XXL Nutrition

Gezocht: duur-, spel-, krachtsporters die pre-workoutsupplementen gebruiken en mijn enquête kunnen i

Bezoekers in dit topic

Eline812

Novice
Lid geworden
19 nov 2014
Berichten
6
Waardering
0
Lengte
1m67
Massa
57kg
Vetpercentage
18%
Beste iedereen!

Ik ben een student die studeert aan de Hogeschool van Amsterdam en ik volg de opleiding Voeding en Diëtetiek.

Wil iedereen die sport (duur-, spel-, krachtsport) én pre-workoutsupplementen gebruikt alsjeblieft deze enquête invullen? Kost ongeveer 4 minuten de enquêtes zijn anoniem!

Voor ons is het doel het verzamelen van kwantitatieve gegevens en deze verwerken in SPSS. De eerste vraag is naar leeftijd en mocht je ouder zijn dan 24, vul dan gewoon 24 in. We moeten minimaal 60 deelnemers hebben om verder te kunnen met de opdracht.
Maar hoe meer mensen het invullen hoe beter!

Natuurlijk de link: http://www.thesistools.com/web/?id=433963
Bij voorbaat dank!

Met vriendelijke groet,

Eline
 
Done. vandaag nog met SPSS gewerkt, wat een hel altijd :o
 
hoezo kan je dan 0-3 keer invullen, Eline, dat werkt toch niet. Ik ben afgehaakt.
 
Begint irritant te worden die enquête topics.
 
Beste iedereen!

Ik ben een student die studeert

mind_blown.gif


---------- Toegevoegd om 20:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:34 ----------

Begint irritant te worden die enquête topics.

vind je?

misschien even een enquete topic beginnen om de algemene perceptie van enquete topics te peilen
 
Beste iedereen!

Ik ben een student die studeert aan de Hogeschool van Amsterdam en ik volg de opleiding Voeding en Diëtetiek.

Wil iedereen die sport (duur-, spel-, krachtsport) én pre-workoutsupplementen gebruikt alsjeblieft deze enquête invullen? Kost ongeveer 4 minuten de enquêtes zijn anoniem!