Fitness Seller

Ephedrine HCL van Kaizen - Centurysupplements.com

abbo, was altijd al benieuwd naar de werking van efedrine.
Ga je nog een voor-na foto maken?

gisteren voor het eerst 24mg genomen icm met 200mg caf.

en ik begon me toch een partij te spacen.
het was net of ik een halve xtc pil had genomen.
ik heb dan altijd een half uurtje na inname dat ik het gevoel krijg dat ik moet zitten en even totaal me energie kwijt ben.
dat was helaas nu ook het geval, echter kwam nu de energie helemaal niet terug, zoals dat bij xtc wel is na 5 minuten zitten.

conclusie: ik houd het bij max 2 tabletten

• Topic Starter Topic Starter
Echt? Was het zo erg? Bij 24mg voel ik de werking gewoon prima, maar niet extreem zoals jij die beschrijft. Zo zie je maar weer dat iedereen een andere lichamelijke tolerantie heeft bij stimulerende middelen.

Echt? Was het zo erg? Bij 24mg voel ik de werking gewoon prima, maar niet extreem zoals jij die beschrijft. Zo zie je maar weer dat iedereen een andere lichamelijke tolerantie heeft bij stimulerende middelen.
ja mijn lichaam is echt een ramp qua stimulanten.
ik reageer er gewoon heel heftig op,

het enige waar ik goed tegen kan is cafeïne, dat is ook een beetje de brandstof waar mijn lichaam op loopt:D

binnenkort ga ik misschien nog wel 1x 3 stuks proberen, maar dan op een rustdag.

Bedankt

Dag 8, 9, 10 – 3 inname momenten met 3 tabs EPH en 1 tab C
07:00 Ongeveer 10 minuten na het opstaan 3 tabs EPH en 1 tab C genomen.
10:00 Weer 3 tabs EPH en 1 tab C.
13:00 3 tabs EPH en 1 tab C

Dag 8 was dus net na 2 dagen rust. Achteraf gezien, qua gevoel, waren die rustdagen niet nodig. Integendeel zelfs, want op die rustdagen had ik véél meer honger en heb dan ook meer gegeten dan gewoonlijk .. Verder zijn deze dagen allemaal hetzelfde geweest: ik ben goed wakker, ik heb heel weinig honger (pas na de laatste dosering is uitgewerkt), ik slaap goed 's avonds, ik ben niet zenuwachtig/nerveus en hartslag is normaal gebleven.

Het is moeilijk in te schatten of er al echte gewenning is aangezien het wel nog effect heeft. Ik merk lichamelijk geen grote effecten zoals overdreven zenuwachtig of erg veel zweten, maar eerder een goede onderdrukking van het hongergevoel en een algemene alertheid. Voor mij zijn dit al redenen om opnieuw te bestellen en dat heb ik ook gisterenavond gedaan, bij GorillaJack.com. Ik hou jullie op de hoogte van deze bestelling.

Dag 8, 9, 10 – 3 inname momenten met 3 tabs EPH en 1 tab C
07:00 Ongeveer 10 minuten na het opstaan 3 tabs EPH en 1 tab C genomen.
10:00 Weer 3 tabs EPH en 1 tab C.
13:00 3 tabs EPH en 1 tab C

Dag 8 was dus net na 2 dagen rust. Achteraf gezien, qua gevoel, waren die rustdagen niet nodig. Integendeel zelfs, want op die rustdagen had ik véél meer honger en heb dan ook meer gegeten dan gewoonlijk .. Verder zijn deze dagen allemaal hetzelfde geweest: ik ben goed wakker, ik heb heel weinig honger (pas na de laatste dosering is uitgewerkt), ik slaap goed 's avonds, ik ben niet zenuwachtig/nerveus en hartslag is normaal gebleven.

Het is moeilijk in te schatten of er al echte gewenning is aangezien het wel nog effect heeft. Ik merk lichamelijk geen grote effecten zoals overdreven zenuwachtig of erg veel zweten, maar eerder een goede onderdrukking van het hongergevoel en een algemene alertheid. Voor mij zijn dit al redenen om opnieuw te bestellen en dat heb ik ook gisterenavond gedaan, bij GorillaJack.com. Ik hou jullie op de hoogte van deze bestelling.

Aangezien het grote verschil in prijs ben ik ook wel benieuwd naar GorillaJack.com! Hopelijk komt het gewoon bij je aan!

