MuscleMeat

Enquete: wel of geen anti-e's

Bezoekers in dit topic

wel dus als je je nakuur doortrekt na zeven weken, eerste vier weken nolva, laatste drie weken femara oid.

wel dan idd bij toekomstige kuren telkens anti-e's gebruiken
 
ECLIPSE zei:
het vermijden van hoge bloeddruk, overtollig vocht vasthouden, mogelijk acne

idd en ik heb btw al een gyno operatie achter de rug en ik wacht nu zeker niet af tot er een nieuwe schijf zit,een kleine dosis arimidex helpt me super tijdens een kuur
 
dream warrior zei:
idd en ik heb btw al een gyno operatie achter de rug en ik wacht nu zeker niet af tot er een nieuwe schijf zit,een kleine dosis arimidex helpt me super tijdens een kuur

Maar het ironische hiervan is dat je juist gevoeliger bent geworden door het gebruik van anti-e's.
 
ECLIPSE zei:
het vermijden van hoge bloeddruk, overtollig vocht vasthouden, mogelijk acne

acne van oestrogenen, ik ken meisjes die kregen de pil voorgeschreven om hun acne te verminderen ???
 
bij mn eerste kuuur nam ik 500mgtest..kreeg last vna mn tepels en heb toen nolva genomen...sinds dien heb ik altijd wel wat nolva of iets dergelijks bij de hand tijdens het kuren...
zijn ook genoeg mensen die nergens last van hebben bij 500test en meer...je meot zelf beetje ondervinden of jhe het nodig hebt of niet...
 
Geinig.....

Ik gebruik ook nooit anti e's en mensen verklaarden mij voor gek.....nu Big Cat het vertelt is het ineens andere koek....wat kunnen mensen toch vaag zijn in deze wereld.

Zelfde als met testoverhaal....ik schreeuw al tijden dat testo verreweg de beste en veiligste steroide is en mensen keken me raar aan en BC meldt hetzelfde en de mensen gaan overstag..............FUN!!

Ik blijf toch maar mooi aan mn eigen ervaringen vasthouden. ;)
 
Testo zei:
Geinig.....

Ik gebruik ook nooit anti e's en mensen verklaarden mij voor gek.....nu Big Cat het vertelt is het ineens andere koek....wat kunnen mensen toch vaag zijn in deze wereld.

Zelfde als met testoverhaal....ik schreeuw al tijden dat testo verreweg de beste en veiligste steroide is en mensen keken me raar aan en BC meldt hetzelfde en de mensen gaan overstag..............FUN!!

Ik blijf toch maar mooi aan mn eigen ervaringen vasthouden. ;)

Tjaa oome Testo wrijft het er nog ff in :hello:
 
Jep,kon het niet nalaten,maatje. :D
 
@ bigcat: er is toch meerdere malen aangetoond dat je anti-e's ook als opstarter gebruikt na je kuur, wat zou jij dan aanraden, of maar gewoon wekenlang rondlopen met testlevels van een peuter?


Aha ik heb je artikel net gelezen, het gaat dus niet om het "gouwe ouwe" nolva maar om arimidex/femera en liquidex enz
srry zal voortaan eerst lezen :p
 
Laatst bewerkt:
Ik ga nu echt geen anti-e meer nemen nee :eek:

Door de posts van Big Cat heb ik nu zelfs de indruk dat een bread and butter principe (nolvadex tijdens de kuur) in ieder geval minder slecht is dan anti-e's

2 redenen waarom ik het nooit meer ga gebruiken:
-Anti-e's maken meer receptoren aan voor oestrogeen
-Anti-e's zorgen voor een nog meer onderdrukt testosteron-level dan de kuur alleen
 
axestream zei:
Maar het ironische hiervan is dat je juist gevoeliger bent geworden door het gebruik van anti-e's.

ik gebruik nog maar een kleine dosis arimidex sinds m'n laatste 2 kuren,dus na mijn operatie en bevalt me zeer goed,ik verander hier niks aan omdat er iemand met een nieuw theorietje komt aanzetten,er zijn ook genoeg onderzoekjes en artikels te vinden waar ze het wel aanraadden,als je alles en iedereen moet geloven blijf je bezig en als je gyno gehad hebt wil je ze zeker niet terug
 
??? Ik weet echt niet meer wat te doen nu ?! ???

Ik wil geen dikke vette vochtkop, verhoogde bloeddruk tijdens mijn kuur, maar wil mijn lichaam ook niet gevoeliger maken voor oestrogeen.

Valt proviron volgens big cat ook onder de slechte noemer voor gebruik als anti-e? ???
 
kan me best voorstellen dat het allemaal wat verwarrender nu wordt voor je.

ik ben me bewust van de gevolgen, maar ik hou gewoon lekker een anti e in mijn kuur. wel dan 7 weken nakuren ipv 4 en bij elke volgende kuur een anti e gebruiken dan is er wat mij betreft geen enkel probleem!
 
