Fitness Seller

enquete profielwerkstuk euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
en wie ben je?

• Topic Starter Topic Starter
kheb de karma geile spierbundels hun karma gegeven :P. bedankt iedereen die m heeft ingevuld.
trouwens achter getrouwd hoort ook samenwonend te staan maar dit kan ik nu niet meer wijzigen XD degenen die samenwonen kunnen dus getrouwd aanvinken

volgens mij heb je 10x karma gegeven en hebben 0 mensen het ingevuld :roflol:

mwoah khad er vanmiddag 50 en na deze post hier en op viva (voor de vrouwtjes ^^) zijn het er al 90.
gelukkig over het algemeen gewoon serieuze posts, hoewel er altijd een paar lolbroeken tussen zitten. iemand was 91 en woonde nog thuis en vond de euro homoseksueel(ik denk dat de kans 9,9% tot de macht 99 is dat die persoon van dit forum afkomstig is :P)
gelukkig heb ik de mogelijkheid om deze invullers uit de enquete te halen, hoewel ik dit liever natuurlijk niet wil doen.

Ingevuld.

mwoah khad er vanmiddag 50 en na deze post hier en op viva (voor de vrouwtjes ^^) zijn het er al 90.
gelukkig over het algemeen gewoon serieuze posts, hoewel er altijd een paar lolbroeken tussen zitten. iemand was 91 en woonde nog thuis en vond de euro homoseksueel (ik denk dat de kans 9,9% tot de macht 99 is dat die persoon van dit forum afkomstig is :P)
gelukkig heb ik de mogelijkheid om deze invullers uit de enquete te halen, hoewel ik dit liever natuurlijk niet wil doen.

skinnie.

Kan een ts dit topic niet sluiten, zie laatste dagen steeds meer mensen die gewoon een account aanmaken om dbb-ers te laten stemmen voor iets

Done!

Done

Kan een ts dit topic niet sluiten, zie laatste dagen steeds meer mensen die gewoon een account aanmaken om dbb-ers te laten stemmen voor iets
hmm goed punt, kan je ook aangeven op een schaal van 1 t/m 10 hoeveel hinder je hier van ondervind? resulteert deze constatering ook in lichamelijk ongemak (lees: uitslag, hoofdpijn, etc.)?

aan degenen die wél hebben bijgedragen aan een stukje extra kenniseconomie; BEDANKT!

hmm goed punt, kan je ook aangeven op een schaal van 1 t/m 10 hoeveel hinder je hier van ondervind? resulteert deze constatering ook in lichamelijk ongemak (lees: uitslag, hoofdpijn, etc.)?

aan degenen die wél hebben bijgedragen aan een stukje extra kenniseconomie; BEDANKT!

Dat gaat je karma kosten hoor :D!

done

Done, Karma please:D

gelukkig over het algemeen gewoon serieuze posts, hoewel er altijd een paar lolbroeken tussen zitten. iemand was 91 en woonde nog thuis en vond de euro homoseksueel (ik denk dat de kans 9,9% tot de macht 99 is dat die persoon van dit forum afkomstig is :P)

Rofl.

"9,9% tot de macht 99 is" ..... dit kan natuurlijk niet he.

Je mag trouwens in een aselecte steekproef geen informatie verwijderen.

Heb je enquete gemaakt.

Je pws is sowieso niet betrouwbaar als je het doet onder alleen bb-ers en ellegirl meisjes en waarschijnlijk een paar van je vriendjes.

done

Heeee er wordt misschien weer karma uitgedeeld, nou ik heb hem 5x ingevuld hoor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven