XXL Nutrition

Review EPIC - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? De werking van Epic:

Week 1: De eerste week zul je voelen dat je meer setjes en herhalingen kunt maken en een goede pomp van iedere training

Week 2: De pomp tijdens je training wordt groter en lijkt ook langer te duren na je training.

Week 3: Je kracht is aan het toenemen en je kunt absoluut meer herhalingen maken met alle oefeningen. Aders beginnen te verschijnen/beginnen dikker te worden. Ook de pomp van een training kan soms wel dagen aanhouden. Je ziet er voller, dikker gespierd en harder uit; en dat begint ook bij anderen op te vallen!

Week 4: In deze week voel je dat Epic maximaal werkt. Je bent sterker, harder en groter. De pomp gaat niet meer weg; je staat er mee op en gat er mee naar bed. In deze week kun je eenvoudig spelen met oude gewichten en is het tijd om nieuwe records te vestigen. Anderen zullen zeggen dat je eruit ziet alsof je andere spullen gebruikt!

Week 5 en langer: Epic zal steeds sterker en beter gaan werken omdat ingrediënten zoals Beta-Alanine en Agmatine tijd nodig hebben om je spieren te verzadigen. Epic is op zijn sterkst na 6 weken gebruik; je resultaten zullen dus alleen maar toenemen!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 dagen samples
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Zeer lekker fruit punch
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 samples per dag
  • Waar heb je het supplement gekocht? Bodyenfitshop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis sample,keuze uit gratis spulletjes Snelle levering en zeer goede service
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? gratis samples
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ik zou een pot echt wel kopen het doet wat het zegt.Geeft ook die aangename tintelingen die ook nog na de training aanhouden lekkere pomp veel energie en geen crash.

Mijn review:

Voor wie is Epic geschikt?
Epic is het sterkste, hoogst gedoseerde spieropbouwende supplement verkrijgbaar en is geschikt voor iedereen die op zoek is naar extreme spiermassa in record tijd. Epic kan veilig gebruikt worden door zowel mannen als vrouwen en bevat geen verboden stoffen.

Hoe Epic te gebruiken?
Epic gebruik je elke dag, zowel op trainingsdagen als op niet trainingsdagen.
Trainingsdagen: Neem één schepje Epic voor de training en één schepje Epic na de training.
Op niet trainingsdagen: Neem je één schepje Epic in de ochtend en één schepje Epic in de avond. Het effect van Epic wordt sterker naarmate je het langer gebruikt, het gaat dus nooit minder goed werken, alleen maar beter!
Indien je niet in staat bent om 2 doseringen over de dag te verdelen kun je Epic ook in 1 keer nemen.

Beta Alanine - stimuleert de opbouw van Carnosine in het menselijke lichaam. Carnosine regelt de PH waarde van onze spieren. Doordat inname van Beta Alanine de opbouw van Carnosine in het lichaam doet toenemen wordt de opbouw van melkzuur in de spieren beperkt waardoor je spieren dus sterker zijn dan ooit tevoren. De werking van Beta Alanine wordt alleen maar sterker naarmate het langer wordt gebruikt. Epic bevat maar liefst 2000mg Beta Alanine per dosering.

Taurine - is een aminozuur dat zorgt voor een super pomp in je spieren. Maar nog veel belangrijker, Taurine speelt een essentiële rol bij het transport van spieropbouwende stoffen naar de spieren. Een hoge taurine inname zorgt er dus voor dat er meer spieropbouwende stoffen bij de spieren kunnen komen waardoor extreme spiergroei wordt mogelijk gemaakt. Daarnaast helpt taurine ook nog eens de spieren sneller te laten herstellen na een zware training. Als klap op de vuurpijl versterkt en vergroot taurine ook nog eens de werking van creatine. Epic bevat maar liefst 2000mg Taurine per dosering.

