Ik denk dat clottemans onschuldig is, MAAR er scheelt wel duidelijk iets met haar, en dit bedoel ik dan op psychologisch vlak.
Allerhande testen hebben bewezen dat ze signalen vertoont van borderline, depressie en noem maar op.
haar vertoning in de rechtszaal vond ik niet meer als normaal, stel dat jij daar zit, en je weet zelf dat je onschuldig bent, meer dan 200 uren onderworpen aan ondervragingen en noem maar op, waar je telkens te horen krijgt dat jij het bent geweest, na 4 jaar ga je er zelf ook zo bij zitten, daar ben ik vrijwel zeker van. Zoiets houdt geen mens uit.
Wat de rechtszaak en onderzoek betreft, is mijn mening dat hier héél veel geld mee gemoeid gaat, en het allemaal gewoon 1 pot nat is.
De moordenaar zou even goed Jan de Wilde (echtg Els VD) kunnen zijn.
Waarom?
Er gaat mij niemand wijs maken dat je een perfect huwelijk hebt, als je vrouw gedurende 5 jaar bijna ieder weekend van huis is, om te kunnen wippen met haar minnaar?
hij zou er achter gekomen kunnen zijn, en de parachute gesaboteerd hebben in de hangar van het vliegveld, waar de rugzakken lagen.
Het is immers bewezen dat er vanuit de observatie ruimte, op die dag zelf, de rugzakken niet voor 100% in de gaten gehouden konden worden.
Wat de minnaar (marcel) betreft, tjah als hij haar vermoord heeft, dan heeft hij in mijn ogen toch wel de verkeerde vermoord, moest ik kiezen tss clottemans, en van doren, dan wist ik het wel.
Of mss gewoon vergist, en de verkeerde parachute gesaboteerd.
De onderzoekers beweren ook dat dit gebeurd is met de schaar van marcel die in het appartement lag, maar de bewuste schaar hebben ze nooit gevonden.
Moest 1 van beide heren dit gedaan hebben, dan hebben ze trouwens ook enorm de tijd gehad om het perfecte verhaal voor te schotelen aan de onderzoekers.
heel dit circus heeft 4 jaar geduurd, tijd genoeg om verhaaltjes te brouwen.
Als beide familie's van rechter hadden gewisseld, dan hadden we een heel ander proces gezien.
Dan was clottemans het "arm dutske" ipv V. Doren.
Vermassen is trouwens enorm mediageil, wie gaat nu na een proces handtekeningen staan uitdelen, dit vind ik trouwens helemaal niet kunnen.
Wat nog niet kan, en in mijn ogen toch wel duid op eventuele omkoperij, is dat bepaalde leden van de jury na het proces even lekker gezellig gaan terassen met de familie van els van doren.
Dit kan gewoon niet, het is ook bij wet verboden om ook maar enige gegevens naar familie van de betrokkene door te spelen. Hier staan gevangenis straffen op.
Dat heel circus gaat nog een lang staartje krijgen vermoed ik.
Lang leve het Belgische Gerecht !