immers bewezen dat er vanuit de observatie ruimte, op die dag zelf, de rugzakken niet voor 100% in de gaten gehouden konden worden.

Wat de minnaar (marcel) betreft, tjah als hij haar vermoord heeft, dan heeft hij in mijn ogen toch wel de verkeerde vermoord, moest ik kiezen tss clottemans, en van doren, dan wist ik het wel.
Of mss gewoon vergist, en de verkeerde parachute gesaboteerd.
De onderzoekers beweren ook dat dit gebeurd is met de schaar van marcel die in het appartement lag, maar de bewuste schaar hebben ze nooit gevonden.

Moest 1 van beide heren dit gedaan hebben, dan hebben ze trouwens ook enorm de tijd gehad om het perfecte verhaal voor te schotelen aan de onderzoekers.
heel dit circus heeft 4 jaar geduurd, tijd genoeg om verhaaltjes te brouwen.

Als beide familie's van rechter hadden gewisseld, dan hadden we een heel ander proces gezien.
Dan was clottemans het "arm dutske" ipv V. Doren.
Vermassen is trouwens enorm mediageil, wie gaat nu na een proces handtekeningen staan uitdelen, dit vind ik trouwens helemaal niet kunnen.

Wat nog niet kan, en in mijn ogen toch wel duid op eventuele omkoperij, is dat bepaalde leden van de jury na het proces even lekker gezellig gaan terassen met de familie van els van doren.
Dit kan gewoon niet, het is ook bij wet verboden om ook maar enige gegevens naar familie van de betrokkene door te spelen. Hier staan gevangenis straffen op.

Dat heel circus gaat nog een lang staartje krijgen vermoed ik.
Lang leve het Belgische Gerecht !

De krantenkoppen lezen morgen al "Clottemans krijgt steun van België"....pfff naïeve zakken allemaal. Nu gaan ze wrs binnenkort heel die circus herzien en gaat mevr. nog vrijuit mogen gaan ook zeker...achter volk dat er in ons land woont zeg. Ipv gewoon tevreden te zijn met de uitspraak en Hun jeff Vermassen haat op een andere manier te luchten ipv dit mens uit de bak te halen....Schandalig

Terug
Naar boven