Fitness Seller

Epistane Cycle (pulse)

tl21

Advanced Bodybuilder
Waardering
18
Lengte
1m92
Massa
52kg
Eind oktober ga ik starten met een Epistane cycle op de Pulse manier.

Cycle:

Week1

D1: 20mgEP,Maridistel
D2: 30mgEP,Maridistel
D3: 40mgEP,Maridistel
D4: 40mgEP, Gember,Selenium,magnesium,Maridistel
D5: OFF, Gember,Selenium,magnesium
D6: OFF, Gember,Selenium,magnesium
D7:OFF, Gember,Selenium,magnesium

Week 2

D1: 40mgEP,Maridistel
D2: 40mgEP,Maridistel

Week 3,4,5,6

D1: 40mgEP,Maridistel
D2: 40mgEP,Maridistel

Week 7,8,9
EPISTANE=op
D1 tm D7: Gember,Selenium,magnesium,Maridistel

Nog e.v.t. aanvullende tips?

zou sillymarine niet combineren met medicatie in welke vorm dan ook

Waarom niet gewoon full cycle ipv pulse?

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb gekozen voor de pulse om het jojo effect tegen te gaan.
Ga liever gestaag iets omhoog dan een terugval.
Dit is ook mijn eerste kuur btw

Ti's geen kuur maar valt onder suplement.

Yeah right er meer bij willen horen, dat is het meer.

Het spul zet voor langere tijd geen zoden aan de dijk, ik spreek uit ervaring met dit goedje. Spuiten blijft en is beter, maar het is wel degelijk een 100% anabool, en geen supplement. Een bestaand anabool met daaraan een methyl groep.

ik zou zeggen verdiep je eerst maar eens in het specifieke goedje voor je met dergelijke kreten aankomt.

Kerel alsjeblieft leer mij nix over AS.

WAAR zie jij hier gebruikerservaringen hier.... Nergens dus. Een hier en daar verdwaalde haver en epinsane logje. Wat denk je nu zelf met die troep te bereiken als er hier afgeraden wordt om geen dibol en winny onlys te doen. Omdat je mama ziet dat je het in de sportwinkel gekocht heb en het doosje mooi schitterd naast je pot eiwit op je nachtkastje maakt het echt niet dat het een supermiddel is.

Ti's een aftreksel van wannabee hormoon, en als het een echte zou zijn is een only zowiezo nix, en dus is het nix

Hier wat leesvoer van 1vd beste boards ter wereld............staan daar gewoon in de suplementenhoek waar ze natuurlijk ook thuishoren.

http://forums.steroid.com/forumdisplay.php?f=4

Laatst bewerkt:
Kerel alsjeblieft leer mij nix over AS.

WAAR zie jij hier gebruikerservaringen hier.... Nergens dus. Een hier en daar verdwaalde haver en epinsane logje. Wat denk je nu zelf met die troep te bereiken als er hier afgeraden wordt om geen dibol en winny onlys te doen. Omdat je mama ziet dat je het in de sportwinkel gekocht heb en het doosje mooi schitterd naast je pot eiwit op je nachtkastje maakt het echt niet dat het een supermiddel is.

Ti's een aftreksel van wannabee hormoon, en als het een echte zou zijn is een only zowiezo nix, en dus is het nix

Hier wat leesvoer van 1vd beste boards ter wereld............staan daar gewoon in de suplementenhoek waar ze natuurlijk ook thuishoren.

http://forums.steroid.com/forumdisplay.php?f=4

normaal zou dat helemaal andersom zijn ja.
in dit geval niet dus, maar je arrogantie spreekt boekdelen en sluit een normale discussie hierover uit wat me al diverse keren is opgevallen.

die link zegt overigens geen ene donder, jammer dat op dit sub forum een aantal mensen onder het motto leeft "wat de boer niet kent vreet ie niet".

