XXL Nutrition

Energize - XXL Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Fatburner / stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Energize! is een extreem sterke energiebooster. Energize! verhoogt daarnaast de mentale focus, alertheid en geeft een gevoel van euforie. Door de fatburn matrix is Energize! ook zeer geschikt als fatburner. Deze zorgvuldig gekozen formule is zeer sterk dus begin altijd met 1 capsule en bouw dit langzaam op.

    Energize!-eigenschappen:

    Geeft een verhoogde mentale focus en alertheid
    Urenlange energie
    Brengt je in een happy mood, geeft je een gevoel van euforie en lekker in je vel zitten
    Verhoogt de stofwisseling
    Sterk vetverbrandende werking
    Energize!- toepassingen:

    Pre-workout, voor een explosieve training
    Studeren, voor meer focus en een heldere geest
    Uitgaan, veel energie en happy feeling
    Autorijden, meer focus en alertheid
    Afslanken, verdrijft het hongergevoel en verhoogt de stofwisseling
    Verdrijft elke vorm van vermoeidheid
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 Weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Capsule
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 a 2 per dag
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXL Nutrition
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 29,95
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Het product doet waar het voor gemaakt is.

Mijn review:
In de winter voel ik mij erg energie loos. Ik zocht naar een product wat mij energie en motivatie geeft om te trainen.
Toen kwam ik bij het product Energize uit. Ik had niet echt hoge verwachting van het product.
De eerste keer dat ik het product nam, was rond 12 uur met een maaltijd. Na een half uur voelde ik het effect langzaam op komen. Na een uur voelde ik, dat ik vol met energie zat, hartslag ging omhoog, scherp focus en had overal zin in. Ik kon niet stilzitten zeg maar. Een beetje het gevoel wat ik ook met eca heb.

Nu gebruik ik het product ruim twee weken. Het effect is nog steeds het zelfde als op de eerste dag. Ik heb gelukkig geen last meer van mijn middag dip.

Ik wil er wel bij zeggen dat ik geen anderen cafeïne producten neem, zoals bijvoorbeeld koffie. Misschien reageer ik daarom goed op het product.

In Jan, start ik weer met cutten. Energize lijkt mij ook uitstekend geschikt om in de cut fase te gebruiken.

xxl-nutrition-groot-813.jpg
 
Heb weer een potje besteld , kickt wel weer hard in qua energie :)
 
Back
Naar boven