Fitness Seller

Epic transformation!

Als je het niet kan zien denk ik dat je even langs de pearl moet gaan maat
Plak eens 31 kilo kipfilet op je lichaam en dan zie je het wel. Erg mooie progressie maar 31kilo geloof ik never niet. Is ook niet belangerijk verder. Gaat om de shape

Zou die deca wel skippen en zsm roa pakken, ik geef het een paar weken en er gaan abcessen klappen die je huid permanent nog harder gaan opfucken.

Ik heb er gaten in mn chest door, en dat was toen ik stopte op hoe het nu zo extreem bij jou is.

Ik snap dat je waarschijnlijk niet wilt stoppen, wilde ik ook niet, maar de dermatoloog zei dat ik moest

Het is nu 2 jaar verder en ik ben nog steeds een lopende krater

Heb je wat meer front/back poses shots dan is het beter zichtbaar. 31kg bw in een jaar is gigantisch, maar het is niet te zien aan je openingspost. Je bent wat gegroeid, maar 31kg “hetzelfde vet%” moet je shape echt onherkenbaar maken en ik zie niet waar die kilo's allemaal naartoe zijn gegaan.

Bedoel je dat hij liegt over wat hij eerst woog en/of wat hij nu weegt, of zeg je dat bij die 31 kg ook vet zat en hij dus niet hetzelfde vet% is?
(Even ter verduidelijking, want wellicht bedoel je een van die twee, of iets anders?).

Sorry ik bedoelde eigenlijk @Mindcontrol maar ik laat 'm staan zo, AK zal wellicht ook kunnen verduidelijken :o

Als je het niet kan zien denk ik dat je even langs de pearl moet gaan maat
Ik denk dat je het onderschat wat 31kg spiermassa met een mens doet. Je herkent die persoon niet meer terug.
Indien je 31kg op de weegschaal aan bent gekomen en je een cut begint zal je waarschijnlijk toch snel merken dat merendeel vocht is wat je vasthoud en je blij mag zijn als je 10kg spiermassa in een jaar pakt. Overigens ik zou direct tekenen voor 10kg spiermassa in een jaar.

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk dat je het onderschat wat 31kg spiermassa met een mens doet. Je herkent die persoon niet meer terug.
Indien je 31kg op de weegschaal aan bent gekomen en je een cut begint zal je waarschijnlijk toch snel merken dat merendeel vocht is wat je vasthoud en je blij mag zijn als je 10kg spiermassa in een jaar pakt. Overigens ik zou direct tekenen voor 10kg spiermassa in een jaar.
Van die 31kg is er vocht/glycogeen, spier en vet maar heel weinig

Laat staan dat vocht/maaginhoud max 10kg is ver naar boven afgerond, denk je dus oprecht dat je 21kg spiermassa in een jaar hebt gepakt of zelfs meer?

0.52 kg per week, elke week, voor 11 maanden. Kan dat niet? (Ja serieuze vraag :o )
(0.45 kg per week als je van 21 kg uit gaat)

Laat staan dat vocht/maaginhoud max 10kg is ver naar boven afgerond, denk je dus oprecht dat je 21kg spiermassa in een jaar hebt gepakt of zelfs meer?
Ik denk zeker 20kg spier. Mijn lifts zijn van bench 90kg x5 naar 140x8 squat 160x3 naar 210x6 deadlift 190x 1 naar 250x6.

Als je op jouw leeftijd al boven de gram moet wegdrukken, waar eindigt het dan?
En wat ga je aan je acne doen?

Wel wel, van jou verwacht je dit soort zure reacties ook niet echt... hoeveel jas jij er zo niet in op een jaartje tijd? :windup:

Mooie progressie op korte tijd! Het boeit niet echt wat de weegschaal zegt, de spiegel liegt niet!

Wel wel, van jou verwacht je dit soort zure reacties ook niet echt... hoeveel jas jij er zo niet in op een jaartje tijd? :windup:

Mooie progressie op korte tijd! Het boeit niet echt wat de weegschaal zegt, de spiegel liegt niet!
Niet zo veel als TS. Niet meer boven de gram per week eigenlijk.

En geen zure reactie verder, maar als je zo jong al zulke kuren wegdrukt, waar eindigt het dan?

Ik snap oprecht niet hoe zijn reactie zuur is? TS zn doseringen zijn overdreven voor z’n fysiek

Daarbij zijn zijn hersenen nog in groei maar loopt hij al wel 19-nors te blasten op een aardig hoge dose

En ik ben echt niet de 250mg test en je wordt kastoe fanaat maar helemaal met zn sides is t een beetje teveel van t goeie

Daarbuiten ook nog GH al gelijk het eerste jaar ook erg enthousiast

goeie transformatie ondanks de hoge gear. Ben wel benieuwd naar je vervolg stappen en wat je uiteindelijke doel is?
De rest van de negatieve kanten en commentaren heb je al gehoord dus laten we achterwege :p

13kg of 31kg maakt me niet uit, je ziet echt wel goede progressie

Mijn doel is om wedstrijden te doen maar wil eerst zo groot mogelijk worden. Ik heb volgende week een bloedonderzoek gepland bij androidhealthclinic. Ik ga daarna een half jaartje cruisen op 250test en dan nog is bloed laten prikken

Mijn doel is om wedstrijden te doen maar wil eerst zo groot mogelijk worden. Ik heb volgende week een bloedonderzoek gepland bij androidhealthclinic. Ik ga daarna een half jaartje cruisen op 250test en dan nog is bloed laten prikken
goed dat je daar langs gaat en alles onder controle zet. ga je de uitslagen van het onderzoek en gesprek hier delen?

Terug
Naar boven