XXL Nutrition

Epistane vragen

Nobody1

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
85kg
Vetpercentage
15%
Weet niet of ik het hier moet plaatsen maar weet anders niet waar ik het moet zetten.....

Ik heb nu heel veel gelezen over epistane maar wil nog een paar dingen weten.

Heb ontzettend veel gelezen over epistane alleen vraag me nog een paar dingen af heel veel mensen hebben het over shut down: wat houd dat precies in??

Heb gelezen dat mensen na het gebruik PCT gebruiken om de shut down tegen te gaan. Sommige zeggen dit is goed, andere zeggen weer gebruik nolvadex??( Nolvadex is zo als ik kan vinden, niet Legaal tekoop in NL )

Had gelezen dat de PCT of Nolvadex gebruikt word om je testosteron oppeil te houden klopt dit??

Op amerikaanse sites gelezen dat mensen alleen Epistane gebruikten en verder niks erbij.. jullie ervaringen hiermee??

Graag alleen antwoorden waar ik iets mee kan.. alvast bedankt

Zucht

Hij heeft echt niet gezocht dat blijkt, als je al niet weet wat shutdown is, waarom begin je dan zoiezo aan epistane ? Wakker worden maat het is een steroide je bent 19.

epistane= anaboluh.

Zoek en gij zult vinden...

Ik zou me overigens niet druk maken om een shutdown bij Epistane. Zit nu al in week 6 @ 60mg(pulse)...en ben nog steeds té hitsig...kan natuurlijk ook gewoon aan mij liggen.

Zoek en gij zult vinden...

Ik zou me overigens niet druk maken om een shutdown bij Epistane. Zit nu al in week 6 @ 60mg(pulse)...en ben nog steeds té hitsig...kan natuurlijk ook gewoon aan mij liggen.

Hehe jij ontzettende geile p0rn bb'er :P

Epistane wordt onderhand een soort "Supplement" hiero.

• Topic Starter Topic Starter
Laatst bewerkt:
Ja had dit wel gelezen dat het anabole is maar hoe kan het dan dat ik het in engeland www.cheapuksupplements.com gewoon kan bestellen, voor zover ik weet is anabole tog verboden??

Denk dat ik er dan tog maar van af zie heb zeker nog geen zin om nu al anabole te gaan doen. Groeien gaat nog goed zat haha.. maar ben wel supps aan het proberen dus vandaar..

Bedankt voor de PAAR antwoorden waar ik iets aan had:cool:.. het waren er niet veel maarja je moet ergens beginnen???

Bravo, en weer blijkt dat het ontbreken van een aparte sectie voor verwarring zorgt. Ik hoop niet deze onduidelijkheid minderjarigen ertoe brenght met hun hormoonhuishouding te gaan kloten. Tot die tijd is het te hopen dat forumleden er gelijk bovenop duiken om duidelijkheid te verschaffen, voorzover die er is..

In de vs douwen fabrikanten telkens nieuwe sneaky designer as en ph's door de mazen van de wet..tot ze weer verboden worden. Dat is het in grote lijnen. Als je details wil weten zou is moeten graven. Wellicht kunnen anderen daar meer over vertellen. Het enge met dit soort "sups" is dat geen hond precies weet hoe de vork in de steel zit.

Buiten de discussie over wat het precies is lijkt het me nu wel duidelijk dat het niet om normale sups gaat. Waarom het in de UK nog te koop is? Zal wel iets met juridisch gezeik te maken hebben en dan vooral daaruit voortkomend gebrek aan vervolging van handel van dubieuze middelen.

Bravo, en weer blijkt dat het ontbreken van een aparte sectie voor verwarring zorgt. Ik hoop niet deze onduidelijkheid minderjarigen ertoe brenght met hun hormoonhuishouding te gaan kloten. Tot die tijd is het te hopen dat forumleden er gelijk bovenop duiken om duidelijkheid te verschaffen, voorzover die er is..

In de vs douwen fabrikanten telkens nieuwe sneaky designer as en ph's door de mazen van de wet..tot ze weer verboden worden. Dat is het in grote lijnen. Als je details wil weten zou is moeten graven. Wellicht kunnen anderen daar meer over vertellen. Het enge met dit soort "sups" is dat geen hond precies weet hoe de vork in de steel zit.

Buiten de discussie over wat het precies is lijkt het me nu wel duidelijk dat het niet om normale sups gaat. Waarom het in de UK nog te koop is? Zal wel iets met juridisch gezeik te maken hebben en dan vooral daaruit voortkomend gebrek aan vervolging van handel van dubieuze middelen.

Helemaal mee eens. Het spul is echt vaak troep, slecht voor je lever etc. Kan je nog beter aan het echte werk beginnen

Helemaal mee eens. Het spul is echt vaak troep, slecht voor je lever etc. Kan je nog beter aan het echte werk beginnen

Klopt vooral voor je lever, daar moeten ze wel rekening mee houden. Als ze dit net zo naar binnen gaan kiepen als Amino's dan is er een probleem.

Ja had dit wel gelezen dat het anabole is maar hoe kan het dan dat ik het in engeland www.cheapuksupplements.com gewoon kan bestellen, voor zover ik weet is anabole tog verboden??

Denk dat ik er dan tog maar van af zie heb zeker nog geen zin om nu al anabole te gaan doen. Groeien gaat nog goed zat haha.. maar ben wel supps aan het proberen dus vandaar..

Bedankt voor de PAAR antwoorden waar ik iets aan had:cool:.. het waren er niet veel maarja je moet ergens beginnen???

Lees deze zin zelf nog eens, en vraag jezelf af of je er klaar voor bent.

Het antwoord is nee.

die net zo slecht zijn voor je lever. en sommige van t zgn "echte" werk(wat in feite niks echter is dan epistane) zijn nog minder effectief ook, om winnie als voorbeeld te nemen.

Terug
Naar boven