En? is je bestelling al aangekomen?

En? is je bestelling al aangekomen?

Haha, volgens mij 'bestaat' GorillaJack.com helemaal niet.
Zondagavond besteld en meteen een automatische 'bevestiging' gekregen van mijn bestelling met volgende opmerking:

This is a notice to all US and International customers.
Canada Post has recently changed its requirements and regulations with regards to US and International shipments originating out of Winnipeg. As a a result there will be an extended delay in shipping your order. We are working on making the necessary technical changes to our website and systems in order to comply with the regulations. Once we have completed the changes to our website and completed testing we will be able to resume shipments. You will be contacted at that time to see if you would like to continue with your order.

NO FUNDS HAVE BEEN COLLECTED
When you placed this order we performed an Authorization Hold on your credit card to see if you had the funds available to cover the cost of the purchase. We DID NOT collect any funds and we WILL NOT collect any funds until we are able to ship your package.

Maw, ik moet (nog) niets betalen. Ik heb dan tot donderdag gewacht, en er gebeurde niets. Geen mail van hun, geen wijziging in mijn online order status, nada. Dus ik heb ze een bericht gestuurd via hun website. We zijn vandaag maandag en tot op heden nog geen reactie gekregen. :)

Ja, ze zijn dan wel nog 'eerlijk' om niet al direct mijn betaling te aanvaarden. Naja, beste alternatief is Centurysupplements, maar het is dubbel zo duur ..

die reactie zoals jij hem beschrijft bij GJ heb ik ook gehad.. die site kun je afschrijven wat betreft efedrine

update? :D

Update aub

Update of je er nou echt wat aan gehad hebt of dat het toch niet aan je doelstellingen heeft kunnen voldoen aan het einde van de rit? Ben je nou echt zoveel droger en strakker geworden of afgevallen ermee?

Ik ben echt benieuw naar je voor en na pics...

Update zou leuk zijn. Ben gisteren ook begonnen. Zal over weekje laten weten of het iets heeft opgeleverd.

*Update, de EC stack nu een weekje gedraaid en ben wel erg verrast. Het is met supps altijd maar afwachten wat het doet, merk dat ik voor veel zaken ongevoelig ben. Heb nu een weekje elke dag 48mg E, 1200mg C en 1200 mg green tea extract gedraaid en ben een ruime 1,5 kilo kwijt. Kon het in spiegel goed zien en de weegschaal heeft het alleen maar bevestigd. Superlaag in VP zit ik niet, denk ik 16-17% maar toch wel lekker zo :)

Merk ook dat ik iets meer zweet en iets meer dorst heb, zeker het 1e uur na inname. Voor de rest soms ietwat gejaagd gevoel. Een energiebooster is het niet echt voor mij, hongeronderdrukker helaas ook niet. Handig om te vermelden dat ik een goed cut schema draai met max 500 onder onderhoud met voldoende eiwitten en vetten. Ook 3-4x in de week ruime 10 minuten HIIT cardio.

Ga er gewoon mee door, zie wel waar het me brengt.

Laatst bewerkt:
Update zou leuk zijn. Ben gisteren ook begonnen. Zal over weekje laten weten of het iets heeft opgeleverd.

*Update, de EC stack nu een weekje gedraaid en ben wel erg verrast. Het is met supps altijd maar afwachten wat het doet, merk dat ik voor veel zaken ongevoelig ben. Heb nu een weekje elke dag 48mg E, 1200mg C en 1200 mg green tea extract gedraaid en ben een ruime 1,5 kilo kwijt. Kon het in spiegel goed zien en de weegschaal heeft het alleen maar bevestigd. Superlaag in VP zit ik niet, denk ik 16-17% maar toch wel lekker zo :)

Merk ook dat ik iets meer zweet en iets meer dorst heb, zeker het 1e uur na inname. Voor de rest soms ietwat gejaagd gevoel. Een energiebooster is het niet echt voor mij, hongeronderdrukker helaas ook niet. Handig om te vermelden dat ik een goed cut schema draai met max 500 onder onderhoud met voldoende eiwitten en vetten. Ook 3-4x in de week ruime 10 minuten HIIT cardio.

Ga er gewoon mee door, zie wel waar het me brengt.

Hou ons op de hoogte, ik ben wel nieuwsgierig naar het effect op langere termijn

Terug
Naar boven