Fitness Seller

Energized Xpand van Dymatize

vind het gewoon goed, werkt ged megapomp
maarja wie ben ik , vond syntrax nectar nie te zuipen dusjaaa ieder zijn smaak he.zo heftig is he tin ieder geval niet.al raad ik het niet aan om voor het slapen te nemen

• Topic Starter Topic Starter
Hoelang heb je het gebruikt en hoeveel ben je zwaarder geworden ?

ben bezigggg.heb het nog maar 3 dagen binnen jammer genoeg.maarja zowiezo dymatize fan

weet er ook iemand hoe het zit met met melk en dit product ?

normaal neem ik na de training een whey met dextrose erin, ik heb gelezen dat je Energized X-Pand 30min na je training moet nemen...

kan ik dan gewoon na de training mijn shake drinken en een half uur later X-Pand en dan gewoon gaan eten of moet ik wachten of helemaal geen shake drinken ???

iemand????

twizzle2711 zei:
weet er ook iemand hoe het zit met met melk en dit product ?

normaal neem ik na de training een whey met dextrose erin, ik heb gelezen dat je Energized X-Pand 30min na je training moet nemen...

kan ik dan gewoon na de training mijn shake drinken en een half uur later X-Pand en dan gewoon gaan eten of moet ik wachten of helemaal geen shake drinken ???

Splits je dextrose op: ene helft direct na je training met Xpand, half uur later andere helft dextrose met de whey.

Dus melk heeft geen invloed op de opname en werking van dymatize xpand ??

twizzle2711 zei:
Dus melk heeft geen invloed op de opname en werking van dymatize xpand ??

ja natuurlijk wel. de vetten en de eiwitten in de melk zullen ervoor zorgen dat de maaglediging en dus de opname langzamer verloopt.

Heb ze vandaag besteld. En op de site van nutriplaza stond dat deze niet met melk ingenomen mag worden. Dus zal het toch wel ergens effect hebben zeker.
Vraag mij nie waar of hoe.

Zelf heb ik het al eens geprobeerd, het is in principe hetzelfde als de Swole van Syntrax. Was er niet helemaal tevreden over, wat kleine resultaten behaald.
Voor de rest voor je training een serving en 30 minuten erna.

Terug
Naar boven