XXL Nutrition

Enquete: wel of geen anti-e's (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Big Cat zei:
Zoals net in de voorgaande post, dat kan zeker, dan doe je zoiets :

Week 1-10 : test
Week 1-17 : Arimidex
Week 10,11,12 : 5000/5000/1500/1500 HCG om de 5 dagen
Week 10-15 : 20 mg Nolvadex per dag
Week 12-13 : 100 mg Clomid per dag
Week 14-15 : 50 mg Clomid per dag


Voor jezelf valt dat zeker te doen, als je dat allemaal in gedachten houd.

Gewoon in advies toe naar beginners zou ik me voorzichtiger uitspreken, als zij niet verstaan wat het risico van die producten is.

Damn, dure hobby dan, 17 weken Arimidex.
 
Voor 17 weken Femera ofzo ben je nog lang geen 100 kwijt dus makkelijk te doen
 
IKKE zei:
Voor 17 weken Femera ofzo ben je nog lang geen 100 kwijt dus makkelijk te doen

helemaal mee eens en liquidex is vloeibare arimidex dus dat is ook zeker goed te doen, zelfde prijsklasse.... maar als je 17 weken arimidex tabbies doet dan kan je dit beter vervangen door HGH ja :D
 
dan zijn de prijzen wel serieus veranderd sinds mijn afwezigheid :S

Maar enfin soit, zolang jij ze krijgt voor 100 euro en dat niet veel geld vind, dan is het inderdaad makkelijk te doen. Ik ga het ook niet staan afraden voor degenen die het absoluut willen doen. Op die manier die ik net zei is dat best te doen. Let alleen wat op met commentaren naar beginners toe die dit nog niet weten.
 
Big Cat zei:
dan zijn de prijzen wel serieus veranderd sinds mijn afwezigheid :S

Maar enfin soit, zolang jij ze krijgt voor 100 euro en dat niet veel geld vind, dan is het inderdaad makkelijk te doen. Ik ga het ook niet staan afraden voor degenen die het absoluut willen doen. Op die manier die ik net zei is dat best te doen. Let alleen wat op met commentaren naar beginners toe die dit nog niet weten.

bedankt voor je uitleg op mijn vorige post in ieder geval en ik zal hier zo en zo mee uitkijken richting beginners toe :)

verder ben ik het helemaal met je eens dat je mensen niet onnodig producten moet aanpraten, zowel op financieel als op het gebied van gezondheidsrisico's!
 
Big Cat zei:
Zoals net in de voorgaande post, dat kan zeker, dan doe je zoiets :

Week 1-10 : test
Week 1-17 : Arimidex
Week 10,11,12 : 5000/5000/1500/1500 HCG om de 5 dagen
Week 10-15 : 20 mg Nolvadex per dag
Week 12-13 : 100 mg Clomid per dag
Week 14-15 : 50 mg Clomid per dag


Voor jezelf valt dat zeker te doen, als je dat allemaal in gedachten houd.

Gewoon in advies toe naar beginners zou ik me voorzichtiger uitspreken, als zij niet verstaan wat het risico van die producten is.

Zou je zonder die anti-e ook ervoor kiezen om 6 weken na te kuren met nolvadex op 20mg en niet voor de klassieke 40 40 20 20 ?

Mag ik hier verder uit opmaken dat jij een voorstander bent van de oude methode mbt het gebruik van HCG? Volgens mij zijn er genoeg onderzoeken die uitwijzen dat HCG op dosissen > 500IU de leydig cellen kan beschadigen.
 
Net zoals er genoeg onderzoeken zijn die het tegenovergestelde beweren...

Daarom gebruik ik het gewoon NIET.

Veel makkelijker. ;)
 
Big Cat zei:
Ja, maar provi is een heel zwak anti-aromatase (als het er al een is, want dat is nooit bewezen) en zal dus nooit probs in dezelfde mate veroorzaken, toch raad ik het af.

