Latin spirit
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ECLIPSE zei:het vermijden van hoge bloeddruk, overtollig vocht vasthouden, mogelijk acne
dream warrior zei:idd en ik heb btw al een gyno operatie achter de rug en ik wacht nu zeker niet af tot er een nieuwe schijf zit,een kleine dosis arimidex helpt me super tijdens een kuur
ECLIPSE zei:het vermijden van hoge bloeddruk, overtollig vocht vasthouden, mogelijk acne

Testo zei:Geinig.....
Ik gebruik ook nooit anti e's en mensen verklaarden mij voor gek.....nu Big Cat het vertelt is het ineens andere koek....wat kunnen mensen toch vaag zijn in deze wereld.
Zelfde als met testoverhaal....ik schreeuw al tijden dat testo verreweg de beste en veiligste steroide is en mensen keken me raar aan en BC meldt hetzelfde en de mensen gaan overstag..............FUN!!
Ik blijf toch maar mooi aan mn eigen ervaringen vasthouden.![]()

axestream zei:Maar het ironische hiervan is dat je juist gevoeliger bent geworden door het gebruik van anti-e's.
Big'r zei:Ik ga nu echt geen anti-e meer nemen nee
Door de posts van Big Cat heb ik nu zelfs de indruk dat een bread and butter principe (nolvadex tijdens de kuur) in ieder geval minder slecht is dan anti-e's
2 redenen waarom ik het nooit meer ga gebruiken:
-Anti-e's maken meer receptoren aan voor oestrogeen
-Anti-e's zorgen voor een nog meer onderdrukt testosteron-level dan de kuur alleen
dream warrior zei:ik gebruik nog maar een kleine dosis arimidex sinds m'n laatste 2 kuren,dus na mijn operatie en bevalt me zeer goed,ik verander hier niks aan omdat er iemand met een nieuw theorietje komt aanzetten,er zijn ook genoeg onderzoekjes en artikels te vinden waar ze het wel aanraadden,als je alles en iedereen moet geloven blijf je bezig en als je gyno gehad hebt wil je ze zeker niet terug
2hard2die zei:Ik weet echt niet meer wat te doen nu ?!
![]()
Ik wil geen dikke vette vochtkop, verhoogde bloeddruk tijdens mijn kuur, maar wil mijn lichaam ook niet gevoeliger maken voor oestrogeen.
Valt proviron volgens big cat ook onder de slechte noemer voor gebruik als anti-e?![]()
Big Cat zei:Dat hoeft ook niet, ik ben hier niet om iedereen te overtuigen, enkel om dingen recht te zetten en er op te wijzen, om degenen te helpen die willen geholpen worden. Degenen die niet geholpen willen worden ga je toch nooit helpen ook.
Het enige wat ik enigzins zou vragen is dat iedereen zou stoppen om beginners aan de anti-aromatasen te helpen. Daarmee verpest je hun toekomst ook en kost je ze veel geld en problemen.
Latin spirit zei:kan me best voorstellen dat het allemaal wat verwarrender nu wordt voor je.
ik ben me bewust van de gevolgen, maar ik hou gewoon lekker een anti e in mijn kuur. wel dan 7 weken nakuren ipv 4 en bij elke volgende kuur een anti e gebruiken dan is er wat mij betreft geen enkel probleem!
Latin spirit zei:ik waardeer je input enorm en ik zal er zeker rekening mee houden in toekomstige kuren. daarnaast uiteraard bij het adviseren van newbies....
echter, mijn laatste vraag die ik heb hierover
zou het geen optie kunnen zijn om anti-aromatasen toe te passen, en dan ipv 4 weken, 7 a 8 weken nakuren. eerste 4 weken op nolva, laatste drie weken op femara/liquidex oid? met daarbij de kanttekening dat een anti e altijd in toekosmtige kuren gebruikt dienen te worden?
Big Cat zei:Ja, maar provi is een heel zwak anti-aromatase (als het er al een is, want dat is nooit bewezen) en zal dus nooit probs in dezelfde mate veroorzaken, toch raad ik het af.
Tegen vocht en bloeddruk bestaan specifieke producten zoals diuretica en ACE-blockers. Gebruik die wel nooit in combinatie.