MuscleMeat

Enquete voor Scriptie. max 2 minuten. KARMA + WHEY

Ik ben overgroot opa, telt dat?

Done

Ben dan wel geen vader, maar wel een oom van zeven nichtjes/neefjes dus breng een aantal van m'n neefjes/nichtjes wel eens naar school of haal ze wel eens op dus heb em toch ingevuld voor je.
Hoef geen karma en ook geen whey, vindt veiligheid een belangrijk item als het om kinderen gaat :engel:

Ik kan 'm wel invullen alsof ik een vriendin van me ben, zij heeft twee kinderen. We zitten nagenoeg altijd op een lijn...
Telt dat ook?

• Topic Starter Topic Starter
Ja Natuurlijk! als je een vriendin, oom, buurjongen, neef nicht o.i.d. hebt die het in wil vullen is het ook prima!

Karma´s uitgedeeld tot zo ver (ik heb te veel karma uitgedeeld afgelope 24 uur staat er, dus morgen komt nieuwe karma)

DE ENQUETE
http://www.thesistools.com/web/?id=245476

Laatst bewerkt:
done

Ja ok dat snap ik, maar ik wilde het zelf invullen ;).
Als dat liever niet gewenst is prima.

Done.. heb een vriendin die 3 kinderen heeft dus heb t samen met haar ingevuld..

Jammer dat 1 van der kinderen een eiwit tekort heeft en indien er niet snel eiwitten komen in de vorm van whey, de arme schat nooit gebruik zal kunnen maken van zon prachtig stoeltje op de scooter zodat moeders m naar zn schooltje kan brengen, veilig & wel :( :(

Done.. heb een vriendin die 3 kinderen heeft dus heb t samen met haar ingevuld..

Jammer dat 1 van der kinderen een eiwit tekort heeft en indien er niet snel eiwitten komen in de vorm van whey, de arme schat nooit gebruik zal kunnen maken van zon prachtig stoeltje op de scooter zodat moeders m naar zn schooltje kan brengen, veilig & wel :( :(
:roflol: :D Koning :P

---------- Post toegevoegd Tue 14 Feb 2012 om 12:24 ----------

Ja ok dat snap ik, maar ik wilde het zelf invullen ;).
Als dat liever niet gewenst is prima.
Zelf invullen is uiteraard ook prima!

DE ENQUETE
http://www.thesistools.com/web/?id=245476

Laatst bewerkt:
Omdat jouw partnerkeuzes biologisch gezien geen kinderen kunnen krijgen?

:(

christian-bale-reaction-gif.gif

Done!

Done

Done, ingevuld door m'n vader

Mijn moeder heeft de vragen beantwoord (srs)

Aight top guys! karma gegeven!

wanneer kan ik de whey verwachten?

Terug
Naar boven