MuscleMeat

Epistane Cycle (pulse)

• Topic Starter Topic Starter
Als je onder iets kleins minder zwaar verstaat moet je het ook goed doen en niet half.
Geef die zooi aan iemand in de sportschool en ga gewoon voor 12 weken op test e 500 of een iets lichtere dosis. Prima eerste kuur.

Ik sluit niks uit voor de toekomst.

Epistane is inderdaad anabool maar helemaal niet zo effectief.
Gewoon pure geldverspilling. Leuk als je even een paar kilo meer wil wegen maar wat is het nut daarvan?

Je moet maar eens nagaan hoeveel mensen die enkele kilo's ook behouden hebben.

Het is hetzelfde als in een lelijke eend rondrijden het is het net niet maar het is wel een auto.

Als het niet schadelijk zou zijn zou ik het iedereen aanraden als eerste stap.. Maar het is gewoon teringzooi, en aangezien het gewoon lever toxisch is met aardig wat sides zou de stap voor mij al snel gemaakt zijn.. Al zou je 500 mg test per week zetten (misschien zelfs 250) zullen je gains beter zijn, beter te behouden zijn, en is het minder slecht voor de gezondheid..

Mijn advies:

Laten staan die zooi, en een licht kuurtje pakken..
I'ts your choice!

Waarom zouden de gains van test makkelijker te behouden zijn als epistane/havoc? Heb toevallig niet zo lang zelf epistane gebruikt (kleine 5 weken 20 tot 40mg) en ben nu 4 weken verder en nog niks aan kracht en massa verloren.

Waarom zouden de gains van test makkelijker te behouden zijn als epistane/havoc? Heb toevallig niet zo lang zelf epistane gebruikt (kleine 5 weken 20 tot 40mg) en ben nu 4 weken verder en nog niks aan kracht en massa verloren.

Dat komt nog wel vriend ;)
Waarom denk je dat hier iedereen oral only altijd afraad?
En nu onder het motto van 'supplement' zit iedereen ineens aan de orals only..???

Kijk hier is iemand die begrijpt wat ik bedoel.

Dus je geeft wel toe dat het tot de AAS behoort.
Los daarvan, vind ik PH's een prima opstapje naar het echte werk.
De gains zijn relatief goed, zeker als je de sides er tegenover zet (die nihil zijn bij Epistane).

Maar begrijp me goed, deze producten zijn prima voor de mensen die nog niet toe zijn aan injects imo.

Zolang troep vrij in de winkel te krijgen is wat levertoxisch is,zonder dat mensen zich hiervan bewust zijn,zal ik het tot in den treuren afkraken.

AS is gevaarlijk,dat weten we allemaal. Maar deze meuk is bij de sportzaak gewoon te krijgen voor een ieder die een eerste dumbbell oppakt.
Zoalng het legaal is is het een suplement en behoord niet in de AS hoek thuis

Voor de duidelijkheid, Epistane is in Nederland niet vrij te krijgen.

nou gelukig dan maar

@ krieltje: laat de wijsneuzen toch doen, ze komen er vroeg of laat toch wel achter hoor ;)

WouterG je kan beter stoppen met verheerlijking over Prohormen en aanverwanten lees net dat je al 3x die Epistane hebt gepakt en weer een PH bent gaan pakken. Het is beter om mensen niet te adviseren als je niet precies weet hoe e.e.a. in elkaar zit. Daarnaast zou ik jou persoonlijk echt adviseren om ervan af te blijven ga voor het echte werk.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/nieuwe-ph-cycle-216437/
http://forum.dutchbodybuilding.com/f188/epistane-log-197602/

Beginners leer nou eens van de ervaren gebruikers en ervaren gebruikers. Eerste kuur hoeft geen "verkenning" te zijn maar mag gewoon van de eerste keer een goede basiskuur zijn met injects die flink wat kilo's aan het frame kan brengen. Orals zijn niet the way to go , tenzij misschien als kickstart.

Ik raad beginners altijd 500mg test in de week voor 10 weken aan. Altijd succes en gezond voor je lever. Niet zeuren over de naald, als je het lef hebt om te kuren dan moet je niet lopen janken over een prikje ook.

post van een ander lid--> ik zeg ook amen.......

Terug
Naar boven