Big'r zei:
Ik ga nu echt geen anti-e meer nemen nee :eek:

Door de posts van Big Cat heb ik nu zelfs de indruk dat een bread and butter principe (nolvadex tijdens de kuur) in ieder geval minder slecht is dan anti-e's

2 redenen waarom ik het nooit meer ga gebruiken:
-Anti-e's maken meer receptoren aan voor oestrogeen
-Anti-e's zorgen voor een nog meer onderdrukt testosteron-level dan de kuur alleen

Nog eventjes benadrukken dat we het wel hebben over anti-aromatasen, en niet alle anti-e's. Althans de twee punten die je op somde. SERMS zoals Nolva en clomid hebben die problemen niet. Wat niet wil zeggen dat ik SERMS aanraad als er geen problemen zijn, estrogeen blokkeren blokkeert nog steeds een deel van je gains. Maar die mag en moet je wel gebruiken als er zich probs voordoen.
 
dream warrior zei:
ik gebruik nog maar een kleine dosis arimidex sinds m'n laatste 2 kuren,dus na mijn operatie en bevalt me zeer goed,ik verander hier niks aan omdat er iemand met een nieuw theorietje komt aanzetten,er zijn ook genoeg onderzoekjes en artikels te vinden waar ze het wel aanraadden,als je alles en iedereen moet geloven blijf je bezig en als je gyno gehad hebt wil je ze zeker niet terug

Dat hoeft ook niet, ik ben hier niet om iedereen te overtuigen, enkel om dingen recht te zetten en er op te wijzen, om degenen te helpen die willen geholpen worden. Degenen die niet geholpen willen worden ga je toch nooit helpen ook.

Het enige wat ik enigzins zou vragen is dat iedereen zou stoppen om beginners aan de anti-aromatasen te helpen. Daarmee verpest je hun toekomst ook en kost je ze veel geld en problemen.
 
2hard2die zei:
??? Ik weet echt niet meer wat te doen nu ?! ???

Ik wil geen dikke vette vochtkop, verhoogde bloeddruk tijdens mijn kuur, maar wil mijn lichaam ook niet gevoeliger maken voor oestrogeen.

Valt proviron volgens big cat ook onder de slechte noemer voor gebruik als anti-e? ???

Ja, maar provi is een heel zwak anti-aromatase (als het er al een is, want dat is nooit bewezen) en zal dus nooit probs in dezelfde mate veroorzaken, toch raad ik het af.

Tegen vocht en bloeddruk bestaan specifieke producten zoals diuretica en ACE-blockers. Gebruik die wel nooit in combinatie.
 
Big Cat zei:
Dat hoeft ook niet, ik ben hier niet om iedereen te overtuigen, enkel om dingen recht te zetten en er op te wijzen, om degenen te helpen die willen geholpen worden. Degenen die niet geholpen willen worden ga je toch nooit helpen ook.

Het enige wat ik enigzins zou vragen is dat iedereen zou stoppen om beginners aan de anti-aromatasen te helpen. Daarmee verpest je hun toekomst ook en kost je ze veel geld en problemen.

ik waardeer je input enorm en ik zal er zeker rekening mee houden in toekomstige kuren. daarnaast uiteraard bij het adviseren van newbies....

echter, mijn laatste vraag die ik heb hierover

zou het geen optie kunnen zijn om anti-aromatasen toe te passen, en dan ipv 4 weken, 7 a 8 weken nakuren. eerste 4 weken op nolva, laatste drie weken op femara/liquidex oid? met daarbij de kanttekening dat een anti e altijd in toekosmtige kuren gebruikt dienen te worden?
 
Latin spirit zei:
kan me best voorstellen dat het allemaal wat verwarrender nu wordt voor je.

ik ben me bewust van de gevolgen, maar ik hou gewoon lekker een anti e in mijn kuur. wel dan 7 weken nakuren ipv 4 en bij elke volgende kuur een anti e gebruiken dan is er wat mij betreft geen enkel probleem!

Maar dat is het ook niet. Veel van de dingen die we doen houden een onbekend risico in op latere leeftijd. En veelal beslissen we dat we daarmee kunnen leven. Als je dan ook nog eens vind dat je het geld hebt voor 17 weken arimidex elke kuur en dat geen ongemak vind, dan moet je dat zeker doen :-)

Maar ik persoonlijk vind het al erg als mensen meer dan 400 euro voor een kuur betalen :-S. Ik hou van bodybuilden, maar dat is geld uit mensen hun zakken slaan. Bovendien ben ik ethisch verplicht om altijd een minimum aan producten aan te raden zolang die de beste resultaten op leveren, want telkens je er iets bijneemt, neem je er ook een onbekend gezondheidsrisico bij.
 
Latin spirit zei:
ik waardeer je input enorm en ik zal er zeker rekening mee houden in toekomstige kuren. daarnaast uiteraard bij het adviseren van newbies....

echter, mijn laatste vraag die ik heb hierover

zou het geen optie kunnen zijn om anti-aromatasen toe te passen, en dan ipv 4 weken, 7 a 8 weken nakuren. eerste 4 weken op nolva, laatste drie weken op femara/liquidex oid? met daarbij de kanttekening dat een anti e altijd in toekosmtige kuren gebruikt dienen te worden?

Zoals net in de voorgaande post, dat kan zeker, dan doe je zoiets :

Week 1-10 : test
Week 1-17 : Arimidex
Week 10,11,12 : 5000/5000/1500/1500 HCG om de 5 dagen
Week 10-15 : 20 mg Nolvadex per dag
Week 12-13 : 100 mg Clomid per dag
Week 14-15 : 50 mg Clomid per dag


Voor jezelf valt dat zeker te doen, als je dat allemaal in gedachten houd.

Gewoon in advies toe naar beginners zou ik me voorzichtiger uitspreken, als zij niet verstaan wat het risico van die producten is.
 
Big Cat zei:
Ja, maar provi is een heel zwak anti-aromatase (als het er al een is, want dat is nooit bewezen) en zal dus nooit probs in dezelfde mate veroorzaken, toch raad ik het af.

Tegen vocht en bloeddruk bestaan specifieke producten zoals diuretica en ACE-blockers. Gebruik die wel nooit in combinatie.

Maar zijn laatst genoemde opties ook relatief makkelijk voor niet wedstrijdatleten in te zetten dan? :)
 
Back
Naar boven