MuscleMeat

Enkele cutting cycle vraagjes

GrowXtreme

Novice
Waardering
0
Ik ga binnekort aan een cutting cycle beginnen en ga dus waarschijnlijk voor EQ/var/test prop met in combi T3 en Clen en heel misschien nog HGH en had hier nog enkele vragen over

Ik ga wss voor 2 weeks on 2 weeks off voor clen.Nu zag ik op een forum staan dat men tijdens de off weken van clen een ECA aanraad.Ik dacht echter dat er een soort van kruistolerantie was.Dus heeft de ECA een negtieve invloed op de effecten van de clen of niet?Zoniet neem ik de ECA er ook gewoon bij.

Hoelang mag je T3 maximum gebruiken?Is het mogelijk dit een 12 weken vol te houden als ik langzaam op en afbouw ?

Vanaf wanneer zijn de vetverbrandende eigenschappen van HGH voelbaar?Dus van welke dosering en na hoelang deze dosering te hebben?

clen en efedrine werken op dezelfde receptoren, dus op deze manier heb je geen rustperiode

ik zou ofwel clen ofwel eca gebruiken, met de voorkeur op eca en elke dag cardio, clen is poep

clen en efedrine werken op dezelfde receptoren, dus op deze manier heb je geen rustperiode

ik zou ofwel clen ofwel eca gebruiken, met de voorkeur op eca en elke dag cardio, clen is poep

Idd, clen en ECA werken op dezelfde receptor. Dus zou ik niet samen gebruiken. Wat je wel kan doen is tijden je rust periode een cut supp pakken bv hydroxy cut, of lipo6 ofzo. Iig een sups die geen Ephedrine bevat.
Mijn voorkeur ook naar een ECA stack, CLEN is POEP:D

Btw hoe ziet je hele cut kuur eruit? Misschien de aantal weken enz derbij zetten.

Greetz

• Topic Starter Topic Starter
Kuur:

•Week 1-8 : EQ 625 mg /EW
•Week 1-8 : Var 50 mg /ED
•week 1-12 : 0.5mg Femera /EOD
•Week 9-12 : Test prop 200 mg /EOD

Nakuur:

•Week 13-15: 20 mg/dag Nolvadex
50 mg/dag Clomid

Tijdens de kuur wil ik dus ook nog een ECA stack en T3 doen iemand enig idee hoe ik dit het beste kan inpassen in deze cycle ? Ook nog wat andere voorstellen voor producten die ik erin kan mengen voor vet verlies ? Geen DNP in elk geval :pMisschien ook nog wat voorstellen voor supplementen ? Ga zoiezo creatine gebruiken bij die var.Dus nog andere voorstelle? Ga proberen rond de 2500 kcal te zitten 1,5 uur krachttraining 4 on 3 off en elke dag 45 mins cardio.Hoop van 14% naar 8-9% te gaan.

Van 14% naar 10% BF heb je geen hulpmiddelen nodig zoals clen en T3. Vanaf 10% zou ik pas ECA inzetten en vanaf 8 a 9% pas T3. Clen zou ik voor de laatste 3 weken van je cut gebruiken omdat het je receptoren ongevoelig maakt; niet cyclen dus.

Van 14% naar 10% BF heb je geen hulpmiddelen nodig zoals clen en T3. Vanaf 10% zou ik pas ECA inzetten en vanaf 8 a 9% pas T3. Clen zou ik voor de laatste 3 weken van je cut gebruiken omdat het je receptoren ongevoelig maakt; niet cyclen dus.

Idd:

EQ voor 8 weken is ook weggegooid geld.
min. 12 weken EQ:)

Dus de EQ doortrekken naar 12 weken ? Laatste 6 weken een T3 cycle en wanneer dan de ECA of Clen erin gooien ?

Waarom wil je perse Clen of eca(y) gebruiken?
Omdat ik zeker de 8 % wil halen of denken jullie dat dit met deze cycle ook mogelijkis zonder de eca of clen.Weet iemand misschien of er ook kruistolerantie is tussen ritalin en eca/clen?Anders is dit zoiezo zinloos voor mij aangezien ik op 90 mg ritalin/dag neem.Irmand nog toevoegingen aan deze cycle ?

