XXL Nutrition

Enanthaat 1 of 2 keer zetten wekelijks?

goldenn

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m70
Massa
72kg
Vetpercentage
9%
Hallo mensen, de titel spreekt voor zich, wanneer je bijv op 1000mg zit is het dan beter om alles in een keer te zetten of bijvoorbeeld op zondag 500 en woensdag 500mg te verdelen?

zondag en maandag 500 en 500 is beter voor stabielere bloedwaardes.

zeker 2x pw

Zo en wo

500mg deed ik een keer per week, maar 1g zou ik wel zondag/woensdag doen.

uit gemak zou ik 1 x per week injecteren, voor stabielere bloedwaardes om de 5 dagen.

Je merkt bij twee maal per week injecteren duidelijk betere en stabielere pomp door de week door.
Voor de makkelijkheid 1x per week maar dan merk je na 3 dagen duidelijk minder werking van de test.

niet luisteren naar die groot praat allemaal hier. Gewoon 2x per week zetten als je je waardes enigzins stabiel wil houden en het minste sides wil krijgen. Waarom extra risico lopen? 2x per week 5 minuutjes tijd maken om ff te prikken, is dat al teveel?

Elke 3 of 4 dagen zetten geeft stabielere waardes. Je stapelt evengoed wel op, maar met minder piekhoogtes in je bloedwaardes.

ik zet altijd om de 5 dagen

Elke 3 of 4 dagen zetten geeft stabielere waardes. Je stapelt evengoed wel op, maar met minder piekhoogtes in je bloedwaardes.
dit altijd 2x per week zetten tijdens cruise zet ik zelf e5d sinds ik weer 2x per week zet heb ik eerlijk gezegt wel minder puisten

• Topic Starter Topic Starter
niet luisteren naar die groot praat allemaal hier. Gewoon 2x per week zetten als je je waardes enigzins stabiel wil houden en het minste sides wil krijgen. Waarom extra risico lopen? 2x per week 5 minuutjes tijd maken om ff te prikken, is dat al teveel?

Bedankt voor je reactie, denk ook dat ik het 2 maal per week ga zetten, ook vooral als je bijv tren en test samen doet, dan moet je als je in een keer alles wilt zetten Zowat 8/9 ML tegelijk, en ik hoor van andere mensen hier dat het ook beter is voor de waardes Wanneer je het verdeeld

Terug
Naar boven