XXL Nutrition

Sticky Epische Foto's

Bezoekers in dit topic

Screenshot_20220728-211326_Instagram.jpg
 
7 August 1938 | A Dutch Jewish boy, Jacob Vischjager, was born in Amsterdam.

In November 1942 he was deported to #Auschwitz and murdered after selection in a gas chamber.

20220807_221321.jpg
 
7 August 1938 | A Dutch Jewish boy, Jacob Vischjager, was born in Amsterdam.

In November 1942 he was deported to #Auschwitz and murdered after selection in a gas chamber.

Bekijk bijlage 564625
Eigenlijk best bizar. Je kan mensen, religies en/of bevolkingsgroepen nog zo hard haten, en dat zou ik nog best kunnen begrijpen.. maar kinderen vermoorden?
Dat is next level psycho.
 
This 15-year-old girl lived in the Inca empire and was sacrificed 500 years ago as an offering to the gods.
She is preserved this well because she was frozen during sleep and kept in a dry cold condition at more than 6000 meters above sea level all this time. No other treatment was necessary.
Found in 1999 near the top of the Llullaillaco volcano, in northwestern Argentina, she was an archaeological revolution for being one of the best preserved mummies, since there was even blood in her body and her internal organs remained.

BY NATIONAL GEOGRAPHIC STAFF
PUBLISHED SEPTEMBER 11, 2007

1660757166997.png
 
Walvis zwemt onder bootje door.

Bekijk bijlage 565531
Hahaha! Sprak ooit iemand die met een zeilboot de wereld rond was gegaan. Hij vaarde middenop de Atlantische Oceaan toen hij wakker werd van gebonk. Hele boot ging heen en weer, dus hij gelijk zijn bed uit om te kijken wat het was.
Bleek dat een walvis wou paren met zijn boot.

Geen idee of het echt waar was, maar ik vond het wel een goed verhaal :D
 
Randall Champion accidentally touched a high-voltage line, electrifying himself and stopping his heart.
A fellow linemen J.D. Thompson performed mouth-to-mouth CPR until paramedics arrived.
Champion survived. This famous photo is known as "The Kiss of Life." (1967).

1660991568116.png
 
Eigenlijk best bizar. Je kan mensen, religies en/of bevolkingsgroepen nog zo hard haten, en dat zou ik nog best kunnen begrijpen.. maar kinderen vermoorden?
Dat is next level psycho.
Bob marley gaf het voorzetje...kill it before it grows.
 
photomania-ca3df751abc3756b73737f54f4e1c035.jpg


Je moet eens een reproductie trachten te vinden voor een schappelijke prijs.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven