Fitness Seller

enorme bobbel bil door injectie

mrboem

Cool Novice
Elite Member
Waardering
0
heb net geprikt in me bil toen k de naald eruit haalde kwam er ongelooflijk veel bloed uit waarschijnlijk zal ik een bloedvat hebben geraakt ofzo maar nu heb ik enorme bobbel in me bil ik weet dat dit wel weggaat maar is de olie in me bil nu goed naar de spier gegaan?

goed masseren die bobbel en je moet er voor zorgen dat je tijdens
het injecteren diep genoeg gaat met je naald en niet dat je
direct onder je huid spuit.

Wel geaspireerd neem ik aan ?

Groet Smalluser :thumb:

wat een gedoe allemaal als je spuit, moet er niet aan denken dat er iets met mijn kont gebeurt;)

Aspireren? Wanneer je in de spier zit, de zuiger terughalen om te controleren of je geen bloed trekt uit een bloedvat.

Als het vacuüm (soort luchtbel) is wat je in de spuit ziet, dan mag je rustig injecteren.

uhm..maar als je een luchtbel trekt en je injecteerd in een ader is het toch je laatste inject

Originally posted by klempic
wat een gedoe allemaal als je spuit, moet er niet aan denken dat er iets met mijn kont gebeurt;)
Oh valt wel mee hoor, in begin gewoon volgens het boekje werken, kan er niets mislopen. Later gaat het vlotter en word het bijna even gemakkelijk als een pilletje slikken.

Originally posted by Bodyman
uhm..maar als je een luchtbel trekt en je injecteerd in een ader is het toch je laatste inject
Je mag de naald niet teveel bewegen eens je geaspireerd hebt.
Normaal gezien zal dat dan nooit gebeuren.
(Trouwens vacuüm is geen lucht he , het is eigenlijk luchtledig , dus 'niets')

Verder snel doodgaan zul je nu ook niet direct van zulke fouten, het moet al serieus misgaan (bijv als je flink wat olie in een ader spuit) om echt problemen te krijgen.

Het belangrijkste blijft toch dat je alles hygiënisch houdt. Alles ontsmetten en jezelf eerst wassen alvorens je begint.

Originally posted by mrboem
heb net geprikt in me bil toen k de naald eruit haalde kwam er ongelooflijk veel bloed uit waarschijnlijk zal ik een bloedvat hebben geraakt ofzo maar nu heb ik enorme bobbel in me bil ik weet dat dit wel weggaat maar is de olie in me bil nu goed naar de spier gegaan?
Welke naald heb je gebruikt, hoe ver zat die erin?

Verder wat masseren of eens gaan trainen om de doorbloeding te verbeteren...

Originally posted by admin

Je mag de naald niet teveel bewegen eens je geaspireerd hebt.
Normaal gezien zal dat dan nooit gebeuren.
(Trouwens vacuüm is geen lucht he , het is eigenlijk luchtledig , dus 'niets')

Verder snel doodgaan zul je nu ook niet direct van zulke fouten, het moet al serieus misgaan (bijv als je flink wat olie in een ader spuit) om echt problemen te krijgen.

Het belangrijkste blijft toch dat je alles hygiënisch houdt. Alles ontsmetten en jezelf eerst wassen alvorens je begint.

OK THNX

• Topic Starter Topic Starter
dankjewel allemaal voor jullie antwoorden jah ik heb een ´´gewone naald gebruikt´´ snap nie eg wat je ermee bedoeld voor deca en enanthate alleen maakte me maar beetje zorgen over of het er goed is ingegaan en ja en ookal heb ik al vaak genoeg gespoten is t tog eng als je plots zo´n enorme bobbel hebt

gewone naald voor de bil dus dat is de groene naald.

Die bult is altijd maar voor korte duur.

welke naald: lengte/dikte enz.
moet goed in bil zitten, hoe dieper in de spier hoe beter.Daarnaast plek beetje bij masseren. Ik heb eerder van iemand hier www adres gekregen voor goede injectie plaatsen: www.spotinjections.com.
Daar kan je ideale prikplaatsen bekijken. Daarnaast altijd zuiger terugtrekken om te kijken of je niet in een ader zit.
Een vriend van me had een spuit onder in zijn bil gezet,, waar er meer bloedvaten lopen, gevolg: ader gesprongen dikke blauwe plek die keihard werd, ten grote van een tennis bal, kon 4 weken nix meer doen...
dus uitkijken..

Terug
Naar boven