Nobody1
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 15%
Weet niet of ik het hier moet plaatsen maar weet anders niet waar ik het moet zetten.....
Ik heb nu heel veel gelezen over epistane maar wil nog een paar dingen weten.
Heb ontzettend veel gelezen over epistane alleen vraag me nog een paar dingen af heel veel mensen hebben het over shut down: wat houd dat precies in??
Heb gelezen dat mensen na het gebruik PCT gebruiken om de shut down tegen te gaan. Sommige zeggen dit is goed, andere zeggen weer gebruik nolvadex??( Nolvadex is zo als ik kan vinden, niet Legaal tekoop in NL )
Had gelezen dat de PCT of Nolvadex gebruikt word om je testosteron oppeil te houden klopt dit??
Op amerikaanse sites gelezen dat mensen alleen Epistane gebruikten en verder niks erbij.. jullie ervaringen hiermee??
Graag alleen antwoorden waar ik iets mee kan.. alvast bedankt
Ik heb nu heel veel gelezen over epistane maar wil nog een paar dingen weten.
Heb ontzettend veel gelezen over epistane alleen vraag me nog een paar dingen af heel veel mensen hebben het over shut down: wat houd dat precies in??
Heb gelezen dat mensen na het gebruik PCT gebruiken om de shut down tegen te gaan. Sommige zeggen dit is goed, andere zeggen weer gebruik nolvadex??( Nolvadex is zo als ik kan vinden, niet Legaal tekoop in NL )
Had gelezen dat de PCT of Nolvadex gebruikt word om je testosteron oppeil te houden klopt dit??
Op amerikaanse sites gelezen dat mensen alleen Epistane gebruikten en verder niks erbij.. jullie ervaringen hiermee??
Graag alleen antwoorden waar ik iets mee kan.. alvast bedankt

epistane+shutdown.. niet zeggen dat je veel gelezen hebt als je niet de moeite heb genomen om fatsoenlijk te zoeken
.. het waren er niet veel maarja je moet ergens beginnen