Creatine HCL - is de meest geconcentreerde en krachtige Creatine verkrijgbaar. Creatine HCL lost in vergelijking met andere creatines extreem goed op in water. De oplosbaarheid van creatine in water is van essentieel belang voor de werking van creatine in het menselijke lichaam. Creatine HCL is extreem zuiver en wordt perfect opgenomen door het menselijke lichaam. Epic bevat maar liefst 1500mg Creatine HCL per dosering.

Creatine Monohydrate - is het meest onderzochte en gebruikte supplement verkrijgbaar. De werking van creatine monohydrate is in ontelbaar veel wetenschappelijke studies aangetoond en is dan ook onomstreden. Creatine monohydrate heeft een veilig en wetenschappelijk bewezen positief effect op de spieren, kracht en massa opbouw. Epic bevat maar liefst 1500mg Creatine Monohydrate per schepje.

Creatinol-O-Phosphate - (vanaf nu COP genoemd) is een zeer krachtige spieropbouwer. COP is het favoriete supplement van Amerika’s bekendste sportwetenschapper en bodybuilding goeroe Patrick Arnold. COP zorgt ervoor dat je spieren in staat zijn om langere periodes van extreme inspanning te weerstaan. COP zorgt ervoor dat je zeer zwaar door kunt trainen waar je normaal op zou moeten geven. COP zorgt ervoor dat je continu tot het uiterste kunt gaan met je trainingen. Epic bevat maar liefst 1000mg Creatinol-O-Phosphate per dosering.

L-Carnitine Tartrate - beschermt en versterkt je spieren tijdens het trainen en gaat spierafbraak tegen. Door spierafbraak tegen te gaan vergroot L-Carnitine Tartrate het spierversterkende effect van een training. Epic bevat maar liefst 1000mg L-Carnitine Tartrate.

Agmatine - is het sterkste stikstofverhogende (NO verhogende) product voor je spieren. Agmatine verhoogt niet alleen de stikstofwaarden maar het voorkomt ook nog eens de afbraak van stikstof. Agmatine zorgt dus voor een extreme pomp die zeer lang duurt. Deze pomp is van essentieel belang omdat er op deze manier meer bloed en dus voedingsstoffen naar onze spieren stromen. Agmatine kan tevens de productie van testosteron en groeihormoon verhogen. Epic bevat maar liefst 500mg Agmatine.

Astragin - is een ontzettend krachtig en gepatenteerd ingrediënt. Astragin heeft een klinisch bewezen werking op alle ingrediënten in een supplement. Astragin verdubbelt de werking van alle overige ingrediënten in een voedingssupplement. Alle ingrediënten in Epic zijn al extreem hoog gedoseerd en Astragin zorgt ervoor dat deze extreem hoge dosering nog beter werkt. Veel producten die Astragin bevatten zijn ondergedoseerd, Epic bevat maar liefst 50mg Astragin per dosering.

Fosfaten - zijn mineralen welke het lichaam nodig is voor sterke spiersamentrekkingen. Iedere keer dat je kracht zet maakt het lichaam dus gebruik van deze fosfaten. Ze zijn essentieel voor krachtsporters. Epic bevat Calcium, Sodium en Potassium fosfaat in de juiste verhouding voor optimale kracht explosies.

Verder netjes een half uur voor de training ingenomen op nuchtere maag en na een 15 min begonnen de tintelingen al.Verder staat het bij waarom ik het zou kopen.Het geeft echt een super pomp

bannerepic1.jpg

bannerepic2.jpg

images.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Nog meer mensen met ervaring met dit product

Mijn eerste ervaringen zijn goed. De ingredienten zijn eigenlijk gewoon top. Ik heb twee verpakkingen gehaald voordat het op is. Bij 2 maal daags merk ik daadwerkelijk verschil

Vandaag besteld, zal updaten als ik het gebruikt heb!