Idd:

EQ voor 8 weken is ook weggegooid geld.
min. 12 weken EQ:)

+1

Misschien kan je hem zo doen

1-14 Eq 600mg
1-16 Test E 500-750mg
1-8 Var 50mg
13-16 Winstrol 50mg
16-17 clen 100-120mcg
18-21 nolva 20mg
20-21 clen 100-120mcg

Met de test e scheelt het al een hoop prikken.
Voor vochtbeperking misschien proviron (25mg) of arimidex (0,5mg) laten meelopen...

Verder cardio na kt of in de ochtend voor het ontbijt.
Dit in combo met uitgebalanceerd dieet ga je kwaliteitsmassa boeken en vet verbranden!

ik zou voor de combi TestE/TrenE/T3 gaan met eventueel een kickstart winstrol of anavar...
en de clen eruit laten

De T3 kun je voor langere tijd nemen, en afbouwen is naar mijn ervaring niet nodig. de ECA kun je (want ik vermoed dat je hem al hebt liggen) het best nemen wanneer je van de T3 afgaat. Je moet dan namelijk 2 weken high carb gaan en dan is een extra fatburner zeker gewenst. verder zou ik ook zo lang mogelijk wachten met dergelijke middelen. Men zegt niet dat het onzin is naar dergelijke middelen te pakken op een bepaald vetpercentage om het jou moeilijker te maken, het is gewoon echt goed mogelijk. Mij geeft het ook altijd de kracht om door te gaan bij bijvoorbeeld 10%, omdat ik dan nog wat achter de hand heb.

Waarom ga je in de winter cutten bro?

succes

De T3 kun je voor langere tijd nemen, en afbouwen is naar mijn ervaring niet nodig. de ECA kun je (want ik vermoed dat je hem al hebt liggen) het best nemen wanneer je van de T3 afgaat. Je moet dan namelijk 2 weken high carb gaan en dan is een extra fatburner zeker gewenst. verder zou ik ook zo lang mogelijk wachten met dergelijke middelen. Men zegt niet dat het onzin is naar dergelijke middelen te pakken op een bepaald vetpercentage om het jou moeilijker te maken, het is gewoon echt goed mogelijk. Mij geeft het ook altijd de kracht om door te gaan bij bijvoorbeeld 10%, omdat ik dan nog wat achter de hand heb.

Waarom ga je in de winter cutten bro?

succes

Dat is juist prima, nov-dec-jan proberen te cutten. feb-maart-april clean gain.

Mei naar wens volgende cutkuur.;)

wrm fem erin? neem provi voor hardere look, is niet zo wreed dan die fem, femara laat je hdl serieus dalen en ldl neemt de overhand! ( of juist andersom ff aant twijfelen)
fem, staat ook je gains in de weg.

eq langer doseren!

Als je je lichaam goed kent, is dit wel een overweegbare optie. Maar niet veel zijn instaat om clean te bulken maat

weet het, letterlijk en figuurlijk.

bedoel clean zonder roids en schoon in voeding en laag boven je dagelijkse behoefte( Kcals) voor degene die het niet gelijk begrepen.

Nieuw voorstel cycle

Ga de clen/T3 laten vallen denk ik.Gewoon de volgende cycle en daarna zie ik wel wel BF ik heb en of clen/T3/ECA nodig heb.Dit is mijn nieuw voorstel.Aangezien ik toch redelijk wat commentaar krijg over deze cycle.

Kuur:

•Week 1-8 : Var 50 mg /ED
•Week 1-12 : EQ 625 mg /EW
•week 1-12 : Proviron 100mg /ED
•Week 9-12 : Test prop 200 mg /EOD

Nakuur:

•Week 13-15: 20 mg/dag Nolvadex en 50 mg/dag Clomid

Proviron kun je wel halveren.

ik zou toch TestE de hele kuur laten meelopen, met de proviron ga je toch geen last hebben van bloat... en nakuur wel 2 weken na laatste inject en niet 1 week...

*Week 1-8 : Var 50 mg /ED
*week 1-12 TestE 500mg /EW
*Week 1-12 : EQ 625 mg /EW
*week 1-12 : Proviron 100mg/ED
eventueel test prop w12-w14
Nakuur:

•Week 14-17: 20 mg/dag Nolvadex en 50 mg/dag Clomid

Terug
Naar boven