XXL Nutrition

Gezocht: duur-, spel-, krachtsporters die pre-workoutsupplementen gebruiken en mijn enquête kunnen i

Bezoekers in dit topic

Eline812

Novice
Lid geworden
19 nov 2014
Berichten
6
Waardering
0
Lengte
1m67
Massa
57kg
Vetpercentage
18%
Beste iedereen!

Ik ben een student die studeert aan de Hogeschool van Amsterdam en ik volg de opleiding Voeding en Diëtetiek.

Wil iedereen die sport (duur-, spel-, krachtsport) én pre-workoutsupplementen gebruikt alsjeblieft deze enquête invullen? Kost ongeveer 4 minuten de enquêtes zijn anoniem!

Voor ons is het doel het verzamelen van kwantitatieve gegevens en deze verwerken in SPSS. De eerste vraag is naar leeftijd en mocht je ouder zijn dan 24, vul dan gewoon 24 in. We moeten minimaal 60 deelnemers hebben om verder te kunnen met de opdracht.
Maar hoe meer mensen het invullen hoe beter!

Natuurlijk de link: http://www.thesistools.com/web/?id=433963
Bij voorbaat dank!

Met vriendelijke groet,

Eline
 
Done. vandaag nog met SPSS gewerkt, wat een hel altijd :o
 
hoezo kan je dan 0-3 keer invullen, Eline, dat werkt toch niet. Ik ben afgehaakt.
 
Begint irritant te worden die enquête topics.
 
Beste iedereen!

Ik ben een student die studeert

mind_blown.gif


---------- Toegevoegd om 20:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:34 ----------

Begint irritant te worden die enquête topics.

vind je?

misschien even een enquete topic beginnen om de algemene perceptie van enquete topics te peilen
 
Beste iedereen!

Ik ben een student die studeert aan de Hogeschool van Amsterdam en ik volg de opleiding Voeding en Diëtetiek.

Wil iedereen die sport (duur-, spel-, krachtsport) én pre-workoutsupplementen gebruikt alsjeblieft deze enquête invullen? Kost ongeveer 4 minuten de enquêtes zijn anoniem!

Voor ons is het doel het verzamelen van kwantitatieve gegevens en deze verwerken in SPSS. De eerste vraag is naar leeftijd en mocht je ouder zijn dan 24, vul dan gewoon 24 in. We moeten minimaal 60 deelnemers hebben om verder te kunnen met de opdracht.
Maar hoe meer mensen het invullen hoe beter!

Natuurlijk de link: http://www.thesistools.com/web/?id=433963
Bij voorbaat dank!

Met vriendelijke groet,

Eline

pics? edit: ingevuld maar alsnog pics
 
Heey Eline, zit je nu in het 2e jaar toevallig dan heb ik bij je in de klas gezeten ;).
 
Heb wel vaak PWO's gebruikt maar nu al een tijd niet meer, mag ik de enquête invullen?
 
Dit is de 4e in 3 weken tijd ofzo? Ben wel een beetje klaar met al die enquetes.
 
Beknopte topic titel ook.
 
Beste gasgitaartje, bij de vraag waar je bent afgehaakt was voor ons als afkappunt bedoeld tussen weinig en veel gebruikers van pre-workoutsupplementen. Bij 0-3 keer staat voor een gebruik van 0- 3 keer ect. self-explanatory.

Beste Leberecht, gelieve te kijken naar de titel Gezocht: duur-, spel-, krachtsporters die pre-workoutsupplementen gebruiken en mijn enquête kunnen invullen!
Er staat dus niet: Gezocht mensen die enquêtes irritant vinden en daar een mening over te uiten.

Beste pleurklaat, misschien moet je de zin aflezen en niet lezen wat je wil lezen.. Dat is het enige wat 'mind-blowing' is aan je reactie.

Spitfire01 lol ja ben 2e jaars, toevallig!

IronBorn, Bullcrap, TheDutchOak bedankt voor het invullen van de enquête! Ja SPSS is inderdaad een ramp, je kunt door de bomen het bos niet meer zien met dat programma. Lang leve de handleiding..

---------- Toegevoegd om 20:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:44 ----------

Heb wel vaak PWO's gebruikt maar nu al een tijd niet meer, mag ik de enquête invullen?
Unk0wn tuurlijk ga je gang.
 
je vraag klopt gewoon niet, schrale billenbeffer.
 
Back
Naar boven