Fitness Seller

Ephedrine

• Topic Starter Topic Starter
Hahhahha, nee zker niet :p

neem ze eens in combi met stacker E poeh je loopt je zelf dan voorbij. maar dat went ook.;)

DBC01 zei:
In Stackers zit 525 mg ephedra per cap, te vergelijken met 25mg efedrine HCL.

Mensen maken nog dagelijks de fout door deze 2 stoffen door elkaar te halen.

Ikzelf begin een efedrinedagje ook met 4 tabbies, da's in mijn geval 30mg per tab. 120mg dus. Tja dat zijn dus 5 Stackers. Maar als je mij 2 Stackers geeft voel ik me een halve dag beroerd, Het is dus maar net waar je gevoelig voor bent. Ik ben gevolig voor de mix van kruiden n de ephedra. Daarom neem ik liever pure efedrine.

Ik vind dat je van die ephedra ook veel nadelen hebt. Je krijgt er vaak een plakbek van en als het wat uit begint te werken wordt je er beetje gaar van.
Ephedrine HCL is echt veel relaxer spul. Aan je doseringen te zien DBC ben je ook niet zo gevoelig voor het spul, 120 mg is wel een dosering waarvan onervaren gebruikers behoorlijk energiek en euforisch van kunnen worden. Meer in de stemming om te feesten enzo.

Als je ephedrine gebruikt voor vetverbrandende werking is het ook niet de bedoeling om het na 3 dagen nog steeds echt te voelen. Als je het wil nemen om uit je dak te gaan, neem dan een keer een dosis vaan 200+ mg op een feestje (wel eerst minder proberen natuurlijk, ff checken of je overgevoelig bent). Dan heb je waarschijnlijk een leuke avond, maar voor je gezondheid lijkt het me niet echt optimaal.

Rob G zei:
Ik vind dat je van die ephedra ook veel nadelen hebt. Je krijgt er vaak een plakbek van en als het wat uit begint te werken wordt je er beetje gaar van.
Ephedrine HCL is echt veel relaxer spul. Aan je doseringen te zien DBC ben je ook niet zo gevoelig voor het spul, 120 mg is wel een dosering waarvan onervaren gebruikers behoorlijk energiek en euforisch van kunnen worden. Meer in de stemming om te feesten enzo.

Als je ephedrine gebruikt voor vetverbrandende werking is het ook niet de bedoeling om het na 3 dagen nog steeds echt te voelen. Als je het wil nemen om uit je dak te gaan, neem dan een keer een dosis vaan 200+ mg op een feestje (wel eerst minder proberen natuurlijk, ff checken of je overgevoelig bent). Dan heb je waarschijnlijk een leuke avond, maar voor je gezondheid lijkt het me niet echt optimaal.
Vanaf de eerste dag al toen ik begon met stacker 2 voelde ik niet veel maar misschien kwam dat door de lage dosering. Ik was met 1 capsule begonnen en de volgende dag met 2 en na 3 dagen had ik het verhoogd naar de maximum van 3 en nog steeds voel ik nix.

Had dit weekend op een hardcore feest (soort leuke variant voor cardio) aan 1 efedra genoeg om 5 uur te kunnen dansen. Terwijl ik totaal geen conditie heb :p

soo lang geleden verkochten ze die ephredine stackers nog in de smart, ik zou erg toch echt niet meer als 3 nemen, weet je hoe je daar op 'gaat' :), Ik werd na 3 altijd goed akelig...
er zijn niet voor niks mensen in een rolstoel terecht gekomen of topsporters overleden aan dat spul...

Je kunt uitjezelf toch wel genoeg energie putten om hard te trainen? Klap jezelf anders vol met siberische ginseng ofzo, maar die troep is niet al te best...

Voor ik begon aan m'n "ECA-kuur" heb ik op verschillende momenten van de dag m'n hartslag gemeten. Dacht ook dat 'k niet veel voelde van die stackers (buiten wat zweten) maar op sommige momenten was m'n hart toch wat opmerkelijk sneller aan het slaan.

Die van mij blijft gewoon etzelfde.

Terug
Naar boven