Nee dat vreet ik zeker niet. Kerel ti's gewoon bij je plaatselijke supermarkt te krijgen. Omdat het hepatoxisch is wil niet zeggen dat het een goed anabool steroid is. Die link zegt je geen donder? Mmm das nou een rare houding, misschien moet je BM ff pm die is ook mod in de sup sectie misschien weet hij het wel. Overgens heb ik de TS het enige goed antwoord op zijn vraag gegeven, ook via pm.

Geen sillymarine tijdens een stack. Of TAD inject ... Maar dat zal er zeker niet inzitten .... Injectie snappie um? .... Of NAC in de vorm van fluimacil. Is een voorenzym van l- gluthion wat de celwanden van de lever beschermd.

Nee dat vreet ik zeker niet. Kerel ti's gewoon bij je plaatselijke supermarkt te krijgen. Omdat het hepatoxisch is wil niet zeggen dat het een goed anabool steroid is. Die link zegt je geen donder? Mmm das nou een rare houding, misschien moet je BM ff pm die is ook mod in de sup sectie misschien weet hij het wel. Overgens heb ik de TS het enige goed antwoord op zijn vraag gegeven, ook via pm.

Geen sillymarine tijdens een stack. Of TAD inject ... Maar dat zal er zeker niet inzitten .... Injectie snappie um? .... Of NAC in de vorm van fluimacil. Is een voorenzym van l- gluthion wat de celwanden van de lever beschermd.

Kriel je wordt door iedereen gerespecteerd, en zeker op het gebied van AAS, maar verneuk dat nou niet door elke keer die discussie aan te gaan over Epistane.

naja je wil er duidelijk niet aan dus daar laat ik het verder bij, maar wat de link betreft kom ik eigenlijk op niks meer of minder uit dan gewoon een sup sectie in een forum waar ik ook af en toe terecht ben gekomen en waar ook af en toe wat verwarring is te bespeuren of was te bespeuren aangaande dit goedje, maar de link gaf geen specifieke gerelateerde topic of dergelijke dus daar kan ik dan ook niks mee helaas en met mn houding heeft het zeker niks te maken.

maarja....

Kriel je wordt door iedereen gerespecteerd, en zeker op het gebied van AAS, maar verneuk dat nou niet door elke keer die discussie aan te gaan over Epistane.

laat me lekker ik heb vandaag een emo moment.

En ik verneuk nix.................Waar staan jullie wijze antwoorden dan op de vraag van de TSer?

Zie nergens wat staan,alleen oeverloos gezwam over een of ander goedje wat een as wannabee wilt zijn....evenals zijn gebruikers.

laat me lekker ik heb vandaag een emo moment.

En ik verneuk nix.................Waar staan jullie wijze antwoorden dan op de vraag van de TSer?

Zie nergens wat staan,alleen oeverloos gezwam over een of ander goedje wat een as wannabee wilt zijn....evenals zijn gebruikers.

Wijze antwoorden genoeg...als je de zoekfunctie zou gebruiken.
Maargoed ik hou mn mond, we zijn dit topic aant vervuilen.

Het beste advies is al gegeven: vanzelfsprekend voor het echte werk gaan in plaats van het halve.

• Topic Starter Topic Starter
Waarom zou ik een wannabee gebruiker willen zijn? Ik train om het trainen.Na een aantal jaar zit ik tegen mijn plafond als " natural" ik begin met iets kleins.
Waarom zeg je niet meteen bij andere gebruikers van " Heavy gear" "doe maar niet wannabe-prof-bodybuilder"

http://www.ergogenics.org/epithiostanol.html
Nog het profiel:
index.php?PHPSESSID=51a61770264ec626c93d322eaf860471&action=dlattach;topic=157343.jpg

Als je onder iets kleins minder zwaar verstaat moet je het ook goed doen en niet half.
Geef die zooi aan iemand in de sportschool en ga gewoon voor 12 weken op test e 500 of een iets lichtere dosis. Prima eerste kuur.

Terug
Naar boven