Tegen vocht en bloeddruk bestaan specifieke producten zoals diuretica en ACE-blockers. Gebruik die wel nooit in combinatie.

Kan jij dan uitleggen hoe een Non-pro BB dit zou kunnen gebruiken. Wat zijn de middelen, de merknamen, de gebruikershoeveelheden, de sides, wat moeten we wél en wat moeten we voor al niet doen om toch verstandig mogelijk te kuren.?
 
GVD! Heb er net een kuurtje op zitten van 8 weken (test\Deca) Dit was mijn eerste kuurtje en heb ook op aanraden van mensen een anti-e genomen. Betekent dit nu dat ik in al mijn andere kuren altijd anti-e's moet gaan gebruiken, zelfs in de nakuur?
 
dice zei:
GVD! Heb er net een kuurtje op zitten van 8 weken (test\Deca) Dit was mijn eerste kuurtje en heb ook op aanraden van mensen een anti-e genomen. Betekent dit nu dat ik in al mijn andere kuren altijd anti-e's moet gaan gebruiken, zelfs in de nakuur?

Wanneer je pas na een maand of 6-8 een kuur gaat doen, hoef je er dan niet een anti-aromatase bij te nemen.

Een anti-aromatase in de nakuur is volgens mij helemaal overbodig. Je gebruikt dan gewoon nolvadex.


Big Cat zei:
Zoals net in de voorgaande post, dat kan zeker, dan doe je zoiets :

Week 1-10 : test
Week 1-17 : Arimidex
Week 10,11,12 : 5000/5000/1500/1500 HCG om de 5 dagen
Week 10-15 : 20 mg Nolvadex per dag
Week 12-13 : 100 mg Clomid per dag
Week 14-15 : 50 mg Clomid per dag

Ik snap niet dat je nu een voorstel doet voor de combinatie van nolvadex en clomid in een nakuur.
Ik heb in een stuk van jou gelezen dat je geen voorstander bent van clomid, door de mogelijke schade aan de ogen, maar vooral ook doordat het geen mechanisme heeft om de testosteronspiegel weer op te krikken na de kuur. Dit in combinatie met een minder sterke werking in het blokkeren van E-receptoren dan nolvadex.
Je kunt dan toch beter gewoon iets meer nolvadex nemen?

Tevens begrijp ik het gebruik van arimidex tijdens de nakuur niet. Wat kan dit mogelijk dan nog voor toegevoegde waarde geven?
Je raadt in dit voorbeeld al HCG, nolva en clomid aan. Zou toch meer dan genoeg moeten zijn? Bovendien lijkt het me zo dat 17 weken arimidex een trager herstel geeft dan 12 weken.
Je raadt nu arimidex aan voor 17 weken terwijl de rest van de nakuur tot week 15 duurt. Dit terwijl je zegt dat anti-aromatase gebruik leidt tot minder testosteron en MEER OESTROGEEN. Zo lijkt het er op dat je na week 17 weer gelijk met een nakuur kunt beginnen.

Wat ik wel interessant vind, is dat je het gebruik van nolvadex al aanraadt direct na je laatste spuit. Is dit doordat het mechanisme van nolvadex om de axis weer aan te wakkeren een paar weken nodig heeft om actief te worden?
Ik had wel begrepen dat dit een indirect mechanisme is via LH.


Excuus wanneer ik misschien af en toe crap uitkraam :o
Ben geen endocrinoloog, fysioloog of biochemicus. Daarentegen ben ik wel leergierig en zodra ik het allemaal snap ook kritisch.
 
Big'r zei:
Ik snap niet dat je nu een voorstel doet voor de combinatie van nolvadex en clomid in een nakuur.
Ik heb in een stuk van jou gelezen dat je geen voorstander bent van clomid, door de mogelijke schade aan de ogen, maar vooral ook doordat het geen mechanisme heeft om de testosteronspiegel weer op te krikken na de kuur. Dit in combinatie met een minder sterke werking in het blokkeren van E-receptoren dan nolvadex.
.

Correct, ik heb die info wat moeten aanpassen toen bleek dat clomid bijvoorbeeld sterker anti-estrogeen werkte op de hypofyse en nolva duidelijk sterker was op hypothalamus. De combinatie met nolva maakt het punt van dat opkrikken overbodig, en de combinatie laat ook een lagere dosis toe (100-150, nu 100-50) wat dan hopelijk andere problemen ook zal beperken.
 
Testo zei:
Geinig.....

Ik gebruik ook nooit anti e's en mensen verklaarden mij voor gek.....nu Big Cat het vertelt is het ineens andere koek....wat kunnen mensen toch vaag zijn in deze wereld.

Zelfde als met testoverhaal....ik schreeuw al tijden dat testo verreweg de beste en veiligste steroide is en mensen keken me raar aan en BC meldt hetzelfde en de mensen gaan overstag..............FUN!!

Ik blijf toch maar mooi aan mn eigen ervaringen vasthouden. ;)


ZEER goede uitspraak kerel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
MrJ zei:
Maar zijn laatst genoemde opties ook relatief makkelijk voor niet wedstrijdatleten in te zetten dan? :)

das ff schrikken he mr j die hoge doseringen HCG :p :p , moest het niet zijn 500 i.u. lol.
 
pipo zei:
das ff schrikken he mr j die hoge doseringen HCG :p :p , moest het niet zijn 500 i.u. lol.

Ofwel 500 1 a tweemaal per week doorheen de kuur tot de week van de laatste shot, ofwel stootdosissen de week van de laatste shot en de twee weken erna. Beide methoden lijken niks aan effectiviteit in te boeten of meer op te leveren afgaande op de bloedresultaten.

Ik hou vast aan stootdosissen, puur uit gemaksoverweging. De andere methode werkt even goed.
 
Big Cat zei:
Ofwel 500 1 a tweemaal per week doorheen de kuur tot de week van de laatste shot, ofwel stootdosissen de week van de laatste shot en de twee weken erna. Beide methoden lijken niks aan effectiviteit in te boeten of meer op te leveren afgaande op de bloedresultaten.

Ik hou vast aan stootdosissen, puur uit gemaksoverweging. De andere methode werkt even goed.

Maar what about het feit dat stootdosissen je Leydigg cellen kunnen beschadigen?

Soulreaver had een tijdje geleden daar wat onderzoeken over neergezet. Of vind jij dat dat mee zal meevallen (als dan niet onderbouwd met andere onderzoeken).
 
zullen we een polletje maken?:

wel of geen anti-e in je volgende kuur?
 
En dan? :)

De mensen die aan de verliezende kant staan een ban geven op het AAS forum? :p
 
MrJ zei:
Maar what about het feit dat stootdosissen je Leydigg cellen kunnen beschadigen?

Soulreaver had een tijdje geleden daar wat onderzoeken over neergezet. Of vind jij dat dat mee zal meevallen (als dan niet onderbouwd met andere onderzoeken).

Daar ben ik ook heel benieuwd naar!
 
Hetgeen ik eraan snap is :

Gewoon kuren en niks nemen , mochten er tekens van bv gyno optreden zorgen dat je nolve en clomid bij de hand hebt en in een 8 weken kuur de laatste 4 weekjes igf erbij tegen testikel atrofie .

onzin of al in de goede richting ?
 
Little Me zei:
Hetgeen ik eraan snap is :

Gewoon kuren en niks nemen , mochten er tekens van bv gyno optreden zorgen dat je nolve en clomid bij de hand hebt en in een 8 weken kuur de laatste 4 weekjes igf erbij tegen testikel atrofie .

onzin of al in de goede richting ?

Lol.. Je zult wel HCG bedoelen ipv igf :D
Het lijkt er op dat BigCat dit bedoelt ja!
 
Back
Naar boven