Ik heb alleen de sample versie gebruikt. Was wel tevreden over de smaak en oplosbaarheid en het effect op mijn training. Gewoon goed, positief. Goede pomp en wat meer uithoudingsvermogen bij het legpressen vooral.

Zal een pot bestellen en eens goed reviewen.

Ben benieuwt naar jullie revieuws.

Dit is toch in eerste instantie een creatine product?
Ik zie dat het bij de pre workouts staat op de B&F shop?

Staat ook bij de creatine's

Heb aantal samples van gehad en heb leuke trainingen door gehad.. Zoals je aangeeft leuke tintelingen ( beta a ) En aangename pomp( die lang aanhoud ) en energie en heb geen last gehad van een crash, wat altijd leuk is :p

hoe lang doe je met een pot als je het 2 maal daags gebruikt?

---------- Post toegevoegd Thu 14 Jun 2012 om 09:55 ----------

en ik vind niet dat je een product een een 10 uit 10 kan geven wanneer je enkel samples hebt gehad.. Stuur b en f een bericht, zeg ik wil wel een revieuw openen van Epic.. Dan zullen hun het je gratis opsturen als jij een revieuw start;)

Eens met Erjede. Hoe kan je een fatsoenlijke review schrijven als je het product maar een aantal dagen/keren gebruik hebt? Zie 't hier wel vaker langskomen.

Q

Het is de eerste indruk en die belangrijk daar zijn de samples voor bedoeld een vorm van reclame om het product ook daadwerkelijk te bestellen.Is de sample niks dan bestel je het bij voorbaat niet is de sample naar wens dan is de kans groter dat je het bestelt.;)

Het is de eerste indruk en die belangrijk daar zijn de samples voor bedoeld een vorm van reclame om het product ook daadwerkelijk te bestellen.Is de sample niks dan bestel je het bij voorbaat niet is de sample naar wens dan is de kans groter dat je het bestelt.;)

Aan je stats te zien zou je moeten weten dat je geen review over creatine kunt uitbrengen als je het maar 1keer hebt gebruikt..
Verder is je geloofwaardigheid niet hoog in mijn aanzien aangezien je wrs aast op job bij B&F en dus alles SUPER en EXTREEM is.

Aan je stats te zien zou je moeten weten dat je geen review over creatine kunt uitbrengen als je het maar 1keer hebt gebruikt..
Verder is je geloofwaardigheid niet hoog in mijn aanzien aangezien je wrs aast op job bij B&F en dus alles SUPER en EXTREEM is.

Nou ik heb ook als pre workout gebruikt niet als creatine gebruikt want dat gaat niet in korte tijd.En ben niet bang ik aas niet op een baan bij B&F ;)

Vandaag besteld denk dat ik hem maandag binnen heb. Hopen dat het doet wat het zegt..

Anders ga ik maar aan de annabolen misschien werkt dat wel :p:p

Haha volgens velen hier op forum doet het precies wat het zegt is nu ook in de weekaanbieding trouwens

Ja daarom kocht ik hem ook. Even uitproberen.

Heb het zelf ook, geeft je echt n goede pomp na een paar weken. Verder is het gewoon creatine en wat taurine dus ik krijg er misschien een lichte oppeper van maar is het niet veel meer dan dat.
Is dit wat je zoekt dan koop het, maar verder is het net als de rest geen wondermiddel.

Vandaag voor de 2de keer gebruikt.. Kan er nog niet echt goed over oordelen maar als ik het neem dan krijg ik wel 'zin' om te trainen. Voor de rest merk ik nog niet echt veel maar dat kan ook niet na 2 dagen.

Het smaakt trouwens naar 'No-explode' alleen veel minder zoet. Nog wel iets te zoet #mijnmening

Dit is ook geen product als Jack3d of Noxipro waarmee je ineen keer tegen een muur van energie aan loopt, dat kan ik al uit de ingredientenlijst opmaken! Dit is nuttiger voor resultaten op langer termijn! :)

Terug
Naar boven