MuscleMeat

enkel cruze pijnlijk

Uiteraard. Ik had het met rood-wit, eerder nooit problemen met 't merk gehad maar begin dit jaar ging ik na elke inject, op elke injectspot echt 3 of 4 dagen kapot, heel vreemd. Ook op cruise dosissen. Als je niet tegen een bepaald merk kunt gewoon switchen, heel simpel. Ik zou er niet eerst 6 of 7 weken over willen doen voor je er aan went, als je er al aan went. Ik wachtte 5 of 6 weken maar het bleef gewoon.

Soms is het zelf dat de ene vial pijnlijker is dan de andere al zijn ze van hetzelfde merk. Raar maar waar.

heb precies het zelfde.

blast op test tren mast gedaan met oa 3ml test p/week in een spuit met de tren en mast erbij

geen pip gehad.

nu zit ik in week 4 van me cruise zet 1 ml per week en loop 4 dagen met een rode bil

heb ook het merk met 300mg/ml

en denk idd dat deze te hoog gedoseerd is, als ik me tren en mast er bij steek nauwelijks last

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk ook dat ie te hoog gedoseerd is.
Ik heb deze middag 100mg (0.4ml) van het rood/witte merk gezet, nergens last van.
Nu nog afwachten binnen 24u...

Ik zet nu 2 keer per week 0.4ml van het rood/witte merk en heb toch nog gevoelige injectplekken.
Nu ben ik er over aan het nadenken om bij elke inject bv 0.2ml primo mee te zetten, wat neerkomt op 40mg/week.
Dit enkel om te proberen de injectpijn te vermijden tijdens cruise, zou dit kwaad kunnen?
Of misschien bold proberen voor hetzelfde doel.
Vraag me niet waarom, maar wil een van de volgende kuurtjes toch al bold doen.

Injecteer je in nieuwe spieren? Dat kan ook weer die beginners pijn geven

Ik zet nu 2 keer per week 0.4ml van het rood/witte merk en heb toch nog gevoelige injectplekken.
Nu ben ik er over aan het nadenken om bij elke inject bv 0.2ml primo mee te zetten, wat neerkomt op 40mg/week.
Dit enkel om te proberen de injectpijn te vermijden tijdens cruise, zou dit kwaad kunnen?
Of misschien bold proberen voor hetzelfde doel.
Vraag me niet waarom, maar wil een van de volgende kuurtjes toch al bold doen.

Kan zeker geen kwaad om wat primo erbij te doen om pip te vermijden.

Haha ikndacht dat ik de enige was, ik prik de cruise op zondag nu en vrijdag met legday voel ik de pip nog.

Heb het idee dat het ook per batch nog eens verschilt. Meer ba of minder erin
Zelf erg veel last van pip altijd en laatst tijd niks meer andere batch

Ik heb 1 injectspot die nieuw is, maar maakt geen verschil met de gebruikelijke...

Ik denk dat zodra je de test samen met de primo injecteerde het totaal volume van de olie voor de test om in op te lossen groter werd (dwz een gedeelte van de test lost op in de olie van de primo, hierdoor word de concentratie test-e/ml olie lager. Misschien is de concentratie van 300mg/ml gewoon wat de pijn blijft veroorzaken of je nou 0.4 of 0.8 ml injecteert.

Hierbij ga ik er van uit dat je de test-e en primo in 1 spuit zette en deze vervolgens in je been plantte :P

Klopt, dat is wat ik ook redeneerde.
Het is wel zo dat met 0.4ml ik minder pijn heb dan met 0.8ml natuurlijk.
Maar dat is dan ook weer logisch.

Ik zette het idd in 1 spuit.

Vandaar dat ik nu ga proberen een kleine hoeveelheid primo telkens mee te zetten in de hoop dat dat de pip dan ook daadwerkelijk oplost. Ik moet wel eerst nog primo bestellen want ik heb het niet liggen.
Binnenkort start ik weer een kuurtje en hoop dan dat NPP gemixt met mijn test ook geen pip geeft.
Sommige zeggen dat NPP wel pip geeft de hele tijd, anderen hebben hier dan weer geen last van...

Waarom primo en niet gewoon die 250mg/ml testo halen en half om half doen oid? Dus 0.4ml 300mg/ml en 0.4ml 250mg/ml samen optrekken/injecteren. Zit je op 275mg/ml

Omdat ik zelfs met die 250mg/ml variant (rood/wit) nog last heb van pip.
Ik weet dat icm primo ik geen last heb omdat dit dezelfde ester is.
Zou een Phenyl prop (NPP) hetzelfde effect hebben aangezien die half zo kort werkt?

Terug
Naar boven